Mit bírnál a Stalker 2-ben?

Bírnám, ha a relikviák, végre nem változnának össze vissza.
PL a SOC ban teljesen mások vannak
A CS és COP ban már hasonlóak külsőre, de a képességük még itt is eltér.
Jó lenne, ha végre egységesítenék.
És az új részben akkor már a COP van lévő relikviák lennének, azonos képességekkel.
Vagy ha új képességeket akarnak, legyen újabb relikvia, de a régieket, ne változtatgassák, össze vissza kényük-kedvük szerint.
 
Nekem a Cs ben jobban tetszet, a COP ban visszavették a relikviák teljesítményét .
Pl ott van a sárga aranyhal, illetve a zöld kiadása.
Cs ben elég volt 1-2 zöld micsoda és mellé tehettél bármi mást, COP ban már nem volt elég, ráadásul a ruhákat is igen leamortizálták.
A relikviatartókból is jó lenne, ha külön felszerelésnek számítana, mint a SOC ban, vagy alap esetben van 0 vagy 1 tartód, de azt tudod fejleszteni folyamatosan, + tartokkal, és nem a páncélzattól függne
Vagy össze lehetne kötni az állapotokkal, pl kezdőként nem fér el nálad csak 1, aztán ahogy egyre tapasztaltabbá válsz, úgy nő az elhelyezhető relikviák száma.
 
Épp ez tetszik benne.Hogy kevesebbet véd.Pl Shoc ban:+200 élet??!!Cs-ben keveset értek...CoP-ban kevesebbet védenek de többet érnek és ez szerintem így a jó.Ruhák sem védenek "milliókat", bár szerintem a CoP még így is nevetségesen könnyű.Mármint 1 portya alatt rengeteg zsozsót össze lehetett szedni.S.T.A.L.K.E.R. 2-ben azt bírnám ha nehezebb lenne a pénz szerzési lehetőség fontosabb lenne az étkezés,ivás (víz tisztító kapszula is kéne stb...),alvás stb.
 
Hát SOC ban azért kellet az a „200 élet” mert nem lehetett fejleszteni a ruhákat, így szükség volt 5 relikvia tartóra. Bár igazából anélkül is végigjátszható, ami miatt én használom az a súlynövelés, meg az energia cuccok, hogy ha messzebbre megyek simán végigrohanjon, ne fulladjon ki félúton.
Ugyanakkor a CS és COP ban már megoldották a fejlesztést, így megértem hogy kevesebb a relikvia tartók száma, de valahogy mégis hiányzik.
Ami hiányzik még a játékba az-az, hogy nem tapasztalni olyat, hogy az ellenfelek is használnak relikviát, az előző részekben még csak-csak előfordult egy kettőnél de a COP ban nem találtam egy hullánál se, egyszer se, relikviákat.
Az tetszene, pl ha lennének olyan kemény stalkerek, hogy egyszerűen nem tudod leölni egy alap pisztollyal illetve egy kisebb karabéllyal, csak valami nagyobb stukkerrel, mert a relikvia miatt gyógyul. De a nagyobb fegyverrel is csak úgy, ha azonnal megölöd, két sorozat közt újra felmegy az élete :D
Jah és igen, lehetne keményebb a játék, túl könnyű.
Nehézség is addig van max míg kezdődik a játék, és nincs egy normális fegyvered.
A Pénzszerzés, hát az valahogy mindig megoldható, ott a relikvia, illetve a fegyverek eladása.
Azt nem lehet nehezíteni, illetve próbálták a COP ban hogy csak az ép fegyvereket tudod eladni, de hát az se nagy nehezítés igazán.
Ezért a pénzel, szerintem felesleges is foglalkozni.
Amivel foglalkozzanak az-az hogy javítsák ki az olyan hibákat, hogy ha már van ez a csapatos dolog, és sokan támogatjátok, akkor ne legyen az hogy ha elbújok egy fedezék mögé, akkor jön és egyszerűen kilök onnan, hanem érzékeljen és kerüljön ki, bújón más hova.

