Infok

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Nos mint tudjátok, jövő tavasszal jön ki az új sztalker, prológusként, az-az 1 évvel a Strelok sztori előtt zajlik majd a játékmenet. Antontól kapott körlvelem lefordítottam magyarra, hogy ti is együtt örülhessetek:

STALKER - CLEAR SKY (PROLOGUE)

Helló mindenkinek, nos gondoltam leírom, hogy miként fog alakulni az új sztory. Aki nemjön E3-ra bánhatja...

hehe, bár a videók kint lesznek hamarosan.

Tehát a Story:

Egy stalker csoport most először sikeresen eljutott a zóna szivébe, az atomerőműhöz, és a katasztrófa okait kutatják. Hirtelen egy újabb kitörés lesz, és átrendezi a zóna környezetét. Mostmár nincs több biztonságos útvonal, ami eddig megszokott volt, mostmár 100x veszélyesebb. A pályákon rengeteg új anomália jelenik meg, nagy részük észrevehetetlen, ezért különféle kütyük használata fontos szerepet kap. Stalkerek, és a
keresőcsoportok sorozatosan tűnnek el az ismeretlen vidékeken... Új terepek, amik eddig ismeretlenek voltak a térképen... megnyílnak a játékos számára! A blowoutok visszatérő események lesznek, még szebbek, még erősebbek!

Az anomáliák is maxon lesznek, szal mindenképp vigyázni kell!
A már megismert térképen változások lesznek, amik kicsit bizonytalanná teszik majd a profi játékosokat is. És ugyanakkor a frakciók közötti háborúk is megjelennek szinte minden pályán... Mostmár nincs meg az a régi
"jóbarát" meg "ellenség" feeling, mindenki csak magával törődik, a túlélés és megélés a cél!

A háború elkezdődik a frakciók között, ugye a terjeszkedések miatt...
Az új főhősünk egy zsoldos (na nem a merc frakción belül, hanem 1 független zsoldos) és becsöppen a frakciók közötti zúzdába... Strelokkal is találkozunk majd... mivel ő még akkor tevékenykedett 1ik frakciónál... azt
hiszem nem kell bemutatni, melyiknél....hehe. A karakter kulcsfontosságú szerepet játszik a prológusban, hiszen a végén jutunk majd oda, ahol az original Stalker - Shoc keződik... (bezony)

Mi várja majd a stalkert a nyílt zónában? Milyen új kihívások lesznek a különféle terepeken? Miért lesznek kitörések újra és újra? Miért változik a zóna? Hogyan lehet az instabilitását helyrehozni? Melyik frakcióhoz lesz érdemes csatlakozni? Melyik frakció lesz az erősebb? Miért kerül Strelok -valójában- egy halálkocsira? Mi is történt valójában Strelokkal előtte? Volt más választása? .... Nos ezek a kérdések mind "megválaszolódnak" a
jövő év elején megjelenő S.T.A.L.K.E.R. - CLEAR SKY epizódban!

Tehát tapasztalát stalkerek, és újoncok! Kössétek fel a bugyogót az új kalandra a Zónában!

Újítások:

-Az atmoszféra marad, és javul

-Rengeteg új pálya, és pár régi módosítása: Red Forest (a hegy belseje, és egyéb titkos helyek) , Limansk (valószínűleg a deadcity rendes neve), Pripyat, Undergrounds (alagútrendszerek) Pontosabban így fogalmazott: 50% új pálya és 50% pedig az origi gaméből lesz kivéve... tehát lesz bőven!

-háborúk a frakciók között

-Lehetőség nyílik frakciókhoz csatlakozni és győzelemre vinni őket!

-Profi alife rendszer

-Újabb "módok" a stalkereknél (coop?)

-Új stroy scenék!

-Az npc-k mesterséges intelligenciája sokkal jobb lesz

-NPC-k használnak gránátot majd!

-Lesz gyors-utazás a térképen (mint pl a Falloutban)

-Új anomáliák, új artifactok, és új ketyerék (detektorok stb...)

-Új fegyverek, és új rendszer az ápgrédek kezeléséhez...

-Fegyverek és pajzs javítása

-Új HUD és jobb PDA

-Új javított motor a játék alatt - X-Ray 1.5.

-DirectX-10 !!!

-Felturbózott DirectX-9 renderelés - parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation

-Dx8-as cuccok is szebbek lesznek

-Inverse kinematics (ez nemtom mi :D)

-Új animációk, és mozgáskultúrák


--------------------------------------------------------------------------------------

Kis hozzáfűznivalóm:

Örülök, hogy sikerült kiharcolnunk, hogy legyenek blowoutok, és gondolom ők már rendesen meg fogják csinálni, nem úgy mint mi... hogy televan buggal...hehe
A pályáknak külön örülök! és és mindennek!

