Élménybeszámolók

Bocs hogy belepofázok ! :|
De szerintem a Clear Sky és a SHOC keveréke + több fegyver és fejlesztés+lövöldözős, animációs videó+egy újabb mindent kiütő tökéletes STROY+mégnagyobb szabadság frakció téren = S.T.A.L.K.E.R. 2 Az év játéka !
A neve esetleg lehetne ha mindenképp az alapötletet nézzük STRELOK's LEGEND.
És ez már nemcsak Csernobilban játszódna hanem egy kicsit a külvilágban hogy hogyan jutott be Sztrelok a zónába.
8)
 
Ha a stalker 2 címéről van szó szerintem ez lenne a legjobb.
S.T.A.L.K.E.R. The Zone
 
Hát a STALKER 2-t azzal kéne kezdeniük h megszabadulnak a bugoktól aztán mehetnek bele az uj fegyverek és fejlesztések és a frakcióháború is szorulna némi fejlesztés pl ha kaphatnál rangot és igy utasithatnád a csapatokat
 
Ugyan-ugyan mindenki ezekkel a bugokkal jön, komolyan ez méltatlan. Nagyon összetett a játék, sok benne a hibalehetőség. Aki türelmes volt és kivárta a 04-es patch-et, annak már szinte semmilyen jelentősebb bugja nem volt.

Az új rész pedig egyszerűen lehetne stalker2. Ez így sokkal ütősebb, mint bármi mellék vagy alcím.

A külvilágos gondolathoz csak annyit, hogy ez az egész fogalomkör annyira kötődik a Zónához, hogy szerintem elképzelhetetlenek külsős helyszínek, azt viszont nem vetem el, hogy a Zóna terjeszkedhetne és így kerülnének bele új helyek.
 
Igen,valamint a terület nyugodtan válhatna egybefüggővé is!Gondoljunk csak pl.a GTA San Andreas hatalmas,szétterpeszkedő világára.
Amúgy meg ott vannak a műholdfelvételek,melyek alapján szerintem nem volna gond egy kb.30X20 kilométer nagyságú felületet leképezni,bár lehet,hogy ez a grafikai kialakítás rovására menne a mai technikai nívó mellett?Olyan lenne a táj talán,mint az OP-ban (Operation Flashpoint),az viszont a mai elvárásoknak egyáltalán nem felelne meg.
Nem tudom....
Ugynakkor,ha belegondoltok abba,hogy a fejlesztés elhúzódhat sok sok évre,talán ez is lehetséges volna.Minden esetre érdekesnek ígérkezne,ha tíz húsz percet kellene autókázni lepukkant verdákkal az annamarik között....
(Megjegyzem az OP-ben volt egy ilyen jellegű küldetés-annamarik nélkül természetesen-,de számomra nem volt unalmas,mondjuk egyébként is szeretek autót vezetni.)
Nekem egyébként a terület felnövelése,és a mellette történő bejárhatóság annyira fixa ideává vált,hogy azóta rá sem tudok nézni másik,lineáris történetű számítógépes játékra.Számomra ez a kötetlenség élményét adja,amit mindig is elvártam egy játéktól.

A fegyverek terén meg-az energiafegyverekkel szemben táplált szimpátiámat Hispan már ismeri!-szóval,igazán megjelenhetnének a "ticsungvetők"!
Nem kellene a ballisztikai paraméterekkel bajlódni,elég volna az időjárási tényezőket számba venni!

Janika 6666 ötletének azon részével nagyon egyetértek,miszerint lehetne a storyline-t kívülről közelíteni a Zónához,kb.oly módon,mint az X-Box-os RtCW verziójában megvalósult a logikai felépítettség,mivel ott a küldetések nem Németország területén,hanem Egyiptomban indultak.
(Ha valaki még emlékszik erre a kb. hét éves játékra!)
 
hispan":2c2rz1ex mondta:
Ugyan-ugyan mindenki ezekkel a bugokkal jön, komolyan ez méltatlan. Nagyon összetett a játék, sok benne a hibalehetőség. Aki türelmes volt és kivárta a 04-es patch-et, annak már szinte semmilyen jelentősebb bugja nem volt.

Az új rész pedig egyszerűen lehetne stalker2. Ez így sokkal ütősebb, mint bármi mellék vagy alcím.

A külvilágos gondolathoz csak annyit, hogy ez az egész fogalomkör annyira kötődik a Zónához, hogy szerintem elképzelhetetlenek külsős helyszínek, azt viszont nem vetem el, hogy a Zóna terjeszkedhetne és így kerülnének bele új helyek.


Á pedig szerintem a Stalker the zone kéne a köv résznek lennie.
A zóna terjeszkedne de az nem lenne jó ha lenne benne külső helyszín a stalker a zónában játszódik elvenné a hangulatát.

