Oleg írta: (3hete volt)
Nos most kicsit félredobom a projekt vezetési feladatom és a fejlesztést, és elmondom röviden, hogy mi zajlik itt nálunk.
Először is, nagy erőkkel készülünk az E3-ra - készítünk új pályákat, demókat, animációkat, és új grafikai újításokat, tehát mint látod teljes erőbedobással dolgozunk. Rengeteg igéretes stuffot fogunk beletenni a játékba a közeljövőben, és biztos vagyok benne, hogy ez minden rajongónak nagy örömet fog hozni.
Ugyanakkor folyamatosan dolgozunk a bugokon. Figyelem! Nem az 1.0004-ben lesz a free-play, hanem majd az 1.1-ben ami az 1.0004 után fog következni. Lesz még egy újabb nehézségi szint is...
A fő indok, hogy kell 1.0004 is az 1.1 elé, az főként a multiplayer javítása, dedicated szerverek beállítási lehetőségeinek bővítése, ping problémák... és persze a nemrég kiadott multi-sdk-val készített pályák játékba való betevésének megkönnyítése.
Az 1.0004es patch a köv. dolgokat fogja tartalmazni:
Optimizálás:
1. Dual core-s procik támogatása
2. 10-15% FPS javulás
3. Shader javítások.
Multi javítások:
A kifagyások, kilépések javítva
Dedicated szerver opciók
jobb ping és a forgalom 50-100%os gyorsítása
filterek a szervernyitás opciókba
A pályákat anélkül is meg lehet nézni, hogy diszkonnektelnénk
Az artifact számláló nem jelenik meg a statisztikán
Könnyebb kiszavazni, kirugni bizonyos embereket
Kisebb problémák javítva
A felrobbant gránátok nem maradnak többé a helyszínen, eltűnnek
Artifact activation javítva
Single javítások:
Gránátvetővel is voltak ilyen kisebb problémák, hogy a kilőtt gránát nem tünt el...
Néha a fegyver etlűnik az npc-k kezéből guggolás közben...
Voronin küldetése megjavítva, tehát mostmár lehet PÓkerezni majd...
Új random küldetések a wild territory-n
Random küldetések a kordonban kijavítva, néha pár percenként kaptunk "bandita kinyírós" küldiket...
Néha nem sikerült a barman küldetése sem, melyben snorkokat kellett elpusztítani dark valleyben
Néha pályaátlépéskor adott újra 1 már rég elvégzett küldetést...
A bár környékén a ládikákban is megjelenhetnek cuccok a Petrenkós küldik után
A sérült npc-k már nem futkosnak el vígan a gránátok elől
A zombik is kikészülnek mostmár a gránátoktól
A yantári őrjárat útvonala is javítva (a dutysoké)
Az agropromi katona útvonalak is javítva
Néha megismétlődött a Dolg rajtaütés küldetése...
Néha a radar nem ölte meg az actort, amikor át akart menni pripyat-ba a kikapcsolás nélkül...
Bess-nél is volt valami gond, ...javítva
A pripyat stadioni kamera fly-over is javítva (vagy kiszedik? ez nem világos...)
Végül, de nem utolsó sorban megnyitottuk a modportálunk -
http://sdk.stalker-game.com. Minden moddert szeretettel várunk, és próbálunk segíteni nekik a munkájukban, hogy minél jobb játékot tudjunk közösen összerakni!
Következő alkalommal még többet beszélek a free-play-ről! Üdv, Oleg.