Mit bírnál a Stalker 2-ben?

engem szép emlékek kapcsolnak a Quake 1-hez, azzal az alapvetéssel tanultam meg egérrel játszani :-)

A Quake 2 sem volt rossz, de az már annyira nem volt jó, mint az első.
 
Azért van jármű a Stalkerben, mert nagynak hitték azt a csöppnyi területet, amin játszódik.
Ott nem volt értelme.

COP-ban már inkább, ott legalább utak vezetnek körbe és keresztül a térképen.

Kocsik kellenek. Nem sok, de néhány. Annyi előnye van, hogy minden eszes STALKER bandának kellene.
 
Lazán elüti őket. Controller veszélyesebb.
De mindenképp véd, és sok esélyt ad a menekülésig.

Nemtudom hogy vagytok vele, de nem vmi erősek a stalker szörnyek. Legmagasabb fokozatokban sem.
 
Dante, akkor nem játszottál még a Lost world requital-lal. A mod elején a vérszívók főleg ütősek, de amint megveszed az első Saiga sörétest, az egész elillan :-(
 
Szerintem maga a játék minden szinten túl könnyű.Most az alapot mondom.Mert nekem valahogyan mindig,minden fokozaton volt elég lőszerem pénzem stb.Vagy legalábbis mindig megoldottam minden helyzetet valahogyan.Lehetne nagyobb a kihívás.Mondom, hogy most az alap játékokra értem ezt.
 
Alapjátékról beszélünk mindig, a modok mi vagyunk:))

Az AI iszonyat hülye, képes ezerszer is falnak futni, és ha felbóklászunk egy helyre, nincs esze hogy utánunk jöjjön, inább körbe-körbe rohangál. Egyedül a gyárépületben, közel a Szabadság bázishoz, na oda jött fel a vérszopó, de addigra meg is halt.
 
Ez nem igaz ^^ a COP ban már egy egész okos AI van pl tök jó hogy felveszik az eldobott fegyvereket a hullák után vagy hogy anomáliákba egész valósághűen tudnak mozogni mikor képződményeket keresnek.Én még nem találtam példát ien falba szaladó AI ról meg sok vidi van fenn a neten hogy beleragadnak a falba és pattognak meg ienek oké hogy van de nálam még sose fordult elő :D Túl sokan szidjátok a stalkert hogy bugos bár lehet hogy én vagyok túl szerencsés
 
Nekem sem szokott bugos lenni de olyan egyszerű az ellent ki iktatni, hogy az már fáj néha! :( Persze szerencsére nem minden esetben.Engem a CoP-ban az anomália dolog irritál a legjobban.Azt mondja:"Keresek képződményt!"És mit csinál?Vakargatja a tökét egy farönkön egész nap...Plusz a CoP-ban immunisak a stalkerek az anomálikra! :)
 
az a baj hogy gyenge az útkeresése az AI nak... bár az se jó ha a banditák neki állnak gerillázni... de hogy a katonák(bakától az expert katonai stalkrekig) is 8an odagyűlnek egy csoportba ahol fényt láttak hogy onnantól 1 gránáttal elintézhetők legyenek... már már röhej...
nem elég egyszerűen a ballisztikán javítani(ékes példa a tök reál ballisztikájú reabalanced mód amit agyon szidtok, pedig csak nagyon jól kell célozni és lő távon kívül maradni)
de egyet értek hogy nem elég ez a ballisztika... de pl ez a sebzés a LURK mód fegyver visszarúgásával kiváló volna, ami változtatna az AI lövésein és talán a taktikájukon is(pl nem rohan rád Akval full autón miután a harmadik lövés után már az égbe mennek a golyók)
engem a cop ott akasztott ki hogy 4 tárat lőttem el a PKM-el hogy leszedjek egy kis óriást. a Chiméra meg egyenesen leszedhetetlen sörétes nélkül... és még azzal is fárasztó...
és a fejlövést is időnként jobb esetben duplázni, hanem triplázni kellet a balaclavas banditáknál és egyébnél...
 
A Scriptelt tevékenység egy dolog. De abból is kevés van.
Az igazi probléma a harctéri töketlenkedésük, ami bbooorzalmas.

Egyszerűen nem tudja, merre menjen, mikor jöjjön ki a fedezékből... de ha egyszer meglát, mindegy mennyire szar helyen, de el kezd ezerrel lőni, mintha a töltény annyira értéktelen lenne (és valljuk be, sajnos az is).

Alapból mind a 3 rész sebzése és ballisztikája szar, nem kell meglepődni.
Vmit nyúljanak le a COD-ból (de ne a kibaszott szar hitmarkereket!!), és akkor jó lesz.

Ha már FPS a nézet, akkor legyen az értelmes és élvezhető.
Neem kell flexelni hogy "kis csírák vagytok és kirepül a stuki a kezetekbő'!!"

A kempingelés más tészta, az mindenképp kell. de én Airsofton is csapdát állítottam fel magam köré, hogy felébresszen, ha valaki közel jár. Gondolom ilyen is lenne a stalkerben, ha Igor és Sasha nem lenne fitymarengető.
 
Én szeretném, ha váltakoznának az évszakok. Valamilyen mod-al már ki is próbáltam az őszi és a téli színeket és tetszett.
 
Nekem a tél nagyon bejött. Sokkal ridegebb a játék tőle.

Minden szép, békésnek tűnik, közben a fagy és éhhalál kerülget, kifáraszt a hó taposása pluszban, és még a csapdákat se látod át. Nemhogy sok érdekességet, amit felszedhetnél.
És ez a szép, békés körülmény akármelyik pillanatban véres katasztrófába torkolhat... Sosem vagy egyedül :)
 
COP WInter Mod-ban szerintem megoldották. Semm durva hibára nem emlékszem.
 
Vissza
Top Alul