Viszont azért a bugokat ténleg orvosolni kell én pl a 05 patchel játszottam ki és minden átvezető videó alatt(amikor körbe mutatja a területet meg amikor kirabolnak a banditák stb) akkor nekem végig a kezembe volt a fegyver pl amikor a uccsó küldi során csernobili atomerőműnél jött egy ilyen bejátszás azt hittem hirtelen hogy repülök.

Több frakció is lehetne benne sőt az lenne a nagy dolog ha lehetne választani h melyik frakcióban kezded a játékot és minden frakciónak más lenne a főfeladatod.
De mindig lenne benne 1 közös story vonal ami összekötné őket.
 
Áh végre egy jo témya amihez én is hozzászolhatok. Szerintem ha lennének benne verdák franko lenne . Jo kis lepukkant rozsdás ütött kopott verdák nagyon jó lenne meg egy két katonai jármü. Nem lenne rossz ha lenne több háborus beütése mint pl.: Crisys csak éppen lepukkant jármüvek. Az anomáliákba meg ugyanugy bele lehetne kocsikázni csak éppen nem két lábon hanem 4-keréken robbanánnk szét :lol: tök jó lenne amugy meg jelezné a müszer ugyanugy. Szerintem kilehetne tolni a helyszineket de csak kizárolag zónás hangulattal mert más hangulat már nem ugyanaz. Pl: a beborult ég ,esö, atomkitörések stb. nagyon király. Pl ezeknek a téranomáliáknak a szerepét erösithetnék a köv. részben szerintem nagyon jok voltak sok mindent ki lehetne hozni belölük. Frakcioval is 1-et értek hogy legyen több de szerintem jo ha megmarad az a rész hogy semlegesen viszi végig az ember a gamet amugy meg tobább tart az élvezet mert ki lehet mindegyikkel játszani külön külön(frakciok) lehetne eltérö a vége frakcikok szerint. A fegyokkal meg untig meg vagyok elégedve szerintem nagyon el lett találva remélem maradnak is max bövithetnék picit köv.részben az reális :lol: :lol:
 
pár orosz fórumon azt rebesgetik hogy a kövi stallkernek köze sem lessz a zónához (mondjuk ha bele gondolunk akkor igaz is lehet mert ugye a stalker erdetileg dimenziós felfedezgetésről szólt volna ),
alább valaki írta hogy a terepet meglehetett volna oldani hogy nagyobb legyne hát is merver az xray engine-t szerintem ezt nnem lenne olyan könnyű megoldani ha sikerülne akkor a gépigénye megnőne 1 kicsit. Azt is rebesgetik az emberek hogy jövőre lessz bejelentve valami . .. (ami nagy valószínűséggel stalker 2 ) . azt ajánlom hogy nyitok neki mondjuk a társalgóba 1 topic-ot stalker 2 néven aztán ott kibeszélhetjük a saját "víziókat".

http://stalker.hardwired.hu/forum/viewt ... 4239#44239
 
zombimorzsi":1slaiddo mondta:
[...]kb.oly módon,mint az X-Box-os RtCW verziójában megvalósult a logikai felépítettség,mivel ott a küldetések nem Németország területén,hanem Egyiptomban indultak.
(Ha valaki még emlékszik erre a kb. hét éves játékra!)

Sajnos csak a PC-sel játszottam, de tudok arról a bizonyos nulladik - egyiptomi - küldetésről :) Ki ne emlékezne az RTCW-re :) Mai napig édesgyermekével, az Enemy Territory-val játszom :)

Murder3":1slaiddo mondta:
[...] pl amikor a uccsó küldi során csernobili atomerőműnél jött egy ilyen bejátszás azt hittem hirtelen hogy repülök.

Ott én is azt hittem, hogy megreptetnek :)

Verdákhoz általában annyit, hogy szerintem hatványozottan nagyobb pálya kéne ahhoz, hogy az autók ne egyszerűsítsék le végletesen a dolgot. A jelenlegi méretek mellett abszolút jogos, hogy kivették a járműveket.

Több frakció jó ötlet, de valóban fontos, hogy semlegesként is boldogulhass vagy adott esetben végig is tud így tolni a játékot.


jim67":1slaiddo mondta:
mondjuk ha bele gondolunk akkor igaz is lehet mert ugye a stalker erdetileg dimenziós felfedezgetésről szólt volna

Hát ezt honnan veszed? :) Életemben nem hallottam még, sem a könyvebm, sem a filmben, sem a játékban szó sincs erről...
 
Szia Hispan!

Szerintem Jim67 a Stalker eredeti történetére,az Akagyij és Borisz Sztrugackij féle regényre gondolt.
Az ebből készült művészi filmalkotást azért nem hasonlítom ahhoz,mert az egészen másról szól.Meglátásom szerint a filmnek a könyvhöz kevés,a játékhoz viszont effektíve semmi köze.

