Heti hírek a GSC fejlesztőcsapattól

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Sokan kíváncsiak mi zajlik a GSC developerek fejében, ezért gondoltam lefordítom a heti híreket, amiket kapok, és berakom ide... Így legalább, aki nem tud angolul, az is részesülhet friss hírekben.
 
az oblivion.lost .de-ről ????? :arrow:
 
Oleg írta: (3hete volt)

Nos most kicsit félredobom a projekt vezetési feladatom és a fejlesztést, és elmondom röviden, hogy mi zajlik itt nálunk.

Először is, nagy erőkkel készülünk az E3-ra - készítünk új pályákat, demókat, animációkat, és új grafikai újításokat, tehát mint látod teljes erőbedobással dolgozunk. Rengeteg igéretes stuffot fogunk beletenni a játékba a közeljövőben, és biztos vagyok benne, hogy ez minden rajongónak nagy örömet fog hozni.

Ugyanakkor folyamatosan dolgozunk a bugokon. Figyelem! Nem az 1.0004-ben lesz a free-play, hanem majd az 1.1-ben ami az 1.0004 után fog következni. Lesz még egy újabb nehézségi szint is...

A fő indok, hogy kell 1.0004 is az 1.1 elé, az főként a multiplayer javítása, dedicated szerverek beállítási lehetőségeinek bővítése, ping problémák... és persze a nemrég kiadott multi-sdk-val készített pályák játékba való betevésének megkönnyítése.

Az 1.0004es patch a köv. dolgokat fogja tartalmazni:


Optimizálás:

1. Dual core-s procik támogatása
2. 10-15% FPS javulás
3. Shader javítások.

Multi javítások:

A kifagyások, kilépések javítva
Dedicated szerver opciók
jobb ping és a forgalom 50-100%os gyorsítása
filterek a szervernyitás opciókba
A pályákat anélkül is meg lehet nézni, hogy diszkonnektelnénk
Az artifact számláló nem jelenik meg a statisztikán
Könnyebb kiszavazni, kirugni bizonyos embereket
Kisebb problémák javítva
A felrobbant gránátok nem maradnak többé a helyszínen, eltűnnek
Artifact activation javítva

Single javítások:

Gránátvetővel is voltak ilyen kisebb problémák, hogy a kilőtt gránát nem tünt el...
Néha a fegyver etlűnik az npc-k kezéből guggolás közben...
Voronin küldetése megjavítva, tehát mostmár lehet PÓkerezni majd...
Új random küldetések a wild territory-n
Random küldetések a kordonban kijavítva, néha pár percenként kaptunk "bandita kinyírós" küldiket...
Néha nem sikerült a barman küldetése sem, melyben snorkokat kellett elpusztítani dark valleyben
Néha pályaátlépéskor adott újra 1 már rég elvégzett küldetést...
A bár környékén a ládikákban is megjelenhetnek cuccok a Petrenkós küldik után
A sérült npc-k már nem futkosnak el vígan a gránátok elől
A zombik is kikészülnek mostmár a gránátoktól
A yantári őrjárat útvonala is javítva (a dutysoké)
Az agropromi katona útvonalak is javítva
Néha megismétlődött a Dolg rajtaütés küldetése...
Néha a radar nem ölte meg az actort, amikor át akart menni pripyat-ba a kikapcsolás nélkül...
Bess-nél is volt valami gond, ...javítva
A pripyat stadioni kamera fly-over is javítva (vagy kiszedik? ez nem világos...)


Végül, de nem utolsó sorban megnyitottuk a modportálunk - http://sdk.stalker-game.com. Minden moddert szeretettel várunk, és próbálunk segíteni nekik a munkájukban, hogy minél jobb játékot tudjunk közösen összerakni!
Következő alkalommal még többet beszélek a free-play-ről! Üdv, Oleg.
 
jim67!

nem onnan :) amúgy ircen szoktam pixellel is beszélgetni, együtt szoktuk a híreket megbeszélni. Oleg meg válaszol, ha írsz neki, neked is fog...
 
Mikor jelenik meg az 1.0004es patch kb vagy pontosan?
Új topickot is lehetne nyitni nekije lassacskán :wink:
 
Akkor a következő hírmorzsa: (2hete volt)

Most az 1.1-es patchról fogok mesélni picit, ami az 1.0004 után jön majd ki.

Miután végigviszed a játékot, egy Freeplay menü megjelenik a főmenüben, és egy új nehézségi szint: Extreme

Hogyan is fog ez kinézni?

