Infok

A giudolásba az a pláne hogy gyors, de nem muszály használni, eddig csak mocsárból kellett igy jönni.
És most nem mindegy hogy, te mész oda a térképen jelölt kék pályatöltőponthoz és úgy tereportálsz, vagy pedig a giudehoz mész oda, és ő? Egyébként visszamenni meg guide nélkül lehet csak. Ez érdekes mondjuk. Bár mondjuk mit keresne a katonaság mellett az alagút mellett egy clear skyos giude? Mert ugye a clear sky csak mocsárnál, meg limansknál van.
 
Ha jól értem, akkor csak a Clear Sky tagoktól tudsz "guidolodni"?

Vagy ugyanúgy mondjuk Freedoméknek vagy Dutyéknak, esetleg Stalker (loner)-éknak is vannak guide-jaik! Úgy lenne a logikus mondjuk! Meg én valahol úgy olvastam, hogy minden pályán van guide!

Ja és át tudsz ugrani pályákat, mondjuk a Mocsárnál lévő guide-dal egészen mondjuk Agropomig menni!

StotheG: Írtad, hogy visszafelé gyalogolni kell, akkor fordítva nem műkszik! Mondjuk ennek a guide-olásnak akkor lenne értelme, ha tényleg át lehetne vele ugrani akárhová-akárhonnan (persze csak oda, ahol már voltál)!
Így csupán az alényege, hogy ne kutyagolj el a kék pontig, visszafelé meg ugyanúgy cumi van, mert gyalogosan kell battyogni :-( Hát ennek ilyen formában nem sok értelme van! Ennél kicsit több ötlettel hasznosabb funkciót is csinálhattak volna belőle! A fentebb említett mondjuk jó lenne szerintem! Nincs dolgod csak 2 területen, akkor egyikből a másikba át lehetne ugrani anélkül, hogy a fél térképet átgyalogold megint!
 
szerintem meg ez a teleportálos dolog kifejezeten jó pl: sötét van aztán a pálya 1ik feléből a fenne gyalogol odamész a faszihoz aztán ott is vagy ahovva menni akartál (lessz majd 1 olyan küldi ami garbage-ra szól oda ahhol régen a barba lehetett menni nah ott van a közelben az az elmeletes ház.... ott essz 1 nagyon köcsög rész :wink: (én special majdnem le fejeltem a monitort :lol: )
szerintem az artifact keresés nagyon jól megvan csinálva.... detektorral.....

jha és nem csak a cs tagotól lehet guildolni hanem kb mindenkitől aki haver
 
érdekes lesz, biztos továbbb fog tartani az artifactolás, az, hogy melyik frakcióhoz lépsz be, nehéz lesz kitalálni, mert mindenki öl mindenkit
 
nem duty, loner,freedome,clear sky, nem öl ha nem lépsz be sehova... de szerintem loner-hez érdemes mert akkor a duty-val és freedome-al szemben semmleges vagy.... ugye renegade és gangasters az mindenkinek az ellensége.
 
Mercenaries csapat nem lesz?vagy esetleg más néven fut amihez nem lehet csatlakozni?Mert én nekem azok a kedvenceim
 
dezodor":2j2d9qr5 mondta:
kick":2j2d9qr5 mondta:
A Clear Sky sztori vége után nincs freeplay?

NINCS.

Limansk után nincs visszaút!
Ehh. Basszák meg, elnézést de erre már nem tudok mit mondani. Nagyon komoly szinten nyomják az átverést és a hitegetést a fejlesztők. Most őszintén elgondolkoztam, hogy megvegyem-e a CS-t. A SOC megérte drágábbért is, de ez...
 
Miért, látatlanban kötelező dicsérni? Muhaha.
 
Path":yn8meqtn mondta:
Mercenaries csapat nem lesz?vagy esetleg más néven fut amihez nem lehet csatlakozni?Mert én nekem azok a kedvenceim

de vannak merc-ek is eddig én csak nyírtam őket... valahol biztos lehet csatlakozni.
 
Nézd, nem hőbörögtem sem bugok sem játékmenet miatt, mert ezeket még nem tapasztaltam, de az hogy nincs freeplay az ténynek tűnik, nekem igen sokat számít és nem kell ahhoz kipróbálnom a játékot, hogy véleményt mondjak arról, hogy jó-e hogy van freeplay vagy sem. Anno azt ígérték, hogy lesz freeplay, magyarul átvertek, nem értem miért kéne rossz papagáj módjára szajkózni, hogy " jó lesz ez gyerekek". Valakinek biztos jó lesz, én most nagyot csalódtam.
 
háh én még mindig ugy vagyok vele hogy megvezsem viszont ce ért soha nem adnák annyi pénzt mert nincs benne semmi
 
