dezodor
New Member
Nos mint tudjátok, jövő tavasszal jön ki az új sztalker, prológusként, az-az 1 évvel a Strelok sztori előtt zajlik majd a játékmenet. Antontól kapott körlvelem lefordítottam magyarra, hogy ti is együtt örülhessetek:
STALKER - CLEAR SKY (PROLOGUE)
Helló mindenkinek, nos gondoltam leírom, hogy miként fog alakulni az új sztory. Aki nemjön E3-ra bánhatja...
hehe, bár a videók kint lesznek hamarosan.
Tehát a Story:
Egy stalker csoport most először sikeresen eljutott a zóna szivébe, az atomerőműhöz, és a katasztrófa okait kutatják. Hirtelen egy újabb kitörés lesz, és átrendezi a zóna környezetét. Mostmár nincs több biztonságos útvonal, ami eddig megszokott volt, mostmár 100x veszélyesebb. A pályákon rengeteg új anomália jelenik meg, nagy részük észrevehetetlen, ezért különféle kütyük használata fontos szerepet kap. Stalkerek, és a
keresőcsoportok sorozatosan tűnnek el az ismeretlen vidékeken... Új terepek, amik eddig ismeretlenek voltak a térképen... megnyílnak a játékos számára! A blowoutok visszatérő események lesznek, még szebbek, még erősebbek!
Az anomáliák is maxon lesznek, szal mindenképp vigyázni kell!
A már megismert térképen változások lesznek, amik kicsit bizonytalanná teszik majd a profi játékosokat is. És ugyanakkor a frakciók közötti háborúk is megjelennek szinte minden pályán... Mostmár nincs meg az a régi
"jóbarát" meg "ellenség" feeling, mindenki csak magával törődik, a túlélés és megélés a cél!
A háború elkezdődik a frakciók között, ugye a terjeszkedések miatt...
Az új főhősünk egy zsoldos (na nem a merc frakción belül, hanem 1 független zsoldos) és becsöppen a frakciók közötti zúzdába... Strelokkal is találkozunk majd... mivel ő még akkor tevékenykedett 1ik frakciónál... azt
hiszem nem kell bemutatni, melyiknél....hehe. A karakter kulcsfontosságú szerepet játszik a prológusban, hiszen a végén jutunk majd oda, ahol az original Stalker - Shoc keződik... (bezony)
Mi várja majd a stalkert a nyílt zónában? Milyen új kihívások lesznek a különféle terepeken? Miért lesznek kitörések újra és újra? Miért változik a zóna? Hogyan lehet az instabilitását helyrehozni? Melyik frakcióhoz lesz érdemes csatlakozni? Melyik frakció lesz az erősebb? Miért kerül Strelok -valójában- egy halálkocsira? Mi is történt valójában Strelokkal előtte? Volt más választása? .... Nos ezek a kérdések mind "megválaszolódnak" a
jövő év elején megjelenő S.T.A.L.K.E.R. - CLEAR SKY epizódban!
Tehát tapasztalát stalkerek, és újoncok! Kössétek fel a bugyogót az új kalandra a Zónában!
Újítások:
-Az atmoszféra marad, és javul
-Rengeteg új pálya, és pár régi módosítása: Red Forest (a hegy belseje, és egyéb titkos helyek) , Limansk (valószínűleg a deadcity rendes neve), Pripyat, Undergrounds (alagútrendszerek) Pontosabban így fogalmazott: 50% új pálya és 50% pedig az origi gaméből lesz kivéve... tehát lesz bőven!
-háborúk a frakciók között
-Lehetőség nyílik frakciókhoz csatlakozni és győzelemre vinni őket!
-Profi alife rendszer
-Újabb "módok" a stalkereknél (coop?)
-Új stroy scenék!
-Az npc-k mesterséges intelligenciája sokkal jobb lesz
-NPC-k használnak gránátot majd!
-Lesz gyors-utazás a térképen (mint pl a Falloutban)
-Új anomáliák, új artifactok, és új ketyerék (detektorok stb...)
-Új fegyverek, és új rendszer az ápgrédek kezeléséhez...
-Fegyverek és pajzs javítása
-Új HUD és jobb PDA
-Új javított motor a játék alatt - X-Ray 1.5.
-DirectX-10 !!!
-Felturbózott DirectX-9 renderelés - parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation
-Dx8-as cuccok is szebbek lesznek
-Inverse kinematics (ez nemtom mi
)
-Új animációk, és mozgáskultúrák
--------------------------------------------------------------------------------------
Kis hozzáfűznivalóm:
Örülök, hogy sikerült kiharcolnunk, hogy legyenek blowoutok, és gondolom ők már rendesen meg fogják csinálni, nem úgy mint mi... hogy televan buggal...hehe
A pályáknak külön örülök! és és mindennek!
--------------------------------------------------------------------------------------
Végül néhány kép!