Ugyanúgy, mint eddig, a tradernél indulunk... de mostmár nem "Marked One"-ként és nem az a cél, hogy a zóna szivébe eljussunk. Mostmár csak 1 sima stalker vagyunk, mint ahogy a többi "lohner" és az egyedüli cél a pénz, és a hírnév gyarapítása...

Főbb újítások az 1.1-ben:
Mostmár a régi beígért ALIFE szimuláció lesz, nem pedig a szkriptelt...
A beállítások az ALIFE-ban pontosan a freeplayhez készültek, szal nem lesz gond.
Nemlesz sztoriline küldetés mint a régi játékban...
Lesznek új pályák talán... és mind bejárható lesz, kivéve a NPP (remélem csak vicc)
Sok, sőt rengeteg új quest...
Új dialógusok
Lehetsz bármelyik frakció tagja, és annak megfelelően kapod majd a küldiket
A játék elsősorban a helyezésre megy ki majd... nehezebb lesz a zóna 1. -ének lenni...
A 100as lista mindig változni fog, néha leszel eslő, néha nem :)
Minden egyes szintlépés jutalommal jár... unique itemek ...stb
Új fegyverek és egyéb itemek addolva lesznek
A pda-n új funkciók, statisztika bővítése

Tehát ez a mód azoknak lesz kitalálva, akik nem sztorizni akarnak, hanem bejárni a terepet, kalandozni, kisebb küldiket csinálni, és csereberélni... a szabad alife pedig bizonyosan tetszeni fog mindenkinek.

Ez az 1.1-es patch még csak az első lépés! Tehát rengeteg jóval lepünk majd meg titeket a közeljövőben. Több infó az E3 után!
 
Kezdem úgy érezni, hogy ez a game már sose lesz ,,teljes játéknak nevezhető", annyi új dolog jön még hozzá :D De nem is baj eljen .

Nyitottam topicot a v1.0004.-nek is a Mod Boxban ;) .
 
A múltheti hírek következnek Olegtől:

Közeleg az E3....

Nos nem szeretnék spoiler lenni, éppen ezért csak pár apróságot osztok meg veletek... bővebb infó az E3-on.

A kiegészítő amin dolgozunk már nevet is kapott: ".........." (titok... hehe)
Két új pálya már készen áll a demonstrációra az E3-on
Frakciók közötti harcok, szépen működnek a tesztpályákon
Kezdődött a DX10-es átírás... Teljes sebességgel dolgozunk rajta

Az 1.0004-es patch pedig a THQ-nál van, hamarosan áldásukat adják rá, és megjelenhet!

Röviden ennyi...


--------------------------------------------------------------------------------------

Pár napja kaptunk új infót:

Egyre közelebb érkezik a megmérettetés.... A játék fejlesztése közben kötelességünket teljesítve válaszolunk a sajtónak, képeket teszünk közzé, és interjúkat adunk az onlájn játék magazinoknak.

A végső kozmetikai átalakítások is készen vannak az E3-as demóhoz... és most visszatérünk a normális kerékvágásba...

A fő cél most: új pályák készítése, és berakása a térképre, mivel van még hely bőven... hehe. Amint lehet indítjuk is a tesztelést, ezzel is elkerülve a bugos megjelenést...

Végezetül üdvözölt mindenkit a magyar stalkersite-on.
 
bezony... alig várom már :)

Nemtom jó ötlet volt -e így besűríteni az utóbbi 4hét anyagát 1 topicba... de majd akit érdekel végigolvassa :) amúgyis kb elment 2órám rá mire lefordítgattam a mailokat :F
 
2-új pálya mi :D vagy esetleg inkább újrégi :D ???
 
asszem te mondtad hogy leghamrabb jövő nyáron lesz ...
 
akkor majd a duke nukem forever megjelenése után,szerintem nem követnek el még 1 olyan hibát (ez a gsc tisztára olyan mint a valve ök is 6 évig hegesztették a hl2.t a kieg rá 2 évre jött ...)
 
dezodor":3u02cl5n mondta:
A kiegészítő amin dolgozunk már nevet is kapott: ".........." (titok... hehe)

Mivel nekem a keresztapám Oleg (akik régebbiek a fórumon azok biztos tudják :D ) Ezért én már tudom a kiegészítő nevét. Különben dezodor neked ugye nem írta le? :D
 
Vissza
Top Alul