Infok

gsc-n fikázzák eléggé, de sokan meg azt mondják, hogy ha a bugfix meglenne vagyis a hibák nem lennének benne igen hangulatos lenne...esély még van rá.
 
Path":2hpov5ua mondta:
http://www.youtube.com/watch?v=HBd-IFnO16A

Ez a korom sötétmegoldás tetszik meg reális csak nemnagyon látod hogy mit kell lőni.

Á ezen besz*rtok

http://www.youtube.com/watch?v=LGBLFwJatVQ

te jó ég..ez nagyon nagyon dúrva..... szerintem az is lehet hogy eltolják még 1 kicsit a megjelenést (de ne legyen igazam )

de ki volt az a mraha aki 92% adott rá..... mostmár télleg megnéznék valami verziót ))
 
én legalább nevettem ezeken egy jót hogy lövi a nagy sötétséget a másik meg biztos keres valamit:)
 
nos látom hogy hazai warez oldalakra is megérkezett a ruszki verzió :lol:
 
A ruszkik mivel 22-én már megvehették ezért nyilván az ő lemezeiket (verziójukat) valamivel korábban készítették, szóval egyetlen reményünk ha már a múlthéten dolgoztak gőzerővel a bugfixen. Én csak egy valamit nem értek, hogy hogy a vérbe nem jöttek rá, hogy talán ennyi buggal nem kéne kiadni. Egy fejlesztő sem játszott vele 10 percnél többet egyhuzamban? Még mekkora mák, hogy a reklám videókban nem voltak bugok, ezen őszintén csodálkozom. Gondolom valami nagyon súlyos optimalizálási hiány van a dolgok mögött és a fejlesztői gépeken vitték ki a demokat amin nem volt olyan bugos.
 
Ez a SOC-ban is volt, sztem nem is annyira bug, inkább a motor sajátossága, mert nem bírták leprogramozni normálisan az AI-t, nem bír kikerülni a nyomi NPC. Kár volt kiindulni a SOC-ból, a nulláról kellett volna inkább elkezdeni.
 
Szerintem azért mentek bele a mostani kiadásba, mert egy újabb nagyobb halasztás újbóli megbotránkozást eredményezne, és ezt a lehetőséget már túl sokszor kijátszották az előző játék megjelentetése folyamán is... :roll: Úgy döntöttek, hogy inkább a bugok és a gyorstapasz, mint újabb botrányos halasztgatások. Mindkettő nagy szívás, de kétszer nem akarták ugyanazt a hibát elkövetni, így hát elkövettek inkább egy másikat. :twisted:
 
kick":2xuoerms mondta:
A ruszkik mivel 22-én már megvehették ezért nyilván az ő lemezeiket (verziójukat) valamivel korábban készítették, szóval egyetlen reményünk ha már a múlthéten dolgoztak gőzerővel a bugfixen. Én csak egy valamit nem értek, hogy hogy a vérbe nem jöttek rá, hogy talán ennyi buggal nem kéne kiadni. Egy fejlesztő sem játszott vele 10 percnél többet egyhuzamban? Még mekkora mák, hogy a reklám videókban nem voltak bugok, ezen őszintén csodálkozom. Gondolom valami nagyon súlyos optimalizálási hiány van a dolgok mögött és a fejlesztői gépeken vitték ki a demokat amin nem volt olyan bugos.
Sztem a mocsaras rész ott az a pár dolog meg mint amit meg is nézhettünk az első 25 perc sztem azzal nincs baj lehet h csak utánna kezd el sz*rakodnia dolog,leeht h jobb lett volna hogy ha csak egy kieg azt akkor lehet normálisan meg lenne csinálva habár kitudja
 
emlékezzünk csak vissza a bioshock-ra. ott is mekkora szarkavarás volt, mert tel volt bug-al meg nem kezelte rendesen a 16:9-es képernyőfelbontást, valamint az aktiválással is sokat szívtak, ez benne van a pakliban.
 
Kimmuriel":1ss8opa4 mondta:
Szerintem azért mentek bele a mostani kiadásba, mert egy újabb nagyobb halasztás újbóli megbotránkozást eredményezne, és ezt a lehetőséget már túl sokszor kijátszották az előző játék megjelentetése folyamán is... :roll: Úgy döntöttek, hogy inkább a bugok és a gyorstapasz, mint újabb botrányos halasztgatások. Mindkettő nagy szívás, de kétszer nem akarták ugyanazt a hibát elkövetni, így hát elkövettek inkább egy másikat. :twisted:
Most is volt halasztás, nem is egy. Ha jól emlékszem akkor tavasz végére ígérték először. Bőven elbírt volna egy karácsonyi kiadást is az én gyomrom, de szerintem a többségé is. A bugtengert már nehezebb feldolgozni, mert oké, hogy van, de mire játszható lesz ugyanott vagy mintha halasztottak volna.
 
Mindenesetre én várom már a játékot meg hogy csatlakozhassak valahova,meg az összecsapásoakt is
 
Widra":196x3t80 mondta:
emlékezzünk csak vissza a bioshock-ra. ott is mekkora szarkavarás volt, mert tel volt bug-al meg nem kezelte rendesen a 16:9-es képernyőfelbontást, valamint az aktiválással is sokat szívtak, ez benne van a pakliban.
Bioshock nekem teljesen kimaradt, én nem tudok rá visszaemlékezni :) Amúgy szerintem bugok tekintetében a SOC rekorder volt eddig, lehet a SCS lesz a trónfosztó. Anno az Operation Flashpoint legelső verziói voltak még ilyen bugosak és milyen király játék lett belőle, szal remény mindig van. Más bugtengeres játék hirtelen nem jut eszembe. Sokan panaszkodtak a Crysisre is, nekem annyira az nem volt bugos. Lehet csak szerette a gépemet, mindenféle fagyás meg kilépés nélkül végigjátszottam háromszor is. A SOC meg annak idején az 1.000-ás verzióval volt hogy 10 percenként kifagyott. 1.003 után hagyta abba a fagyogatást nálam, az meg nem egy-két hét volt mire megjelent.
 
Sziasztok!

Szerintem a kihagyott dolgok idegesítőbbek, mint a bugok. A játék tulajdonképpen nem sokat újít, mert ugye az ígéretek (mint a SoC-ban az autóvezetés) részben kimaradtak a játékból. Fő újításuk a másolásvédelem területén jelentkezik:). De legalább a multit érintették viszonylag nagy újítások. Az azért nem szép, hogy kihal a játék RPGs része és mészárlós játék lesz

Mellesleg az 1.5.03-as patch a legújabb ugye?
 
Áhh, ennél nincs rosszabb: - az elmentések 80%-ban korruptak lesznek, és nem lehet visszatölteni, és új játékot kell kezdeni
 
jáccani biztos fog mindenki aztán 10 perc mulva vagy az első kilépéskor megy az uninstall.... :cry:
(a legjobb az lenne ha csődbemenne a gsc- a fenébe.... aztán valami másik fejlesztő újraélesztené a stalker nevet...... mondjuk valami másik grafikus motor alatt )
 
Vissza
Top Alul