Mod kereső

köszi szépen a válaszodat... ha esetleg valaki tud ilyet azért írja meg légyszíves
 
KrAhS":35vgynb0 mondta:
Sziasztok.. Én egy oblivion losthoz hasonló vagy olyan modot keresnék.. tudna valaki segíteni?... stalkerben clear sky al még nem nagyon toltam... Nem rég vettem meg és fogalmam sincs mien moddal probálkozhatnék ami ien. előre is köszi

cs-hez nincs ilyen mod és arrol sem hallottunk hogy készülne ...
 
Készül egyetalán valami nagyobb mod xray 1.5re ?
 
esetleg all changes mod ( a fansite-on írtam róla ,hogy lehet tölteni beta-t ) , ez olyan lessz mint a lost alpha csak 100% egyszerűbb gondolom itt sztori nem lessz , vagy nemtom.

58692863.jpg


343010538.jpg
 
hmm ez elég jónak néz ki, már töltöm is. Kár hogy nem tudok oroszul ez a gugle egy kalap fos, bár még mindig jobb mintha nem lenne semmi.
 
garbage van benne de a minősége elég fos sajna még mindig draft , de néhány helyen így sem rossz .
 
most próbáltam ki az all changes-t, hát ez kb annyi hogy berippelték az 1935öd garbage-ot, meg letettek egy pár cuccot a CSból a pályára. Nagy a kontraszt, pl pár alfa tesztelt textúránál elfelejtettek beállítani áttetszőségi értéket :D Viszont tanulságos volt. Egyrészt kell a stalker alá az 1.5ös xray, nem csak azért, mert így be tudtam járni az egész eredeti garbageot, ami a pre alphában nem jött össze :lol: , hanem mert sokkal szebb és jól fut. Gyakorlatilag még nem csináltak vele, semmit, de nagyon szembetűnő a külömbség még a régi szar textúrák is távolról viszonylag jól néznek ki, meg a depth of field, god rays, a nap+skybox, ezek is kitűntek a játékból, látszik azért, hogy jól meg van azért csinálva, és akkor még ott van az ambient occlusion ait most raktak bele, meg még a dinamic wet surface, volumetric smoke...viszont a víz az valami katasztrófa még mindig. Meg most hogy bejártam a garbage-ot, teljesen megértem, hogy átszabták a pályát, mert amit kiadtak az a végeredményt tekintve sokkal jobb design szempontból, csak pár részt meg kellett volna hagyni. Remélem a Lost Alpában nem 100% 1935ös pályák lesznek, hanem valamiféle köztes megoldás, ami valamennyire emlékeztet a SoCban kiadottakra is, mert ezek így , vagyis a garbage így nagyon csúnya, nem fog tetszeni az embereknek, főleg akik szerették a SoC-ot.
AI gyakorlatilag nincs a pályán, van egy kupac NPC, amiknek nincs definiálva útvonal, úgyhogy egy helyre csoportosulnak és egymást taszigálják, csináltam róluk egy shotot.
Nem tudom, hogy ezen mennyit dolgoztak, de így ránézésre ez kb 1-2 óra meló max, igaz lehet szívtak sokat az importálással, de pár fán, anomálián, meg vadállaton kívül nem tettek hozzá sokat. Annak ellenére, hogy üres a pálya, azért helyenként megmutatkozott a stalker koncepciójának az erőssége, mert pl az anomáliáknál meg a vaddisznónknál elég interaktívvá vált a környezet, már csak azzal, hogy ott föl alá futkostak, kerülgetni kellett őket stb. Én nem is értem, hogy CS-ban Limanskból pl ezek miért maradtak ki, az ember végigcsinálja a küldetéseket ilyen CoD run&gun stíusban, aztán kiürül a pálya, és lehet nézegetni az üres épületeket. Oké hogy elhagyatott hely meg minden, de rakhattak volna be pár anomáliát, vérszívókat, kutyákat, madarakat stb. és rögtön nem ütközne ki annyira a statikus környezet.Ehhez meg tényleg nem kell sok kreativitás, mert adva van :roll:
ss_p_k_04-30-09_00-00-59__garbage1935__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
grafika azé' ilyen mert alacsony minőségű compile (kinek van kedve várni napokat 1 fullra főleg 1 teszt miatt) meg ez a pálya még régi módszerrel készült, rengeteg darabból van összevágva a terrain, és az sajnos v. nemsajnos sose lesz olyan minőségű mint 1 újonnan direkt 1.0-s vagy 1.5ös engine-re készített pálya. a régi pályák a régi 2003-4-es enginnel szépek voltak, de cs motor alatt elveszítik varázsukat. pl xmanék pont azokat a részeket rontották el a garbage ripjükön amik a legszebbek voltak a pályán... (meg a fákat is lecserélték és az újfajta fákat csak random rádobálták semmi szépérzék nélkül :()


