Infok

de egyébként meg fog ez jelenni itthon szept 5-én ? (a spore az is valahogy úgy jelenik meg..... és szerdától már lehet kapni . )
 
A PKM-eket tényleg rohadtul idegesítőre csinálták meg. Meg lehet nézni a (ha kicsomagolja valaki a db fájlokat) gamedata\configs\weapons könyvtárban a w_mounted.ltx-et és a w_pkm.ltx-et, hogy mennyire túl vannak futtatva. Itt átírtam pár értéket, és most már jó. <:D>
Persze így is messziről észrevesznek a géppuskások, de a lövedék kezdősebessége, a tűzgyorsaság és a szórás már normális, ki lehet térni előle fedezékről-fedezékre rohangálással.
 
Engemet még nem hívtak az 576-ból hogy tényleg kérem-e pedig szoktak előtte csörögni... és már másodika van ...
 
Engem a magyarba a bonus dvd izgat. Az benne van?
Vlki nemrég belinkelt egy rendes angolitást, azt belinkelné vlki. Nemtom hol van.
 
van rajta interjú a fejlesztőkkel meg hasnló artwork-ok.....
 
Nah akkor magyar lesz! Csak akkor nem a bátyám fizeti, igy meg előrehozott karácsony, meg névnap meg mindem amire egyébként nem szoktam kapni semmit :D
----------------
Melyik db-be van a pkm? És azt hogy csomagolod ki?
 
Én sztem suli után bemegyek a boltba az 576ba vagy valahova azt ott megveszem sztem ugy jobblesz de még mindig nem adok a collector editionért:)
 
Nos meg akartam próbálni tényleg jobb-e dx9-ben a cs de egyszerűen nem tudom ráerőltetni a renderer_r2 -t átírom a user.ltx-et indítom a játékot látom static lighting. Konzolba próbakép beírtam renderer, erre kiboja hogy renderer renderer_r1. Nem tudom mitévő legyek... :S
 
Egy kis javítás azoknak, akiknek így száll el a játék, és nem tudják visszatölteni a mentéseiket:

Expression : m_available_count
Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
File : e:\priquel\sources\engine\xrgame\id_generator.h
Line : 92
Description : Not enough IDs

A játék eszméletlenül sok lőszert generál a mentéseknél mindenféle rejtekhelyekre, és emiatt idővel kifut az object ID-ből, aztán onnantól nem lehet a korrupt mentéseket visszatölteni. Ez a script megakadályozza a lőszer felhalmozódást (ruszki fórumokról van).

http://www.sendspace.com/file/x8zavc
gamedata\scripts könyvtárba kell másolni, miután fsgame.ltx-ben engedélyeztük a gamedatát.

Ja, és minden hulla pda-jában van egy rejtekhely, nem győzök futkosni kilootolni őket (legalábbis novice szinten).

Amúgy biztos alaposan letesztelhették a játékot, ha egy ilyen hibát nem fedeztek fel. :?
 
jim67":1r7rdnan mondta:
nos én most fejeztem be ezt a xart patch nélkül vagy simán is olyan idegesítõ dolgok vannak hogy.. a hajam tépem pl: beszélni akarok 1 komával erre kilép a játék (miután visszatölöm akkor sem lehet ) ,az volt a küldi hogy szerezzek meg a pda meg is szereztem aztán jött z üzenet hogy menjek beszélni nha mentem és nem csinált semmit ugyanez máshol is elõfordul...... az ai-nak is sok hibája van nagyon sok ott állok tõle kb 50 centire (1 gangaster ) és nem kõ le.... sõt nem is támad. lehet a nagy fanatikusok-nak ez lessz az idei év legjobb játéka hát nekem biztos nem....... a grafika az télleg szép és némely helyeken alázza a crysis-t de ez nem minden. egyébként pár pálya télleg olyan call of duty-sra sikerült megyek lövök újratöltök.... kicsit unalmas...... az artifact keresés az viszont meg van csinálva jól a többi nem..pl: agroprom-nál marsh fele van 1 alagút ami levezet az underground-ba.. nos ott van pár duty-s az egyik társaukat valaki (vagy valami ) elintézte és az összes hapi az alagútra fogja a fegyverét ..... akár hányszor ha más pályáról jövök akkor is . a fegyverek moddolása szerintem tök felesleges mert vagy tudsz vele lõni vagy nem. van blow out is a játékban idõnként jön a visszaszámlálás hogy keressek menedéket.... nos az ilyen rejtekhelyek nem föld alatt vannak hanem felette...... egy fedett hely megteszi.. pl garbage-ban a nagy hangár bemegyek és ott túl lehet élni. nemtom mi a fenével mulatták az idejjüket ezek az ukrán majmok de hogy nem csiáltak normális játékot az biztos.... majd
majd a 25. patch után normális lessz ........ meg a másik hogy multiban jármûvek nincsenek... egyébkként a multi kb olyan mint volt....... szal nem valmi korszakalkotó .

