Hírek

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Doma":1w1aabm9 mondta:
widra":1w1aabm9 mondta:
nah gyerekek tölthető lenne a játék klient változata, ha most lenne kulcsunk, mert eléhető az egyik beta :oops:

Háát nem tudom nekem nem kér semmi beta kulcsot csak regelni kell a fileplanet.com-on és jön az anyag! :wink:

Na akkor nyomass ide egy linket gyorsan....
 
most regeltem aztán beadja a kódos ablakot szóval kamu a szöveg hacsak nincs egy kulcsa a csubinak :lol:
 
Vagy az elején elfelejtették levédeni...

ps.: fileplanetet ismerve 2 hét és mindenkinek publikus lesz... a hisztériakeltés a reklám része fal1
 
pYura":ehh7ocky mondta:
Vagy az elején elfelejtették levédeni...

ps.: fileplanetet ismerve 2 hét és mindenkinek publikus lesz... a hisztériakeltés a reklám része fal1


jah Pixel is írta Ol.de-n , hogy most nagy a felhajtás, de mindig ezt csinálják, mert ott is volt egy két gyerek, aki nem bírt már magával aztán nyomták a cuccot, de ha előbb kinnt lenne torrenten 8) ,annak azért örülnék egy kis csemege még lenne legalább márciusig :roll:
 
Tesztverzió:
A Jeux video csapatának alkalma nyílott tesztelni a Stalkert. A következőket vették észre: Nagyon messze van a hagyományos FPS-től, ahol megabuldózerként törünk előre mindenen keresztül és golyózáporral leirtunk bármit, ami mozog. A Stalkerben a legkisebb ellenfelek is péppé rágcsálhatnak, emiatt rengeteget menekülünk. Hálistennek van e célra beépített sprint lehetőség, amellyel hatékonyan elpucolhatunk a hús zabáló ambíciókkal túlfűtött szörnyek elől. Figyelni kell azonban a stamina mérőt, mert a Szúszáá elfogytával pár másodpercre lebénulnak izmaink. Ha ekkor érnek be az üldözők, oly fincsi húsostálat prezentálunk nekik, mint a horrorfilmekben mozdulni képtelen helyzetbe hozott szereplő, aki vérrémült tekintettel várja, hogy szertemarcangolja a főszörny.

FPS-nek ennélfogva nemigen hívható a Stalker. Szerepjáték elemeket is tartalmaz, de fejleszthető képességek meg tapasztalati pontok híján RPG jelzővel megintcsak gyengén illethetjük. NPC-ből rengeteg mászkál az elején - botor módon - kihaltnak hitt Zónában, melyen időközönként megmagyarázhatlan vibrációhullámok futnak végig. Mintha élne.. Rengeteg NPC Sztalker kavar errefelé. Három klánból kitelik rájuk, vannak elegen a Duty, Liberty és a Monolith portyázói. Elméletileg lehetséges kapcsolatot teremteni mindőjükkel. Gyakorlatilag meg az a helyzet, hogy alapból ellenséges jó részük és nem éppen velünk kívánják megünnepelni a karácsonyt. Először inkább átvágják a torkunkat. Golyózápor a bevett üdvözlési módszerük.

Az inventory rendszer mélyebben kidolgozott, mint a Deus Exben. Kell is, mert rengeteg felszerelést találunk a friss és a már megromlott hullákon. Szédítő mennyiségű fegyvert, lőszert, elsősegély csomagot, élelmiszert meg a küldetések célját képező, értékes tárgyakat halmozunk fel. Ezeket rendszerezni, pakolgatni kell. Egyrészt, mert folyamatosan szükségünk van kajára, különben legyengülünk és kipurcanunk. Másrészt meg gyakran karmolnak mély sebet rajtunk a szörnyek és el kell állítanunk a vérzést a kötöző meg ampullás készletekkel, másképp kerti öntözőként végezzük: lebukunk, ha elfogyott a nafta.

Szerepjáték elemek mégis megtalálhatóak a Stalkerben, különféle védettségek formájában, tűz, harapás, veszélyes kémiai anyagok, stb.. ellen. Ezeket a megfelelő felszereléssel ápgrédelhetjük: főleg itt artifaktokat kell érteni. Miután övünkre akasztottuk őket, állandó hatást biztosítanak. Hátrányuk azonnal érezhető, a cyberpunk implantok által okozott géppé váláshoz hasonlóan, csak itt a radioaktivitásunk emelkedik. A sugárfertőzés nagy intezitású fájdalommal jár, aminek enyhítésére fájdalomcsillapítók szedése az olcsó megoldás. Drágább és sokkal esztétikusabb módszer a ritka, emiatt rendkívül értékes artifaktok begyűjtése, melyek egyszerűen közömbösítik az erősen izzó implantok negatív hatásait. Az egyensúlyt célszerű itt megtalálni: kapjunk bónuszokat bőven, ám túl sok káros hatás nélkül!

