tzs
Tag
- Csatlakozás
- 2008.06.04.
- Üzenetek
- 3,308
- Reakció pontszám
- 4
<strong>Talán sokan emlékeztek még az 1994-ben megjelent Descentre, amelyben belső nézetből irányíthattuk az űrhajónkat egy kezdetleges, de már 3D-s térben. Jelentem, a remake Early Access-verziója már elérhető.</strong>
http://www.youtube.com/watch?v=K06s2Yvf91E#
Kevesen tudják, hogy az 1994-ben megjelent eredeti Descentben mozoghattunk elsőként 360 fokban. A belső nézetes cím megelőzte korát: sokan a Quake-re tekintenek áttörésként, holott ez volt az első játék, amelyben a sprite-okat igazi 3D-s modellek váltották.
A remake Early Access-verziója már elérhető a Steamen, ami korántsem reprezentálja a teljes játék tartalmát: ezúttal három térképet, három hajótípust, két fegyvert, három rakétavetőt kapunk. Egyedül csak a botok ellen harcolhatunk, de multit is találunk az anyagban.
A jövő márciusban érkező teljes verziót már VR-támogatással, ranglistákkal és single kampánnyal is felvértezik, ráadásul a játék moddolható lesz.
Egy Kickstarter-kampány keretei között gyűjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.
Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztőcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezető fejlesztőként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.
http://www.youtube.com/watch?v=1k85elsnyEk#
Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elő a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fős csapatok mérhetik össze az erejüket különböző játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerű Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyűjtögetésből versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különböző típusú űrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különböző power-upokat bányászhatunk majd ki belőlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.
https://www.youtube.com/watch?v=qZ1q-dSX3Os
<strong>[Web]</strong>
<a class="bbc_link" href="http://descendentstudios.com/" target="_blank" rel="noopener">descendentstudios</a> <strong>|</strong> <a class="bbc_link" href="http://eu.alienwarearena.com/giveaways/descent-underground-steam-early-access-key-giveaway" target="_blank" rel="noopener">alienwarearena</a>
http://www.youtube.com/watch?v=K06s2Yvf91E#
Kevesen tudják, hogy az 1994-ben megjelent eredeti Descentben mozoghattunk elsőként 360 fokban. A belső nézetes cím megelőzte korát: sokan a Quake-re tekintenek áttörésként, holott ez volt az első játék, amelyben a sprite-okat igazi 3D-s modellek váltották.
A remake Early Access-verziója már elérhető a Steamen, ami korántsem reprezentálja a teljes játék tartalmát: ezúttal három térképet, három hajótípust, két fegyvert, három rakétavetőt kapunk. Egyedül csak a botok ellen harcolhatunk, de multit is találunk az anyagban.
A jövő márciusban érkező teljes verziót már VR-támogatással, ranglistákkal és single kampánnyal is felvértezik, ráadásul a játék moddolható lesz.
Egy Kickstarter-kampány keretei között gyűjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.
Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztőcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezető fejlesztőként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.
http://www.youtube.com/watch?v=1k85elsnyEk#
Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elő a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fős csapatok mérhetik össze az erejüket különböző játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerű Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyűjtögetésből versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különböző típusú űrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különböző power-upokat bányászhatunk majd ki belőlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.
https://www.youtube.com/watch?v=qZ1q-dSX3Os
<strong>[Web]</strong>
<a class="bbc_link" href="http://descendentstudios.com/" target="_blank" rel="noopener">descendentstudios</a> <strong>|</strong> <a class="bbc_link" href="http://eu.alienwarearena.com/giveaways/descent-underground-steam-early-access-key-giveaway" target="_blank" rel="noopener">alienwarearena</a>