Az én nagy bánatom viszont az,hogy X-Box 360-ra egyenlőre nem láttam kijönni a játékot,pedig megérdemelnénk ugye azt is!(Bár,mint tudjuk-és azt valamelyik korábbi fórumbejegyzésben írtam volt-az "ámerikáiák" nem szeretik a sötét hangulatú,nyomasztó,posztapokaliptikus beütésű játékokat,inkább a világos,szépen megkoreografált,happy-end történeteket kultiválják jobban.
Ezt a véleményt én "függő beszédben" mondanám,mert talán igaz,talán nem,minden esetre a kiadó menedzsmentje vélekedett a saját game-jéről ilyen módon.Ezt egy régebbi PC-Guru cikk alapján írom...)És ugye az X-Box alapvetően ámerikai,ha nem csal az információm.

Ha esetleg valamelyőtök rendelkez erről ellenkező infóval,kérem írja le.
 
Ebben egyetértek de a könyvben sem volt dimenzióváltás :)

Ami az Xbox-ot illeti: konzolra egy ilyen játékot átültetni.. hát nem tudom... biztosan lehetséges, de én azt is biztosra veszem, hogy ez így utólag már nem fog megtörténni.

Az Xbox nem amerikai, hanem Microsoft és van különbség bőven :D

Ha már a happy-ned sztoriknál járunk, teljesen egyetértek, elég csak a karajra vagy a krízisre gondolni...
 
Aztatatot én istudtam,hogy a dimenzióváltás nem van a Stalker,Piknik a senki földjén c. alkotásban,merthogy olyan csak az Slidersben van.
A könyvben mondjuk nem is erről van szó.
Az X-boxos verziót elmaradását nagyon fájlalom,pedig biztosan ott lett volna a szeren!
Az " átültetés" nehézsége alatt mit értesz?A non-linearitást?
 
a stalkerhoz a konyvnek maximum annyi koze van h ott is embereket kisertek be neha a stalkerek h kereshessenek vmit.
xboxrol meg aza velemenyem h ugy nem lenne meg a filingje lol2 ezzel nem szeretnek vitat nyitni h mia jobb a pc v a konzol.
engem a konyv nagyon megfogott, egy nagyon szep alkotas lett a filmet sajnos nem lattam.

EDIT: elfelejtettem leirni de a konyvnek nem aza cime h Piknik az arokparton?
 
Igen,meg talán még annyi,hogy ott is van szúnyogpilis,meg egyéb annamáriák,valamint kihozható cuccosok,pl.elem.
A könyv címe visszakereshető ezen a megnevezésen is,lásd pl. Galaktika 11-es szám,kiadás éve 1974.
Meglehet,hogy mindkét cím hiteles?Én az előbbin ösmertem,s olvastam.
(Piknyik na obochine,Roadside Picnic)?
 
zombimorzsi: arra gondolok, hogy egy játékvezérlőről nehéz lenne irányítani (bár az is igaz, hogy lehet őnagyságához billentyűzetet kapcsolni).

A könyv címe tényleg Piknik az árokparton. a film legalább annyira jó, már amennyiben arra gondolok, hogy mennyire tudták átültetni a könyv eredeti hangulatát filmre.
 
Szerintem semennyire.A könyv ezerszer jobb,a film iszonyat vontatott,bár ez szubjektív vélemény.
 
De eredetileg ténleg semmi köze nem volt a zónához 1 scifi szaarnak készült.
Nézzetek utánna a wikin ott leírják

itt vanni.
"A fejlesztés korai szakaszában a játék alcíme még Oblivion Lost volt, és jóval több futurisztikus elemet tartalmazott, mielőtt még átdolgozták volna a csernobili környezetre, a fejlesztőcsapat kijevi bázisához közeli helyre. Végül ez olyannyira kihatott a játékra, hogy az alcímet Shadow of Chernobyl-ra változtatták. A screenshot-ok és trailer-ek a korai változatokról még föllelhetőek különféle weboldalakon, ahol még láthatunk robotokat és űrjárműveket is. Ezen felül még kooperatív multiplayer játékmód, vezethető járművek, és az alvás is is tervbe voltak véve, de végül nem kerültek bele a játék végleges verziójába. Bizonyos pályarészek is kikerültek a játékból, mint például: Swamp, Dead City."
 
Amelyek aztán visszaköszöntek az előző-következő részben?Mindegy,ott voltak azok már a PDA-n,a SoC-ban is,csak elmosódva.Én ezt már megpróféciáltam egy korábbi hozzászólásom alaklmával is.
 
Vissza
Top Alul