Ja az alvásról még, nekem nem tetszik az hogyha nem alszok, akkor romlik a látás meg ilyesmi. Azt nyugodtan kifelejthetik a 2ből is :D
 
Remélem a történetre is épp olyan komoly hangsúlyt fektetnek majd, mind a fegyverekre és páncélokra.
Nem bírnám ki, ha egy CS jellegű vég lenne.
Megérdemli a játék egy ütős sztori összehozását.
 
Szerintem is túl könnyű. Az NPC-k miért ilyen degeneráltak, hogy ha előttük vagyok és mögöttem egy ellenség akkor rajtam keresztül lövik le ?
Nehezíthetnék például :
- gyógyulás realisztikusabbá alakítása ( ha kapsz egy komoly sebet ne pikk-pakk rendbe rakod magad 5 mp alatt és jobb vagy mint azelőtt, és fura hogy míg te tudod gyógyítani az NPC-ket, ők nem tudnak téged gyógyítani, mert te soha nem kapsz olyan sebet hogy a földön fetrengenél fájdalmadban )
- csapat ( fellehet bérelni embereket pénzért vagy ha jó viszonyban vagytok akkor ingyen a csapatodba, nem 20-30 embert kell elképzelni csak max 5-öt, a zsákmányban osztoznátok, a küldetést együtt oldanátok meg, s ha túl nehéz lenne akkor egy előre megbeszélt ponton találkoznátok)
- hullák (a holttesteknél ne legyen olyan sok cucc, csak a létszükségesebbek, mert gyakran tapasztaltam mindhárom részben hogy a legnehezebb része az a játéknak hogy : "mit hagyjak itthon hogy tudjak sprintelni". Vagyis hogy kelljen lőszert vásárolni, ételt, stb. Nekem mindenem megvolt, csak a kíváncsiság okán vettem fegyvert, nem azért mert szükségem volt rá. )
- NPC-k ( Amint azt Tisztelt Velociraptor kollégám is írta, használhatnának relikviákat az NPC-k, de én találtam egyet, mégpedig Petruhánál, mikor megmented a Bojler anomáliából. (Nekem megölték őt a banditák)
- Relikviák ( Lehetne egy kicsit rákészülősebb a képződmény vadászat, mert amíg az NPC-k vagy tíz órán keresztül az echo detektorral kalimpálnak az anomália szélén, addig én annyi idő alatt bejárom az összes anomáliát. Rákészülősebb: Ne az legyen már hogy én stalker idő szerint tíz perc alatt átvizsgálom az anomáliát, addig az NPC-k tíz órát is képesek eltölteni vele. Meg túl sokan válaszolják hogy csak lazítok, miért nem azt mondják hogy megyek képződményt vadászni, fedezhetnél és felezünk a zsákmányon.
- Anomáliák ( Váltotathatnák a helyüket, mert aki már rég játszik vele az fejből tudja hogy hol vannak az anomáliák.)
- Felszerelés ( Az elhasználódás mértéke függhetne a sugárzástól, az esőtől, a terepviszonyoktól (sáros), és azért az NPC-k is eltalálhatnák a fegyverünket, és mi is úgyszintén. A beragadásnak lehetnének fokozatai, gyenge: újratöltés és kész, közepes: szerelésre szorul szakember keze által, erős: dobhatod a pi**ába, menthetetlen. Az NPC-k is használhatnák a ruhákat és fegyvereket, mert láttam már olyat hogy egy NPC-nek adtam egy AKS/U-t, és tovább darálta a banditákat a makarovjával.
( Lehetnének : - komfortérzet (lehetne fürödni)
- "melegség"(nem rosszra gondolni) Fázom, melegem van dolog
- betegségek ( fejfájás, hányinger, fertőzések, mérgezések)
- szórakozás ( lehetne egy tábortűzi zenélés, egy jó beszélgetés, egy harc
megnézése az arénában)
Lehetnének címszó alatti dolgok befolyásolhatják a látást, az életerőt, a sprintelő képességet, és a cipelt súly mértékét.
Huh, ez hosszúra sikeredett, remélem elolvassa valaki, nem pedig csak eltárolódik az Internet óriási "Zónájában".
 
Pvtneo
Mikor kezded a játékot, (COP) és találkozol a 2 stalkerel, elmesélik, hogy a bojler anomáliához mennek, mehetsz velük, és mikor oda érsz, ügye van az a jelenet, hogy a stalker megy befele az anomáliába, majd összerogy.
Nekem csinált olyat, hogy ha megmentem, akkor vagy adja a medve detektort vagy a tüzes anomáliát.
Gondolom, ha meghal megtalálható nála az amit nem adott át.

Amit írtál a felszerelésről, ez tetszik, ilyet tényleg tehetnének bele, hogy ha már túlságosan károsodik, menthetetlen, mehet a levesbe.
A probléma, az hogy az NPC nél gyakran találni ilyen rossz minőségű fegyvereket. Meg ha tényleg elhasználódik, és nem javítható, akkor egy idő után túl sok lenne a terepen a roncs holmi.
Kéne rá akkor valami megoldás csak példa kép, mondjuk elviszed akkor beolvasztatni :D
Megvenné a szerelő, alkatrésznek pl rugó még jó benne vagy a markolat, és ad érte pár fillért.
A relikvia vadászat, az érdekes lenne. Kitörés után azonnal szaladhatsz a képződmény bányácskádhoz, mert ha később mész, akkor már mások megelőztek, és csak azt tapasztalod, hogy már megint üres. Végül is ez egész jó lenne :P

Sajnos, viszont kétlem, hogy tudnának jobb mesterséges intelligenciát kreálni az NPC-nek.
Ami megvalósítaná a feléjük irányuló elvárásokat.
Olyan megoldáson gondolkodom, hogyha már úgyis nettfüggő szinte minden.
Akkor, úgy lehetne megoldani a legjobban a mesterséges intelligenciát ha nem is gépek lennének hanem más emberkék, és azok mászkálnának.
Igaz akkor a zóna, kicsit benépesülne, illetve ez megakadályozná a különböző módok használatát.
De valahogy csak lehetne kivitelezni :P
 
Hát amit Pvtneo írt az maga a S.T.A.L.K.E.R. mennyország amit én is elképzelek...Egyébként vannak mod-ok ahol:van relikvia az ellenfeleknél és nem lőne pofán mert mögötted az ellen stb.Tudom most nem MOD-ról van szó csak írom.És remélem, hogy tényleg lesznek hasonló dolgok a 2-ben mint amik le vannak itt írva.És van olyan érzésem, hogy lesznek.Remélem jók a megérzéseim.Én a GSC-ben bízom nagyon és remélem, hogy tényleg azt a Zónát adják a játékosoknak amit mi is elképzeltünk! :DD
 
Remélem ugyanazok a zeneszerzők fogják csinálni az új rész zenéit is mint az előzőeknek. Azaz MoozE, Alexey Omelchuk és a Firelake zenekar. A COP-ba a credits alatt a Live To Forget annyi tetszett. :D
 
Elovlastam rengeteg bejegyzést.
Megkönnyebbülve látom, hogy ti is hasonlóan igényes és életképes, realisztikus dolgokat szeretnétek viszont látni. Nem fogok most mindre válaszolni, csak pár friss hsz-re.

Velociraptor:
Fegyverek nem amortizálódnak gyorsan. Különösen egy AK nem.
Aktív harcban, rossz körülmények között egy átlagos fegyver, pl M4, akár napi 4 alkalommal is tisztítani kell, ahogy Irakban is kellett. Ezzel szemben AK-t elég hetente pár alkalommal, vagy odafigyelve minden bevetés után. Far Cry 2-ben volt iszonyat gyors, de látványos funkció. STALKER-ben ez nem okozott gondot, csak ha eltalálták a fegyveremet, mert néha előfordult, hogy még el is dobta ijedtében a karakter. Szóval ez kivitelezhető értelmesen.