és egy régi ismerős (ancient tunnel...) (még mindig nem tudom hogy ez a swamp vagy darkescape pályán lehet....)
STALKER - CLEAR SKY (PROLOGUE)
Helló mindenkinek, nos gondoltam leírom, hogy miként fog alakulni az új sztory. Aki nemjön E3-ra bánhatja...
hehe, bár a videók kint lesznek hamarosan.
Tehát a Story:
Egy stalker csoport most először sikeresen eljutott a zóna szivébe, az atomerőműhöz, és a katasztrófa okait kutatják. Hirtelen egy újabb kitörés lesz, és átrendezi a zóna környezetét. Mostmár nincs több biztonságos útvonal, ami eddig megszokott volt, mostmár 100x veszélyesebb. A pályákon rengeteg új anomália jelenik meg, nagy részük észrevehetetlen, ezért különféle kütyük használata fontos szerepet kap. Stalkerek, és a
keresőcsoportok sorozatosan tűnnek el az ismeretlen vidékeken... Új terepek, amik eddig ismeretlenek voltak a térképen... megnyílnak a játékos számára! A blowoutok visszatérő események lesznek, még szebbek, még erősebbek!
Az anomáliák is maxon lesznek, szal mindenképp vigyázni kell!
A már megismert térképen változások lesznek, amik kicsit bizonytalanná teszik majd a profi játékosokat is. És ugyanakkor a frakciók közötti háborúk is megjelennek szinte minden pályán... Mostmár nincs meg az a régi
"jóbarát" meg "ellenség" feeling, mindenki csak magával törődik, a túlélés és megélés a cél!
A háború elkezdődik a frakciók között, ugye a terjeszkedések miatt...
Az új főhősünk egy zsoldos (na nem a merc frakción belül, hanem 1 független zsoldos) és becsöppen a frakciók közötti zúzdába... Strelokkal is találkozunk majd... mivel ő még akkor tevékenykedett 1ik frakciónál... azt
hiszem nem kell bemutatni, melyiknél....hehe. A karakter kulcsfontosságú szerepet játszik a prológusban, hiszen a végén jutunk majd oda, ahol az original Stalker - Shoc keződik... (bezony)
Mi várja majd a stalkert a nyílt zónában? Milyen új kihívások lesznek a különféle terepeken? Miért lesznek kitörések újra és újra? Miért változik a zóna? Hogyan lehet az instabilitását helyrehozni? Melyik frakcióhoz lesz érdemes csatlakozni? Melyik frakció lesz az erősebb? Miért kerül Strelok -valójában- egy halálkocsira? Mi is történt valójában Strelokkal előtte? Volt más választása? .... Nos ezek a kérdések mind "megválaszolódnak" a
jövő év elején megjelenő S.T.A.L.K.E.R. - CLEAR SKY epizódban!
Tehát tapasztalát stalkerek, és újoncok! Kössétek fel a bugyogót az új kalandra a Zónában!
Újítások:
-Az atmoszféra marad, és javul
-Rengeteg új pálya, és pár régi módosítása: Red Forest (a hegy belseje, és egyéb titkos helyek) , Limansk (valószínűleg a deadcity rendes neve), Pripyat, Undergrounds (alagútrendszerek) Pontosabban így fogalmazott: 50% új pálya és 50% pedig az origi gaméből lesz kivéve... tehát lesz bőven!
-háborúk a frakciók között
-Lehetőség nyílik frakciókhoz csatlakozni és győzelemre vinni őket!
-Profi alife rendszer
-Újabb "módok" a stalkereknél (coop?)
-Új stroy scenék!
-Az npc-k mesterséges intelligenciája sokkal jobb lesz
-NPC-k használnak gránátot majd!
-Lesz gyors-utazás a térképen (mint pl a Falloutban)
-Új anomáliák, új artifactok, és új ketyerék (detektorok stb...)
-Új fegyverek, és új rendszer az ápgrédek kezeléséhez...
-Fegyverek és pajzs javítása
-Új HUD és jobb PDA
-Új javított motor a játék alatt - X-Ray 1.5.
-DirectX-10 !!!
-Felturbózott DirectX-9 renderelés - parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation
-Dx8-as cuccok is szebbek lesznek
-Inverse kinematics (ez nemtom mi
-Új animációk, és mozgáskultúrák
--------------------------------------------------------------------------------------
Kis hozzáfűznivalóm:
Örülök, hogy sikerült kiharcolnunk, hogy legyenek blowoutok, és gondolom ők már rendesen meg fogják csinálni, nem úgy mint mi... hogy televan buggal...hehe
A pályáknak külön örülök! és és mindennek!
--------------------------------------------------------------------------------------
Végül néhány kép!
és egy régi ismerős (ancient tunnel...) (még mindig nem tudom hogy ez a swamp vagy darkescape pályán lehet....)