(lost alphával is eltököltünk pár hónapot mire elfogadhatóan jelenítette meg a bétás pályák remékjeit)
 
és van olyan hely ahhol az út fekete , de a léyeg az hogy valaki "portolja" a beta-s pályákat cs-hez is .

VinoBob: kordont is kitudod próbálni az is fent van azon az oldalon a letöltések között .
 
Igaz de én azt, hogy low poly minden ami az 1935ös buildből van, a CS assetek meg szépen ki vannak dolgozva, azzal elintéztem, hogy nagy a kontraszt a kettő közt kb erre gondoltam. A legnagyobb gáz a pályával, hogy eredetileg sem üti meg azt a szinvonalat, hogy játékba kerüljön, vagy lehet még akkor mikor csinálták elment volna, de a SoChoz képest nagyon el van maradva design szempontból. Nagyon látszik pl, hogy a pályát határoló sziklaormok csak azért vannak, hogy benntartsanak a játéktéren, ráadásul ezek nem úgy lettek kitalálva, hogy van egy nagy kör, aztán bennt mint egy homokozó, olyan terület ahol nem tűnik fel, hanem van egyfajta sajátos alakja a pályának, és ahol át klehet menni más pályákra,, az afelé vezető út egészen ilyen sziklás résszel van körbevéve, és ez bemegy a pálya közepéig. De pl az is nagy marhaság, hogy az alagutat beviszik a pálya közepére. Egyedül a földalatti rész, meg a hidak tetszettek, meg talán a szemétdomb ami egy kicsit jobb, mint a SoCban, de maga a pálya kialakítása, a layout az a SoCban 100x jobb, mint amilyen ez lett volna. Ott megvolt az az érzésem, hogy a szabadban vagyok, még ha keretek közés is voltam szorítva, itt nincs, nagyon kontrolálva van a játékmenet pont a pálya közepén. Persze ki lehet menni a szélére, ahol nagy térségek vannak, de ott az esetek 10-20 % ban tartózodik a player. SoCban ez pont fordítva van, ott szűkül le a tér, ahol keveset van a játékos, ahol meg a fő útvonal halad, ott be lehet játszani szépen az egészet.
 
ja hát így teljesen világos, hogy miért történet úgy a dolgok amiért történtek.Csinált a GSC a stalker előtt FPS-t? A Cossacksot azt tom hogy ők csinálták, de nem tudom, hogy ezen kívül voltak e más játékaik.
 
Elnézést, ha már volt kérdés, de van olyan mod, ami lehetővé teszi, hogy az összes guide hajlandó legyen az összes (már látogatott) helyre elvinni? Természetesen azért kelljen nála fizetni rendesen, ahogy eddig is, ugyanis nem csalásként akarom használni, csak kicsit idegesítő, hogy random módon változik, hogy az alapjátékban egy guide hova hajlandó és hova nem hajlandó elkísérni. :x
 
valai tud a clear sky hez olyat hogy több sulyt birjak el jó sok holmit?:D
 
ez nem jo ujra kelet miata rakni a játékot:( meg törölte a mentéseimet plusz miko ujrakeztem a játékot megsemocant az ágynál valami más? :roll:
 
Vissza
Top Alul