Döntse el mindenki miután kipróbálta, én már egyszer végigvittem és le is töröltem, mert nem akarok játszani vele többet, legalábbis most így gondolom.
Az egész játék olyan volt, hogy csak megyek mindenfelé, semmi érdekes nem volt a sztoriban, az egész game arról szólt hogy lineárisan haladok elõre, és lövök, kb minden sarkon egy nagy csapat bandita állja az utadat. Én egy darab videót nem láttam, csak az intrót meg az outrót, lehet hogy valami kihagytam, nem tudom. Szerintem nincsenek benne videók.
Freeplay egyáltalán nincs, már az elején is az van hogy guide teleportálgat össze-vissza, bár tudsz menni level changereken is, de akkor kb minden pályán csak sétálgatsz, mert ha nem csinálod a sztorit akkor nem történik semmi. A sztori lényege elvileg az hogy meg kell találni Strelokot.:)
Milyen kreatív, ugye?:) Na mind1, én például elmentem Agropromba, Yantárba, Dark Valleyba, anélkül hogy csináltam volna a sztorit, és kb nem történt semmi. Az Agroprom underground bejáratát is alig találtam meg, küldetések után tudtam csak a guidével beszélni hogy teleportáljon oda, mert a térképen nem volt jelölve semmi. Imádtam a SHOC-ban azt hogy oda megyek ahova akarok, na ez itt nincs, én még olyat is láttam hogy tele volt erroral a log file, mert úgy mentem egyik pályáról a másikra hogy csak átrohantam.
Aztán kezdtem megint új gamet. Army Warehouse nekem jobban tetszett Freedom bázisként, most már csak pár Zombi stalker van ott, Yantárban a bunker zárva volt, nem jöttem rá hogy hogy kell bemenni, a gyárban Psy Emission, lekapcsolni nem lehet, a Zombik meg valamiért nem lõttek rám. Na mind1, túléltem, de ami Red Forest után van az már tényleg sok, nem hogy semmi Freeplay, az egész fullosan lineáris, az NPP-t meg kb 5 perc alatt megcsináltam, ott annyi a lényeg hogy ott van Strelok, van rajta egy electro anomália, kb olyan mint a Hegylakó, és bele kell lõni egy csomót Gauss gunnal, aztán megfekszik, jön egy scripted blowout, kapod az ending videót, és game over. Nem tudom ki hogy van vele de én nem ezt várnám egy STALKER játéktól.
Random blowout sincsen benne, nem is tudom hogy mit akart a GSC ezzel a játékkal, olyan mint valami Internal Alpha :?

De persze tolja végig mindenki, mivel ez is STALKER...
 
Tényleg az a gáz ebben az egészben, hogy az elején (SoC-ból indulok ki) van egy egész jó kis szabadság érzeted és arra mész amerrre akarsz az adott pályán, ha akarsz visszamész, ha nem-nem, ha akarsz vadászol, artifaktot gyűjtessz (CS-ben remélhetőleg ez már azért nem pickup mission lesz és ez jó :-))!

És aztán eljut az ember egy részig (SoC-ban ugye Army Warehouse ) és bezárnak a csőbe! Csak egyenest lehet menni! Kinyírják a szabadságérzetet ( egyébként a menj vissza az elejére gyalog, mert ott a küldi, nagyon utáltam, miért éri meg azé a két csomag lőszerér, pedig a küldik jók, csak hát a kutyagolás)

Kipróbálók elmondása alapján megin ugyanez lesz, egy ideig szabadság, frakcióháború, Happyness Sunshine, hogy milyen szabadok vagyunk, artifakt keresés (ami szerintem király lesz, frakcháborúval együtt) és Limansk-tól megint alagút szindróma!

Nem tudom, de olyan nehéz lett volna fő pályánként ( ami fő sztorihoz fontos) csupán egy-egy elágazást csinálni egy más pályához, és akkor ez még csak egy nagyon egyszerű megoldás (lehetett volna több elágazás is, és minden pályára oda-vissza működő guidolással! )

Én most megin elkezdtem SoC-ot, de egyszerűen nincs kedvem Army Warehouse után továbbmenni, mert utánna lineráris pályák és mészárda vár. ...
 
Hát itt a Clear Sky-ban a küldetések 90%-a autoquest. Automatikusan kapod. Nekem sokkal jobban tetszett az, hogy el kellett menni a Barkeep-hez, Sidorovichhoz, Voroninhoz, kaptad a videókat, stb., ez a sok kis üzenet idegesítõ szerintem.
Amúgy ha a SHOC-ot OL moddal vagy Priboi moddal nyomod, akkor vissza tudsz jönni miután kijátszottad a gamet, és akkor már full freeplay van.
Nekem tetszett Limanks, de csak az ahogy kinéz, amúgy Pripyatot jobban szerettem.
A kórház az meg aztán tényleg nagyon gáz, inkább bele se tették volna.

Amúgy szerintem ez bug, de nekem az artifakt detektor nem mûködik, bármit csinálok nem veszi elõ, már azt is próbáltam hogy átrakom másik gombra de úgye mûködött.
Anélkül pedig lehetetlen artifaktot találni, én egyet se találtam az egész játék alatt.
De a legjobban azt utáltam, hogy mutánsokkal alig találkoztam, csak néhány Flesh, Disznó meg Kutya, de azokból is annyira kevés volt az egész játékban összesen, mint a SHOCban a Cordonban egyedül. Ja persze az egész játékban egyetlen egy controller van, az is scriptelt, lent van Agroprom Undergroundban ami az egyetlen föld alatti pálya, ott lent Psy Emission van, s ha megölted a controller-t akkor elindul egy timer és szaladni kell kifelé.

Na mind1, nem akarok lehúzó lenni, majd látja mindenki 5-ödikén.
 
Mondjuk az se lenne rossz, hogy nem meséled el az egész story-t vagy egy kis ***spoiler veszély***! :D
 
Metro":rnx936gv mondta:
Amúgy szerintem ez bug, de nekem az artifakt detektor nem működik, bármit csinálok nem veszi elő, már azt is próbáltam hogy átrakom másik gombra de úgye működött.
Anélkül pedig lehetetlen artifaktot találni, én egyet se találtam az egész játék alatt.

Csak akkor lehet elővenni a detektort, ha csavar van a kezedben.
 
Vissza
Top Alul