Élménybeszámolók

Már bocsi de amit leírtál bugot hogy kitol a socban is ugyanúgy jelen volt a fegyverek meg azért gyengébbek hogy legyen értelme a fejlesztésnek és ezzel ne legyen az hogy nem tudod elkölteni a pénzed mer nincs mire plussz a frakcióháború felfobja az egyész játékmenetet és lehet nem a legjobb de mindenképp dob a játékmeneten az mi pedig jobb mint a socban ja a sok bug meg már egybenőtt a stalker fogalommal :D

Szerintem meg pont sokkal élvezetesebb a játék.
de ez az én véleményem :wink:
 
Igen, azt én is irtam, hogy az upgréd rendszer jó és hasznos, csak nem annyira, mint amennyire kéne. Ráadásul az ellen a sima alap fegyóval ugy osztja a headshotokat, hogy csak nézek...

Már bocsi de amit leírtál bugot hogy kitol a socban is ugyanúgy jelen volt...

Jah, csakhogy nem volt körülötték még 2 méteres kocka is.
Ráadásul az ellen és a többi npc ritka buta, csupa script az egész játék... sajnos. Mivel ha legalább olyan szinten hozzák ezeket, mint a Socban volt, akkor remek gém lett volna. A hangualta megvan, a helyszinek atraktivak, és az uj ötletek is remekek, csak a kivitelezésük...

A frakcióháború felfobja az egyész játékmenetet és lehet nem a legjobb de mindenképp dob a játékmeneten...

Hát nem dob rajta semmit! A frakciók teljesen buták, sajnos. Nem támadnak vissza, nem foglalják el a terülteteket, nem jönnek segiteni, össze vissza futkosnak, elakadnak a tereptárgyakban és cseszheted, bár utóbi a selejt scriptekek javára is irható...

De amint már rengetegszer leirtam, a legeslegidegesitőbb az egészben, igaz ez a socban is ott volt, csak nem ekkora mértékben, az az npck scriptelése! Aki ezt művelte, többet gép közelébe nem engedném! Rettenetes...

De egy Oblivion féle moddal azért eccer még átmennék rajta...
:oops:
 
és egyébként Sido eredeti játékkal és legfrisebb patch-el jáccasz-e ?
 
Sido":15z4p3x3 mondta:
Igen, azt én is irtam, hogy az upgréd rendszer jó és hasznos, csak nem annyira, mint amennyire kéne. Ráadásul az ellen a sima alap fegyóval ugy osztja a headshotokat, hogy csak nézek...

Már bocsi de amit leírtál bugot hogy kitol a socban is ugyanúgy jelen volt...

Jah, csakhogy nem volt körülötték még 2 méteres kocka is.
Ráadásul az ellen és a többi npc ritka buta, csupa script az egész játék... sajnos. Mivel ha legalább olyan szinten hozzák ezeket, mint a Socban volt, akkor remek gém lett volna. A hangualta megvan, a helyszinek atraktivak, és az uj ötletek is remekek, csak a kivitelezésük...

A frakcióháború felfobja az egyész játékmenetet és lehet nem a legjobb de mindenképp dob a játékmeneten...

Hát nem dob rajta semmit! A frakciók teljesen buták, sajnos. Nem támadnak vissza, nem foglalják el a terülteteket, nem jönnek segiteni, össze vissza futkosnak, elakadnak a tereptárgyakban és cseszheted, bár utóbi a selejt scriptekek javára is irható...

De amint már rengetegszer leirtam, a legeslegidegesitőbb az egészben, igaz ez a socban is ott volt, csak nem ekkora mértékben, az az npck scriptelése! Aki ezt művelte, többet gép közelébe nem engedném! Rettenetes...

De egy Oblivion féle moddal azért eccer még átmennék rajta...
:oops:

fura nekem semmilyen kocka nincs ott.
plusz a frakcióhábórúra én úgy értettem hogy dob a játékmeneten hogy szimplán szórakoztat mert ez nincs a socban és szerintem meg ennyivel már unnám is a socot.
Plsussz a socban meg még ennyit se csináltak az npc-k leültek és kész csak némelyik támadott ami alapból mászkáll és a feladatok egy idő után rettentő unalmasak.
És a duty meg a freedom bázison semmit se lehetett csinálni mert elfogytak a feladatok és utánna ismétlődnek a pusztítsd el a kutyákat meg hasonló feladatok.

Script az egész játék viszont a socban is a fővonal nagyrésze script volt
 
Hát nekem van ott kocka az NPC körül, és asszem ezzel nem vagyok egyedül. Erre már modok is készültek asszem. Egyébként a frakcióháború alapból semmit se ér. Ezt ugy mondom neked, hogy már kipróbáltam egy Faction Wars nevű modot, amit a hivatalos forumon a mod download topicban találtam, és ezzel lesz olyan a frakció háború amilyennek kell lennie. Off évge :P

Jó a Socban leültek, beszélgettek, gitároztak, meg sétáltak, de sztem még mindig reálisabb, mint pár bescriptelt össze vissza értelmetlenül akadozva futkos a pályán. És ez az, mit a Socban nem láttál, mert ott sétálgattak beszélgettek, a scriptek jól meg voltak csinálva, mert nem voltak olyan változó tényezők, mint a frakció háborúk közepette.

"És a duty meg a freedom bázison semmit se lehetett csinálni mert elfogytak a feladatok és utánna ismétlődnek a pusztítsd el a kutyákat meg hasonló feladatok."

Hát nemtudom, de amikor vanillán nyomtam át a CS-t, egy sidequestet se csináltam meg, najó talán egyet kettőt, de azok is olyan eccerű apróságok voltak... Egy frakcióhoz nem csatlakzotam, a főfegyveremen egy db upgréd se volt. Szasl ezeket a tényezőket, mármint az upgrédeket és a frakcióháborúkat mélyebben kellett volna implementálni.

Script az egész játék viszont a socban is a fővonal nagyrésze script volt

Mint már modntam, a Socban a scriptek nem láccottak annyira, de itt a Frakció háborúban sztem nem volt jó ötlet az ilyen megoldás. Próbálhattak volna vmi szababb módszert, hogy az NPC-k ne az előre megirt 3 lehetőségből válasszanak egyet...

Jah, és mégvmi ami a CSben oltárira de nagyon nem teccet, és amivel a fejlesztők megáfolták önmagukat: A rambózás. Olyan gémet igértek amiben a fegyverek meg minden ugy viselkedik, mint a való életben.
Hát nemtom ti hogy vagytok vele, de én egy Vintorezzel kb. 1 tár lőszerrel leszedtem egy Hide-ot (helikoptert), bezzeg a büdös banditájára nem volt elég a 3 shotgun headshot közelről... ez ám a realitás...

De láccik legalább, hogy a modder társadalaom próbálja korrigálni a remek modokkal ezeket a hibákat! Hajrá!

jim67":18nrvkg5 mondta:
és egyébként Sido eredeti játékkal és legfrisebb patch-el jáccasz-e ?

Igen, már azt kell hogy mondajm, hogy sajnos...

[mod]Egyszerre egy hozzászólás - Tibi[/mod]
 
Találkoztam army warhouse-ban a Monolit nevezetű klánnal. Nem egyszerű ipsék, elég jó fegyverekkel elég jól lőnek. Van egy kis csoportjuk, amelyik őriz valami lezuhant helikoptert (4-en vannak) és gyakorlatilag esélytelen őket kiirtani. Mi a fenét védenek ott ennyire? Érdemes szórakozni a megölésükkel?
 
én kihúztam őket a genyóba, de nem találtam semmi olyat náluk ami érdemleges lenne

Azt gondoltam írok egy nagyobb beszámolót a játékról, íme:

Mondhatni 2 szer játszott végig a játékot és vagy 4 szer vittem el Limanszkig de bug és egyéb hibák miatt elakadtam. A grafika nagyom szép mindent visz kidolgozás egyéb stb, de sajnos nekem egy játéknál nem ez az elsődleges szempont, úgyhogy ez hidegen hagy. Az hogy az idő folyamatosan megy éjjel nappal jó is meg nem is, a kisugárzás veszély búj el szerintem gáz, apropó a 2 szeri végigjátszásra azért történt, mert először akartam tudni, hogy mi a vége, összesen 2 napot vett igénybe. A második végigjátszás azért történt, hogy az összes feladatot megcsináljam, ez kb. egy hetet is igénybe vett. Keveslem a fő küldetések számát, és a pályák, hmm… Hiányoltam a Bar részleget és Prypiat-ot, ami nagy kedvencem volt az egyben, az új pályák viszont nagyon jók, az erőmű nagyon rövid, ami szerintem baj, és az is hogy egy vége van de ha van több is akkor valaki legyen oly kedves és tudassa velem. Jók dolgok még benne a gravik azaz hogy keresni kell őket,meg a találd meg a fejlesztést dolog. A frakciókhoz való csatlakozás számomra értelmetlen ha van értelme akkor, valaki legyen oly kedves és tudassa velem, de ilyet ne írjon, hogy kapsz fegyvert meg páncélt meg megtámadnak a frakció ellenségei meg hogy küldetéseket ad a frakció és pénzt kapsz érte ha teljesíted. Anomáliák semlegesek számomra, de a teleport dolgok jók, sőt nagyon jók, hova tudsz elvezetni dolog megítélésem szerint az egyik legjobb dolog benne. Ugyan sok negatívumot írtam, de én ilyen kötekedő ember vagyok, de most jöjjön a végszó azaz a pontozás

10/9.5
 
baban":2j5j3lnx mondta:
Keveslem a fő küldetések számát, és a pályák, hmm… Hiányoltam a Bar részleget és Prypiat-ot, ami nagy kedvencem volt az egyben, az új pályák viszont nagyon jók, az erőmű nagyon rövid, ami szerintem baj, és az is hogy egy vége van de ha van több is akkor valaki legyen oly kedves és tudassa velem. Jók dolgok még benne a gravik azaz hogy keresni kell őket,meg a találd meg a fejlesztést dolog. A frakciókhoz való csatlakozás számomra értelmetlen ha van értelme akkor, valaki legyen oly kedves és tudassa velem, de ilyet ne írjon, hogy kapsz fegyvert meg páncélt meg m
10/9.5


Azért ne felejtsük el ez csak kiegészítő és nem a stalker2!!! :!:

A frakcióháború meg egy új feature ami feldobja a játékmenetet és valakinek ez tetszik valakinek nem.
+ így ugye több a npc és lényegébe mindig eelszórakozhatunk a háborúval ugyanis mindig spawnolnak tehát végtelen idejig jáccatunk vele :D
 
csak nem azt mondani kedves Murder3 hogy lesz folytatás...
 
baban":3hdbgbdh mondta:
csak nem azt mondani kedves Murder3 hogy lesz folytatás...

Nagyon remélem hogy lessz folytatás. :D
egyébként mondták h csak kieg és nem a 2 mert hát ugye a thq-nak köszönhetően külön kellet szedniük.

Remélem tanulnak és a második részében majd nem lessz ennyi bug :D
 
Kijátszottam végre és ez alkalmat ad, hogy elmondjam, milyen is lett szerintem.



Így ennél nem is érdemes többet mondani, SHOC-hoz képest sokkal kellemesebb a légköre, sokkal "élhetőbb" és "játszhatóbb" a dolog, az artik és anomáliák rendszere jobb, a bandák/frakciók és ezek háborúi megdobják és bonyolítják a dolgot, a fegyverfejlesztések és az ezekhez kapcsolódó pendrive küldetések életszerűek és hasznosak. A pénzrendszer is jobb lett (bár aki akar, még itt is egy halom pénzt összeszedhet már eléggé az elején). Igaz talán kicsit kevés a küldetés, de azokkal elégedett vagyok. A vége kellőképpen nehéz lett, valóban egyre jobb felszerelést és egyre nagyobb jártasságot igénylő feladatok vannak (két legnehezebb szerintem a városban a monolitosok kiirtása az építkezésen illetve az utolsó küldetés az erőműben). A grafika fejlődése is jónak mondható, bár az is igaz, hogy ez csak annak jön ki, aki izmosabb konfigon tudja játszani. A magyarítás szerintem ad egy plusz feelinget a dolognak, nekem tetszett, hogy amikor velem beszélnek, akkor mindent tökéletesen értek. Bugok nekem alig voltak, pedig 1.5.04-el játszottam a javát. Extrém körülmények között sem volt gond (extrém = 1,5 tonna felszerelés egymásra dobálva).

Mindent egybevetve 9,5 / 10

10 akkor lenne, ha pár apróságot még megoldanának (főfegyverhely kitöltésének váltogatása egyetlen gombbal, több fegyverfejlesztési út - most csak kettő van, több terület is lehetne... más most nem jut eszembe, és ez jó).
 
Igen a magyar szinkron nekem is dobott a játékon az angol/francia után! :D
 
az NPP nem olyan nagyon nehéz, én 2szer voltam ott az egyik nagyon rövidre sikeredett, minössze a 2 teleport után végeztem a Sterlock-al ami kicsit lehangolt, de az tény hogy Limanszkban az építkezésen kihúzni a bandát nem egyszerű dolog
 
A Strelokos résszel az a baj, hogy állandóan jönnek új katonák és addigra már csak vacak fegyvereim voltak, mert a tuningolt AC96 teljesen bedöglött... Ez egyébként akár jó tanács is lehetne, aki jó fegyverrel akarja végigtolni a végét, az vigyen rögtön két tuningolt fegyvert és ha az egyik kampec, akkor jöhet a másik.
 
minek kellene oda tuningolt fegyver mikor ott a gaus gun azzal simán el lehet inézni a kolégát
 
Hoppá nekem nem fogott rajtuk a gauss! Én azzal csak Strelokot tudtam lőni! LOL Akkor nekem hatványozottan nehéz volt a helyzetem, mert folyamatosan fegyvert kellett váltogatnom... :S
 
Most vittem végig.
Szerintem ez a rész gyengébbre sikeredett mint az előző.
Sajnáltam, hogy sok helyre nem lehetett bemenni, mint az előző részeknél.
A játék nehézsége is gyengébb lett, igaz nem a legnehezebb szinttel kezdtem.
A graf sem nyújtotta azt amit vártam tőle.
Na! Se baj végigtolom a legnehezebb szinten is, hátha egyszer sikerül kilőniük!
 
sok helyre nem lehet elmenni de az új heylekre igen :wink:
a nehézsége szerintem az shoc szintjén mozog
a grafikát azt nemtom miért fikázod nézd csak meg max garafikán dx10-ben a shoc fele ilyen szép...
 
Vissza
Top Alul