Lost World - Requital

Lenne két kérdésem, vagy egy..nézőpont kérdése.

Kaptam 2 olyan küldetést aminek nem jelöl célpontot. Az egyik hogy keressek valami bejáratot vagy alagutat (tunel) és a többi illetve meg kellene keresnem MAX társát. Ha tudjátok hogy a kettő közül bármelyiket hol találom, megköszönném.

Megvannak...
 
Na,kérem. Ez a mod egy rakás ürülék. Kezdeném: 1) A nyelvezete ,hát igen érdekes...nem tudom , sok a fordítatlan orosz szó, szókapcsolat,mondatpanel .
2) El kell indulni egy tár lőszerrel,ami lóalkatrészre sem elég.
3) A leggyengébb mutánsba is pont ennyi acélmagvast kell pumpázni,hogy megpusztuljon,de soha nem egy jön,hanem min. 3-4, a disznókondáról már nem is beszélve. Valójában egy lövés leterítené őket,mert kettészakadnának az istenadták a becsapódástól,de it neeeeem. Itten kérem meg se kottyanik nékik,és vígan ugrándoznak,támadnak,hörögnek.
4) Nincs fokozatosság,egyből a legkeményebb kreatúrák támadnak. Már az első pályán kivégeztem nagynehezen egy darab vérszívót,ezzel az összes lőszeremnek annyi.
5) Pénz nuku,na meg egyébként is kitől vehetnék bármit,kereskedőt egyáltalán nem láttam sehol.
6) Eljutottam a második pályára egy Niva-val, de az út egy szeméttelep féleségnél véget is ért, a kocsimnak is,meg nekem is.
Volt ottan valamiféle koszos szemétdomb,meg néhány szerencsétlen ágrólszakadt stalker,akiket velem együtt a rémes disznajak kivégeztek,oszt jóidő!
7) Nincs egyértelműen iránymutatás,merre kellene menni,csak utalások,homályos mondatok...

Na,szóval itt nálam le is szerepelt a mod,ez ugyanis nem játék,hanem AVGN honlapjára kívánkozó tömény szenvedés!
Törlöm is le a nyálkásba!
Ennyi!
 
Valaki meg tudná mondani hogyan tudok pályát váltani consolból?
A jump_to_level nem jön be. Azt írj uknown command.

Így írom be: jump_to_level l01_escape
 
Én úgy tudom, a végleges stalkerből ki lett szedve a parancs. Csak a bétákban és alfákban működik!
 
Jövő héten nekiállok egy fordításnak azzal talán érthetőbb lesz. Vannak benne amatőr dizájn hibák, sokszor én sem tudtam mit kell csinálni de van hozzá egy orosz nyelvű FAQ, abból sokminden kiderül. Igaz az intuitivitást nagyon lerontja, ha helpet kell olvasgatni játék közben, viszont utána játszható és idáig ez az egyetlen mod, ami értelmes egyedi SP mapokat tartalmaz, ráadásul ezek még valami storyra is fel vannak fűzve, úgyhogy annyira nem rossz.

Fegyvert páncélt is lehet találni, meg ha az úton mész akkor nem támadnak nagyon a mutánsok, ha mégis vannak tereptárgyak amire fel lehet urani és innét simán le lehet őket hentelni ( először a pseudo dogokat meg a snrokokat érdemes mert azok felugrálnak ).

Engem leginkább az zavar ami az összes stalker játékban, hogy sokszor kell mászkálni a semmin keresztül, amikor percekig csak mész, és semmi érdemleges nem történik. Ebbe a hibába mindenki beleesik még a GSC is, mert bazi nagy mapokat akarnak csinálni, csak aztán nem marad idejük feltölteni tartalommal, ahelyett hogy összesürítenék egy kissebb de izgalmasabb pályába az egészet egy csomó energiát fektetnek egy rosszul megtervezett pálya elkészítésébe.
 
Valaki ki tudná szedni a térképet a modból?
Készítenék egy térképet hogy nagyjából hol mit merre lelünk.
És hogy hol lehet egyik pályáról a másikra menni.
 