egyetértünk jim67 :)
 
én megértem őket. mostanában nézegetem meg újra a régi videókat, és az SHoC is sokat zuhant az igéthez képest. de az hogy egy játékot patchek hadával kelljen indítani... az több mint érdekes. és csak magamat tudom idézni: ezt a játékot a saját engineje öli meg...
 
Magam még nem játszottam szóval nagyon nincs vitaalapom csak azokra támaszkodom, akik már tesztelték és elfogadhatónak, sőt jónak tartották. jimnek és azoknak, akiknek nem jött be a bugok miatt, csak annyit tudok mondani, talán tényleg gépfüggő a dolog, mert egy csomó embernek meg semmi baja az egésszel.

A teszthez annyit, hogy ez a hiba tényleg fura, hogy nem jött elő. Ha kijátszották volna, nem igaz, hogy nem találkoznak vele...

Talán a következő részre - ami természetesen lesz :D - ráférne egy motorcsere... Lehet, hogy legközelebb nem hiperinnovatív technikai megoldásokra kéne utazni, hanem élvezhető játékot csinálni - már ha tényleg baj van a CS-vel :)
 
mondassz valamit. az előző hszel nem temetni akartam a játékot látatlanul, de aggasztó a felmerült problémák mennyisége. meg szerintem a legtöbb hibát az okozza, hogy rá akarnak kényszeríteni az arra az AI-ra egy egyszálú történetet, ami nem erre készült. ezt mutatja az is hogy a fix és scriptelt eseményeknél van a legtöbb bug, kifagyás halál. pl. SHoCban ha meghal a trader vagy a barkeep a játék kilép, mert összeomlott. de javítsatok ki ha tévednék...
 
A legnagyobb LOL az, hogy ez a korrupt mentés dolog már a ShOC-ban is megvolt kezdettől fogva, igaz, elég ritkán fordult elő. Ha túl sok aktív quested volt, és túl sok ki nem lootolt rejtekhely, eldobált cucc stb. volt a pályákon, akkor egy idő után korrupt lett a mentés, és nem lehetett visszatölteni. De ezt természetesen egyik ShOC patch sem javította ki, hanem ha jól emlékszem, az AMK modban javították először.
Ez a hiba most a CS-ben is kb. ugyanúgy megvan, pedig ezt egy pár soros script javítással meg tudta oldani valaki. Gyakorlatilag mintha a GSC nem játszotta volna végig a játékot kiadás előtt, és letojta a Shoc bugreportokat is. Ők valójában sohasem javítanak bugokat (talán az 1.004-es patch-el lett stabil a Shoc is).
Na ezért nem bízom én abban, hogy az új patch-al bugmentes lesz az európai/worldwide CS.
 
Teljesen bugmentes nem hiszem, hogy valaha is lehet egy ilyen játék főleg pont amiatt, amit bunfi is mondott: egyszálú rendszer van egy élő AI-be illesztve, ami tenné a dolgát a "törvényei" szerint csak valaki (a megírt játékmenet, vagyis a játékos) mindig közbeszól. De talán kell is a megírt játékmenet, mert egy tökéletesen kaotikus rendszerben az ember nem érezné, hogy van valami célja. Az első napokban lehet, hogy jó lenne a teljes kiszámíthatatlanság, de szerintem hosszú távon az is unalmas.
 
Vissza
Top Alul