--------------------------------------------------------------------------------------

Végül néhány kép!

prequeal_screen_01b.jpg

prequeal_screen_02b.jpg

prequeal_screen_03b.jpg

prequeal_screen_04b.jpg


és egy régi ismerős (ancient tunnel...) (még mindig nem tudom hogy ez a swamp vagy darkescape pályán lehet....)
ancient_tunnels.jpg
 
DE a legjobb hogy nem kell dx 10 videókarit venni :D
 
ez az amit igértek vááááá és addigra meglesz a keményebb gépem ami DX10-et is tud!! JUJJJ De JÓÓÓÓ!!!!!
 
MEGVAN MIÉRT LESZ CLEAR SKY AZ ÚJ RÉSZ NEVE!(srry a caps lcokért mindenki exsztrázisban van :D)
A videóból látszik egy u feladat "Help the Clear Sky Quad". SZóval egy Clear Sky nevű csoport lesz ottan amiért a játék neve is ez lesz. Többet nem tudunk a rossz minőségű videóbol is talán csak én láttam meg.
"Stay Tuned!"
 
E3: STALKER: Clear Sky részletek

Barny, 13:52 - PC - Játék: FPS - ADATLAP - (hozzászólás?)

(HW Insider) A GSC-hez képest visszafogott délelőtti screenshot-fieszta után most az infók csordogálnak apránként a STALKER: Clear Sky kapcsán. Lássuk hát, hogy az előző részhez képest a prequel milyen főbb tulajdonságokkal rendelkezik.

* új területek, melyek a játék közel felét teszik ki, mint már korábban írtunk róla: Red Forest, Limansk, Pripyat földalatti részei
* 8 stalker frakció közül valamelyiket győzelemre vezethetjük, a frontvonalak folyamatosan változnak
* NPC-k már gránátokat is használnak
* gyorsított utazás, hála Istennek nem kell órákat töltenünk egy egy költözéssel
* új HUD és PDA
* a fegyvereket és tárgyakat már lehet javítani, illetőleg az fejlesztgetős rendszert is pimpolták az ukrán lyánykák
* DX10-es engine mellett a DX9-est is fejlesztik, Vista-val nem rendelkezők számára, új fícsörök kerülnek beépítésre, úgymint: parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation

http://hardwired.hu/#news_18836

Motion blure, eye adaptation és parallax mapping eddig is volt :D

VIDEO: http://gamestar.hu/downloads.php3?op=visit&lid=6473
 
Privát vélemény következik: nagyon gyenge. Grafika szinte semmivel nem volt jobb és az egész abból áll, hoyg áll középen a faszi, jönnek rá az ellenfelek 3 szintről tömegével ő meg szépen célbalövöldözi őket. Meg amikor bekapott pár helikopter lövedéket nem történt semmi, a kispuskával meg bedarálta a páncélozott Hindet. Pfff :roll: Anno még pont ezzel reklámozták a STALKER-t, hogy nem egy egyszemélyes tank vagy, akinek mindenkit ki kell írtania és ha a valós életben nem tudnád azzal a puskával lelőni a helikoptert, akkor a STALKER-ben sem fog menni. Mindegy csinálják meg az új pályákat, aztán az original játékmenet úgyis felül lesz írva értelmesebb modokkal.
 
szntem meg, mivel ez egy demó vót, ebben örökélete volt a csókának, és csak nézték, hogy miket lehet lőni, igazából csak a gránáthasználat vót új, meg a pálya... és igen, nemtom ki hitte hogy már kész a dx10es graf, de ez még csak 9 volt... azé tényleg vicces lenne, ha már készlenne a dx10... mind1 ez meg az én véleményem :F
 
Szerintem meg megint nagyon feelinges az egész, de a lényeg az, hogy egy ilyen minőségű videóban azért nem sok mindent lehet látni, főleg azt, hogy a graf milyen, nekem így is tetszett, de persze a dx10.es mégjobb lesz vagy nem :roll:
 
Képek mindig szebbek taps1 kiváncsi vagyok mennyivel lesz több a gépigény.
 
hja a földalattis képek is jók, a vasutas, talán az lesz pripjat alatt, mert mondták hogy azt is megcsinálják, mert volt metró is, vagyis készült... az origi játékban van is utalás rá a bar bejáratánál van 1-2 kép a falon a készülő metróról :)
 
Pontosan hol? Screenshot?

Besides the fact that the prequel will be a stand alone game, a "semi-" destructible environment was announced as new feature.

Hoppá, tehát nem kiegészítő egyáltalán. Amortizálható környezet 8)
 
A gépigény biztos növekedni fog keményen dx10 -nél, de ha jól megcsinálják az optimalizálást, akkor ez nem lehet gond. A gépet meg megnézem én is a bárban..De ez a elpusztítható környezet ez nem az ol.de-n van fennt , mintha ott láttam volna én is
 
Vissza
Top Alul