Mivel kivenni nem tudtam így, a játékból a PDA alapján kimentegettem screenshotokkal a térképet. (ezért látszik majd a "map area" felirat néhol)

Viszont leltem egy nagyon hasznos kép-pakkot a FAQ-ban amit Vino adott.
Ezek a képek csak az átjutási helyeket (pályaváltó helyek) mutatták, azt hogy hova visz azt nem. Meg amúgy is darabokban volt így az egész térkép. Ezért nagyjából be kellett járnom az egészet térképet. Ahol voltam vagy "tudom" hogy hova vezet a kis fehér pont azokat jelöltem a térképen.
A térkép még "béta" állapotban van. Hiányoznak róla pontok. Ha megtudom hogy hova vezetnek pótolom.
Bárkinek bármi észrevétele van szóljon, és javítom vagy hozzáteszem a térképhez.

http://noob.hu/2011/06/12/LWR.jpg

Amúgy a linken (FAQ) amit Vino adott van valami végigjátszás szerű is. Nem lenne rossz összehozni egy magyar végigjátszást belőle. A google fordítós cucc elég értelmetlen.
 
A WTV ablakról is tudsz screenshotot csinálni ha rákattinasz atl+ctrl+printscreen-nel, de akár meg is nyithatod GIMP-pel csak dds plugin kell hozzá
 
A gimpre rájöttem csak nem volt a Map-ok között a teljes PDA térkép.
 
Ja,olyanba én is beleszaladtam vagy kétszer,oszt meg is döglöttem. Aztán meg nyomtam egy kövéret ennek a mod-nak,és letörörltem. Még a fegyvert sem tudom újratölteni. Ilyen mellényúlást még Günther Gránáték sem tudtak felmutatni.
nagyon sajnálom,vérzik a szívem,mert pont egy ilyen megnövelt,sokkal több pályás verzióra áhítozom évek óta,de ez telis teli van gyermekbetegségekkel.
Majd,ha kijavítják,meg ha lesz rá trainer. Talán.
Egyszer. dühös2
 
1. sosincs késő...vagy mi :D
2. töltényöv az inventory alján...
3. van trainer....
 
nos majd meg látjuk hogy szuperál nálam... tudni illik én az eddigiek alapján még a legszarabban is találtam jó pontokat:D és a videóban is tetszik piszkosul... és úgy vagyok vele hogy a rebalancedtől sokkal nem igazán hiszem nehezebb lehet :D pedig kikérem magamnak az egy nagyon frankó mód... csak használni kell a fedezéket és a kihajolgatást és kerülni kell a söréteseket... mert amúgy könnyen elvérzel... Még 12% hiányzik a letöltésből, remélem tényleg úgy van ahogy mondtad: hogy gamedatás mert összeillesztgetni mint a soljankánál nincs kedvem...
 
A soljanka se lett volna rossz, ha nagyjából meg-tudták volna angolosítani. És lett volna egy pár NPC az új mapokon is.
Ez a mod viszont tetszetős. Realisztikus ámbár kicsit nehéz. Van hozzá valamiféle végigjátszás is ha jól gondolom, abból majd varázsolok egy értelmeset ha lesz gépem....
A térkép lassan de készülget.

Amúgy csak én vagyok úgy vele hogy egy két pályán szabályosan félek végigmenni még az úton is? A mutánsok hordában támadnak...4 vagy 5 irányító után (persze egy kupacban) Eastern Pripyatet igyekszem elkerülni. És a jupiterbéli vérszívókat nem is említettem.
 
no majd kiderül mennyire nehéz... engem még az eddig nem sokat említett bugok aggasztanak...

Szerk:

amit nem találtam az első 20 perc játékidő alatt... sikerül nekem kilépnem a játékból:D de az idő rövidségének oka egy nagyon kényes téma ami a játék teljes élvezhetőségét elvitte... és ez a szaggatás... valami érthetetlen okból kifolyólag static lighton mindent levéve is szaggat... ha pedig nem staticon van akkor meg 3-4FPSel tolom, amit valljuk be olyankor emlegessük a készítőket is...
valaki tudna rá magyarázatot adni? hogy a gépem lenne gyenge kötve hiszem a Shoc full graffon, hozzá való complite móddal együtt véve ami szép színeket produkált... továbbá a clear sky és is full garffon 75-90 FPS közötti értékkel fut a gépemen utóbbi futna ha támogatni a win7et...
a Cop is egy erős hige és médium átmeneten fut 80FPSel... úgy hogy hozzá van téve az SGM mód... és még egyetlen harcban se ment 60 alá az FPS...
szóval valami értelmes indok hogy miért szaggat ha rusnya?
 
Vissza
Top Alul