Másik. AI-t érdekük erősre kreálni. De ha nem, akkoris, tucatnyi scriptel mind megoldható lenne.
Bőven lehetne előre megírt, de többféle beszélgetést kreálni aktivitásokhoz, nem csak a story-hoz.
Mellesleg utóbbinak annyira sok értelme nem volt, mint kéne. Nélküle is jól elboldogultunk, nem kellett igazából információkat gyüjtenünk egy hely pozíciójáról, az ott táborozú erőkről, veszélyekről, stb.
Egyedül az Oázisnál, viszont arról meg mindenki hülyeségeket beszélt.

STALKER Online nem lenne baj. MP már most is van, Ukránok szeretik is, mint füstösök a CS 1.6-ot.
Egy pár programozó ifjonc is vmi bénácska TPS multit építget.
De lényeg, hogy előre kiosztva, maximalizált játékosszámmal gyönyörűen működne a dolog.
Így végre a bandázás is értelmet nyerne, nem is beszélve a Machinima örömeiről.

(Pl Yantarban max 8 játékos és 20 NPC tartózkodhat, ha vki kilép, új játékost dob be a rendszer. Ha vki visszatérő játékos, és pl baráti invite-ra vag joinnal jön, akkor a nem odatartozó játékost, akinek semmiféle kapcsolata nincs ott, átrakja másik szerverre, de közben ő játszik, csak a játékosok váltódnak le.
Ugyanígy Anomáliák, mint Guild Wars 2-ben a bányászandó dolgok, egyénileg töltődnek újra, így nincs probléma abból, hogy vki elvadássza a cuccot előled. Vagy valami hasonló módszer, hogy mindenki örüljön.)
 
Nem írtam ilyet hogy gyorsan amortizálódnak a fegyverek
:D

Amit viszont írtál az M4 ről illetve Ak, ilyesmit tehetnének bele, azaz különböző fegyverek, különböző mértékben és tempóban károsodnak.
 
Beletehetnének még olyat is a S2-be hogy te magad alakítod ki a karaktered kinézettét, pl választható szem, száj, haj, bőrszín.
Vagy fotó segítségével, a képmásodra alakíthatnád a játékosod, és te magad adhatnál neki nevet, amivel majd szólítanak a játékban.
"Heg a zsoldos" helyet pl: Velociraptor, a Vegetáriánus :D
 
Nemszokás személyes játékokat alkotni, sajnos.
Ennek feladata mindig a játékosokra és modolókra hárul...
 
Ami érdekelne, az még egy olyan játékmenet kialakítása lenne, hogy rögtön a játék elején, választanod kell egy számodra tetszőleges frakciót.
és a kiválasztott frakciótól függne a játékmenet, azaz minden egyes frakcióval más lenne a játék.
A Cs ben már tettek, hasonló próbálkozást, de ebben az irányban elmélyülhetnének jobban is.
Ott a fő irányvonal, és cél nem változik, de itt frakcióként változna, és ezzel akkor nem egy eredmény lenne, hanem frakcióként más lenne a végigjátszás.
legalább 50% ban eltérnének a küldetések, és egy azonos küldetést, máskép kellene megoldani egy szolgálattal, és szabadsággal.
Van jelenleg 5 vagy 6 frakció akkor lenne 5-6 hat különböző végigjátszás, más célokkal, más véggel.
 
Őszinte leszek pici kívánalommal :D Nekem a Shoc máig a legjobb Stalker hiába nem csilli villi grafikás meg űber fizikás játék de története az van :P Nekem az lenne a legjobb ha csak 1 egyszerű stalkerként kezdenénk és mondjuk külső személőként figyelhetnénk ahogy létrejön a lövészféle csapat esetleg lehetnénk akár Agyar vagy Szellem utóbbinak jobban örülnénk és elmesélődne az egész történet :D Min ojan 120 órás játék legyen XD Nemkell ide semmi full extrás DX 11 az úgyis csak elrontja a stalker hangulatot :D Csak csinálják akkor 3-4 évig nemgond de legyen már végre nagyon nagyon hosszú XD
 
DanteSpartan":kyqx7djk mondta:
Nemszokás személyes játékokat alkotni, sajnos.
Ennek feladata mindig a játékosokra és modolókra hárul...

nézd meg a fallout vagy a mass effect sorozatot , ott úgy alakítod a karatered ahogy akarod :D
 
Vissza
Top Alul