Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

- tegyél egy artifactot a pisztoly helyére
- tartsd nyomva az attack gombot amíg aktiválódik
- egy anomália fog bespawnolódni

Én elsõre rájöttem, mivel a Barkeep elmondja amikor elküld x18-ba, hogy állítólag nem fog rajta a golyó, se a gránát, és csak valami speciális metódussal lehet kinyírni. Hát akkor mi más lehet mint az artifact activation?:) Amúgy ott van a readme-ben is az AA.:)
 
helló
Hol tudok utánanézni, hogy mi a különbség az 1.3 és az1.2.1 között?
Köszi
 
Nem tudja vki megmondani, hogy hol tudom úgy beállítani a játékot, hogy kijelezze azt hogy mennyi időm van a blow-outig meg azt, hogy mennyi artefact van rajtam? :? A youtubeon láttam pár ien videót és ott kijelezte... :|
 
Ebben a modban nincs olyan lehetoseg hogy mutassa nekem lovoldozes kozben is a celkeresztet? Parbeszedeknel van meg ha nincs a kezemben a fegyver. De amint atrakom a fegyvert rokton eltunik. Igy meg csak a fegyverrel tudok celozni, es ez nem nagyon jon be nekem. Segitene valaki?
 
Hat nekem pedig semmit sem mutat. meg egy pici pixelt sem. :cry: reinstall?
 
Nem kell reinstall, inkább kapcsold be az options-ban, talán a Game (vagy gameplay) oldalon van. Valószinűleg kikapcsoltad véletlenül. crosshair a kulcsszó...
 
sajnos semmi, ki be kapcsoltam a crosshair-t de semmi valtozas. A tavolsagot bezzeg meg mutassa a mocsok :o Nem lehet ez amiatt hogy 1920x1200 on jatszok? Van valakinek ilyen problemaja? mert ahogyan irtam, hogyha nincsen a kezemben fegyver akkor latok egy feher pontot. De amint fegyverre valtok ez a pont eltunik. :cry: De mar lassan kezdem megszokni. tobbet hasznalom igy a puska merest.
 
mivel le lett redukálva 1 pontra a célereszt lehet 3000x6000be már nem látszik, sajnos 1024x768 és 1280x1024be lett csak tesztelve a mod.
 
system.ltx

cross_length = 0.000

ezt kell megnövelni, a vanilla az 0.015
 
Hali
Szóval nézegettem leírásokat, hogy mit tartalmaz az 1.3 ,de úgy gondolom abból sok mindent már az 1.2.1 is tartalmazott.

Szóval ha valaki aki játszott/ik mindkettő verzióval (1.2.1 és 1.3) kérem adjon valami infót, hogy mi a különbség játékélményben.

Nekem az 1.2.1 is baromira tetszik, és nyilván az 1.3 -ban újra előről kellene kezdenem a játékot.

Előre is köszi.

Lavjaman
 
hja mondjuk 1xűbb lett volna changelogot dobni az infóba, hogy ez volt 1.2-be aztán ez meg 1.3-ba. A nap műxik mostmár meg a blowout más, meg az időjárás picit, egy két infó a burer bácsi legyilkolásáról... ennyi végülis.
 
Van aki már ezzel a mod-al végigvitte a játékot?

Más:

lol2 Olyan az én gépem hogy ihaj! Eddig (régen még réééégen :D) Object Dynamic Lighting-on szagatott a játék most meg Full Dynamic Lighting-on, Maximum-on, 1240x1024 (ez a max) NEM SZAGGATT! :D :halom:
 
most mar jo. ugy emlekszem a cross lenghtet 0.005re alitottam es igy mar jo. Csak a dinamikus celkeresztet kellet meg lekapcsolnom mert szeltszaladtak a kepernyo minden oldalara futas vagy jaras kozben. Most eleg turheto, jobb mint nelkule. De ugy egy picit meg realisztikusabb volt, es joval nehezebb.
 
csomó vanilla bug is javítva lett az 1.3-ban, az utolsó portál beteleõportál a fõellenséghez, nem lebegnek az autók és a menettulajdonságaik is jobbak lettek, van pár új skin meg hang is, a detection is fejlesztve lett, kruglov bugja ki lett javítva rostokban, valamint most már mindkét patchel megy, stb.
 
Vissza
Top Alul