Free Play Mod by Dezodor

A Radar és a Red Forest az ugyanaz. Csak így is hívják, meg úgy is.
 
Tiefighter..

mi az ábra ha a leirt filekben nem találok olyan sort hogy max_item_mass???:-)) a másikat megtaláltam....................
 
a fejlesztők minden páylának 2 nevet adtak illetve ahogy betölti őket a játék régebben már volt szó rola csak az a topic már zárva van de megkereshetem aztán meg lehet nézni aki nem tudná a páylaneveket "amúgy" :arrow:
 
Modolatlan gamedata/config/creatures/actor.ltx-ben:
20. sor: max_item_mass = 50.0 ;amíg bír sprintelni
173. sor: max_walk_weight = 60 ;amíg bír menni

Modolatlan gamedata/config/system.ltx-ben:
103. sor: max_weight = 50 ;amíg bír sprintelni
 
Jó, de attól még azon a környéken kell lennie. :P

Sőt, valószínűleg pont ott, mert ezekbe a fájlokba nem nagyon írkálnak plusz sorokat. De ha megnyitod és beírod a keresőbe, akkor is meglesz. Légy kreatív! ;)
 
beirtama keresőbe és nincsen----megnéztem manuálisan is nincxsen...na mármost honnan veszi akkor az adatokat??????
 
Mivel a free play mod sikerrel zárult, továbblépünk a Priboi Story irányába.

kis leírás: ugye katonák vagyunk, nincs sztorilájn, csak sok küldetés, amit érdemes megcsinálni. minden pálya rendesen bejárható, mindenhová bemehetünk. a duty nem ellenség. a stalkerek sem. azonban a freedom, a banditák, és a merc-ek nagyon nem fognak csípni minket! A tudósok is semlegesek lesznek. A visszatett szörnyikék számát stabilizáljuk, és javítjuk még a kisebb hibákat. Ismét új main menünk lesz, sokkal hangulatosabb, és a sztorihoz illő. A pda mostmár fullos enciklopédia lesz, minden megtalálható rajta, ami 1 katonának kell. Az összes helyszín leírása, összes fegyver, töltény, ruha, klánok, egyéb iratok és dokumentumok, anomáliák, és egyéb nyalánkságok. Lesz saját lakásunk a faluban, ajtókkal, bútorokkal, bár inkább csak alvásra lesz jó hely, mivel csukott ajtóval elég biztonságos lesz. Egyik helyiségben lesz egy saját ládánk, amibe annyit pakolunk amennyit akarunk. Ez azért jó, mert nem mindent akarunk eladni, azonban nincs mindig hely a tatyóban. Lesz intró-outró videó, és többször vissza kell majd jönnünk az NPP-ből, mielőtt vége lenne a játéknak, már ha akarjuk, hogy vége legyen :)


a team tagok:

dezodor (scripting, zenei cuccok, spawn mókák)
kanyhalos (spawn mókák, tesztelés)
wavetrip (dizájn munkák)
next-day (videók vágása)

Hamarosan nyitok új topicot, és készül 1 kisebb trailer, amit youtuben láthattok majd!
 
Hogyan tudom kiiktatni a szörnyeket a freeplay modból???
Blowoutot is utálom #B
Kérem aki tényleg segitene,pm-ben válaszoljon!
Köszi előe is!!!
 
Sok minden tettszik benne,azt a 2dolgot emeltem ki ami nem,de ez szubjektív vélemény....Tehát ez nem a "szójjunkbe"a gyereknek hozzászólás,ugyhogy te se kötözködj........
 
Nem kötözködés képen kérdeztem, csak mivel a szörnyek szerves részét képezik a játékmenetnek, hiba lenne kivenni őket a módból. Blowout ügyében csak dezodor tud segíteni.
 
HA nem tetszik akkor ne rakd fel hanem szedjél le 1 másik mod-ot amiben ezek nincsenek benne.
 
Hali!



FATAL ERROR

[error]Expression : xml_result
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::InitInternal
[error]File : d:\xray-svn\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 162
[error]Description : error while parsing XML file
[error]Arguments : dialogs_repair.xml


stack trace:

ezt a log fileböl szedtem ki. fennt van: 1.0001+1.0003 patch + free play nocoop + free play nocoop patch = nem megy a játék, el sem indul.
free play nocoop patch nélkül megy.
Nem tom ez a patch mit javít de nekem nincs sleep bag, a "bind cam_3 kf3"
nem müxik, (meg a többi nézet sem)
 
Szerintem egy régebbi verziód van amire nem megy a nocoop patch
 
Vissza
Top Alul