Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Köszi,
Az a baj hogy az 1.2.1-el kb a közepén tartok, és persze ezerszer újra játszanám, de most annyira elkapott hogy már befejezném ezzel, vagy nem tudom, tanácstalan vagyok.






Metro":3u033qln mondta:
csomó vanilla bug is javítva lett az 1.3-ban, az utolsó portál beteleőportál a főellenséghez, nem lebegnek az autók és a menettulajdonságaik is jobbak lettek, van pár új skin meg hang is, a detection is fejlesztve lett, kruglov bugja ki lett javítva rostokban, valamint most már mindkét patchel megy, stb.
 
Mar elnezest hogy kozbevagok, de szo van itt eleg gyakran valami "vanilla-rol" es nekem sajnos fogalmam sincsen hogy mi is az. Felvilagositast kernek. :|
Es meg valami, nincsen veletlenul magyaritas az Oblivion Lost 1.3 ra vagy a Realism Pro modra? nagyon jo lenne, habar mar fejbol tudom a questeket de megis. A Realismra most nagyon nagyon jo lenne. :?
 
A "vanilla" vaníliát jelent és általában az eredeti, nem modolt, nem átvariált dolgot szokta fedni...
 
Az Oblivion Lost-hoz nincs magyarosítás egyelõre.
 
Miért van az, hogy Yantar-nál amikor a blowuot után jön a dörgés egyszerűen kilép a játék magától? :? Már sokadjára próbálom és mindig ugyanaz van, kilép. :cry: Segítsetek pls!!!!! :cry:
 
WAREZ!
Azért mert crackeltel játszol. Ez nem arra lett tervezve. Tudok errõl a dologról, havernak is ez volt. Átküldte a mentését, nekem nem lépett ki, mert nekem eredeti van, neki is, csak csikart a lemeze, és most visszatette az eredeti exe-t és azóta jó.
Valamint Kanyhalosnak is eredetije van, megkérdeztük, azt mondta hogy ez a gond ilyenkor, mert nem tud logolni a játék, mert összecsuklik az xr3da.exe ekkora mennyiségû adat transzfertõl, ha nem eredeti, mert ugye az meg van buherálva hogy menjen dvd nélkül.
Azt mondta hogy ha kivesszük az npc animációt a blowout alól akkor jó lesz törttel is.

pYura!
Bocsi a warez miatt, kérlek ne töröld mert ez fontos info lehet egyeseknek.
 
Hello..ez nem igy van..nekem sem eredeti van meg és nem lép ki.......sehol sem..
 
Ez csak yantárban, ha blowout van, bocsi ha értetlenül magyarázok.
 
De akkor az miért van, hogy havernak CTD van, nekem nem?
Ha visszateszi az eredeti az exe-t akkor neki sincs.
És ugyanaz van a log file-ban, nem error, csak figyelmeztetés.
Fehér betûs "error", ami CTD okoz az piros. Nekem is kiírja, ha lenyitom a konzolt. Úgyhogy egyértelmû hogy a széthekkelt xr3da.exe miatt van szerintem is.
Ha kell akkor felveszem fraps-szal yantárban a blowoutot, le lesz nyitva a konzol, és látható lesz hogy ugyanaz az üzenet van a log fileban.
Csak nekem nem lép ki mert nekem gyári game van.
 
_g.script, #20-bad argument, nil value, -- a state_mgr.script és a state_mgr_weapons.script kressel,
-- scheduler tried to update: yan_scientist, yan_scientist_help

ez azért van mert Sakharovra nem tudja beállítani, hogy összeessen a blowouttól, de akinek origi exéje van annak nem lép ki, mert ez nem error csak fehér "error" -- ezt mondták gscn
 
Mostanra már helyre állt a helyzet! :lol: Csak be kellet másolnom a Oblivion Lost 1.3-hoz mellékelt 1.0005 ös patch gamedata mappáját és már műxik!!! :wink: Köszy a válaszokat legalább most is tanultam vmit! :wink: Mellesleg nekem warez van... 8)
 
hmmm...érdekes, alapból a mod 1.0005, szóval azzal hogy bemásoltad rá az OL10005 patchet, nem változott meg semmi...
az csak azért van odatéve szerintem, hogy ha valaki 1.0004el játszik, és fel akarja patchelni 1.0005re, akkor ez neki a legegyszerûbb megoldás...
 
ja, én már army warehouse-on vagyok, most megyek a radarra.
 
Nah kint vagyok az NPP-nél és nem találom az utolsó teleportot. Vagyis megvan a helye de nincs ott! :| Most akkor mivan? :?: Ja és találtam VIZET a játékban! :D :halom:
 
1.3-ban van teleport a végén, kidob az udvarra
 
Vissza
Top Alul