Az FPS rész nem adrenalinpumpáló rohangálásból, hanem átgondolt taktikázásból áll. Szakértően kell megválasztani fegyverünket az épp aktuális feladatra. Pozíciónkat állandóan célszerű előnyösen tartani. Jó ötlet folyton keresni a fedezékeket. Pillogni kell a fogyó lőszerre, amiből nincs végtelen. Rajtaütési pozíciókat keresünk, lopakodunk vagy menekülünk intenzíven a Stalkerben. Operation Flashpoint és az Armed Assault jut az ember eszébe, utóbbival ellentétben itt azért egyetlen golyónál több kell majd a kívánt végeredményhez.

A grafika kétségtelenül öregedett a sok totojázás során. Nem fog dobogóra kerülni a Stalker kinézete, sokkal szebb a F.E.A.R. és az Oblivion. Mozgó árnyékok és a világítási technika azért elég meggyőző. Nagy kérdés megmarad: elegendő varázst bűvöl-e majd ránk a Stalker hangulat, hogy hosszú ideig elkalandozzunk a Zóna világában?

forrás: http://www.hardwired.hu/#news_17616
 
Doma":cyv4jmhj mondta:
Nagy kérdés megmarad: elegendő varázst bűvöl-e majd ránk a Stalker hangulat, hogy hosszú ideig elkalandozzunk a Zóna világában?
természetesen igen. :D egyre jobbakat lehet hallani stalkerünk felől. remélem tényleg ilyen lesz... taps1
 
WOW!!! Most olvastam az oblivionlost.de hogy a GameSpy tesztelte a játékot és egy csúcsminőségű gépen (DualCore-os CPU,Geforce 8800, 1GB RAM) és 5 ismétlem 5 percet vett igénybe egy szint betöltése!!! ááá Hát elég nagy a gépigénye! :? :shock: :( Majd elküldöm lefordítva az egész szöveget! :D
 
Doma":26si9v17 mondta:
WOW!!! Most olvastam az oblivionlost.de hogy a GameSpy tesztelte a játékot és egy csúcsminőségű gépen (DualCore-os CPU,Geforce 8800, 1GB RAM) és 5 ismétlem 5 percet vett igénybe egy szint betöltése!!! ááá Hát elég nagy a gépigénye! :? :shock: :( Majd elküldöm lefordítva az egész szöveget! :D

Ezek hülyék ilyen konfighoz már 4GB RAM dukál... egyébként Battlefield2 is baromi szar (első ő10 perc full játszhatatlan) 1GB RAM-al és már lassan 2 éves game :roll:
 
izé, egy korábbi hír szerint, amiben a fícsöröket soroltátok az volt, hogy kiveszik az evés/alvást.

Demost az új hírben írták hoyg kell kaját vinni magunkkal: "Szédítő mennyiségű fegyvert, lőszert, elsősegély csomagot, élelmiszert meg a küldetések célját képező, értékes tárgyakat halmozunk fel. Ezeket rendszerezni, pakolgatni kell. Egyrészt, mert folyamatosan szükségünk van kajára, különben legyengülünk és kipurcanunk."

meg a megújult hivatalos oldalon is a fícsörökből kiderül hogy van kaja, meg alvás, és az npc-k is esznek/alszanak: "Living-and-breathing world: virtual monsters and stalkers migrate around the Zone, similarly to the player they are preoccupied with day-to-day things – feeding, fighting, looking for prey, trading, sleeping, taking rest "


...szal mégis van remény... :roll: :)
 
nekem nem hiányzott az alvás-evés... ha vki ilyesmit szeretne csinálni, akkor játszon a simssel...... :D
én a járműveket sem hiányolom, mert már hl2ben is ezeket a pályákat utáltam a legjobban.
maradjon a sok hentelés taps1
 
Szerintem jó ötlet, evést fps-ben utoljára a wolfeinstein return to castle-ban láttam, de ott a kaja, az a hp pack-ok helyett volt. De a stalkerban van külön hp pack ugy? Vagy nem? :o
 
kocsival alég hamar belehetne járni a zónát...
 
persze, h van. többféle is.
bétában elég poén ha van medicpackod és elhasználod akkor mindig el is ejtesz egyet. tehát van 1 medicpackod elhasználod, de leesik egy és azt felveheted, így soha nem fogy ki. fogatlan
 
Slade":3a5ypt6g mondta:
kocsival alég hamar belehetne járni a zónát...
igen, de az már sztem nem jó ha a járműhöz van kötve vmilyen küldetés. pl órákig kell menni egy úton néha kiszállni lövöldözni, visszaszállni, ....
bár ez csak az én véleményem. :roll:
 
Az is igaz, de olvastam az egyik GS-ben, hogy a járművek karbantartást igényelnek. Hogy ez igy lesz a :)
 
Nekem meg a "fedezékről fedezékre lopakodjunk" mód tetszik egy sniperrel
vagy lopakodás egy késsel a kezembe(tiszta sam fisher :D ) vagy a sotival hentelőset jatszani(húúú doom 3 :D ). De a sniperrel való rohangálás a legjobb :)
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul