BugShots - mert semmi sem tökéletes

zombikiller":2ru0cqah mondta:
TakiHUN":2ru0cqah mondta:
Mondom nem véletlen, mer eddig 2x is megvolt....legyakod a kutyákat, felveszed a jutalmat, és egy dutys elkezd ott sétálni ahol a kutyák voltak...annál van groza
Most vagy lelövöd és magadrauszítod a duty-t vagy elmész garbageba aztán vissza, és azt látod hogy szegény barmot széttépik a kutyák...

LOL akkor megcsinálom ötötdikre is azt a küldit XD
Az nem jó...a legelsőnél kezd bóklászni :roll:
 
arénában ha grántáttal sikerül lerobbantani a nézőtérről egy emberkét az nagyon lol, próbáljátok ki. ülő helyzetben fekszik a földön és motyog valamit. :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Sziasztok

valaki el tudná nekem ezt a fájl küldeni email-ben:
C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll

az email címem matrailaci@hotmail.com

Please segítsetek! :cry:
 
Akkor ez van megvagyok én anélkül a fegyver nélkül is :D

vagy a game végén úgyis a freedoomnak fogok majd segíteni és akkor visszamegyek a bárba és megölöm az összes dutyst :D

Bloody Fox":17ipxnqb mondta:
arénában ha grántáttal sikerül lerobbantani a nézőtérről egy emberkét az nagyon lol, próbáljátok ki. ülő helyzetben fekszik a földön és motyog valamit. :lol: :lol: :lol: :lol:

ááááááá én már végigvittem az arénát de szerencsére felszedtem egy-két jó cuccot :D
 
Ez a Flesh-volt az egyik legjobb haverom!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

ss_tulajdonos_04-22-07_13-35-23__l02_garbage__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
A Chernobyl-os bónusz pályán megfigyeltem (mert korábbi pályákon nem tapasztaltam) ezeket a hibákat:
- 1-2 ellenfél szürkés-kék színű (amolyan textúra nélküli)
- egyes helyeken repülnek a levegőben az ellenfelek (ezt általában fal mellett teszik)

Más is találkozott ezekkel?
Ha korábban volt szó róla, akkor szorri ;)
 
Én velem Red Forestben volt olyan, hogy lelőttem az ellent és a hullája fölkörüli pályára állt azt eleinte nem tudtam, hogy mi kelti azt a hatalmas zajt, én néha a hulláknál meg azt veszem észre hogy a lábuk ki van világosodva (főleg a katonáknál)
 
Nekem agropromban volt olyan hogy pár méterre egy vortex anomáliától lebegett egy halott katona, és arrébb lehetett lőni...meg fel az égbe is... Kép:
ss_ricsi_vortexbug3.jpg

ss_ricsi_vortexbug.jpg

ss_ricsi_vortexbug2.jpg


Más:
Army Warehouse-ban a raktár őre állandóan újraterem.... :evil:
Oda gyűjtom a cuccokat, de nem vagyok freedom tag így mindig sunyiba lekéselem az őrt! De már vagy a 6.-at kellett kinyírnom, mert ha másik pályáról jövök vissza mindig áll ott egy barom, és idegesítő hogy nem mindig lehet büntetlenűl kinyírni....bezzeg peccs nélkül anno nem volt ilyen újratermelődés...ja meg még mindíg van olyan hogy le tudom késelni lukash-t vagy bárkit büntetlenűl... :roll: (a többit nem is érdekli...lukash helyére meg néha beáll egy gázállarcos csávó...ja el is felejtettem: egyik haveromnak olyan volt, hogy legelőszőr bement a freedombase-ba és nem volt lukash, hanem ott állt egy másik fazon mint ahogy előbb is írtam...de tőle nem lehetett feladatot kérni)
 
engem a multkor megtámadott nyócvan kutya minden fajtából és felrepültem nyócvan méterre amikor egyik felöklelt nagyon durva volt és amikor leestem megse sérültem :D. Egyébként a kutyákkal a nyomomban odafutottam három haveromhoz azok kinyirták őket aztán kinyirtam az egiket mert az volt a küldetés. Nagyon poén volt mert az egyik éppen vele beszélt. "duma,duma,du..." és abbahagyta aztán a másikkal folytatta :D
 
dezodor":14dj7tac mondta:
én még nem tapasztaltam ilyet... csak a hullaremegést beakadáskor, az vicces,de nálam a textúrák megvannak
Egyszer én is egy házból valami éktelen zajt hallottam, bementem és egy hulla a lábával egy hordót "rugdosott". De tényleg nagyon hangosan! :shock:

Ami engem jobban zavar, hogy akad a játék a gépemen, ami elfogadható, mert sok régi hardware mellett 512 memóriával tolom. De amikor megakad és éppen üldöznek a kutyák, vagy az ellenség, akkor elvileg futok, mert nyomom az előrét mint atom, de nem haladok semmit. Ez sem lenne baj, de a többiek meg haladnak! Szal mire feleszmélnék, már megmurdeltem. :evil:
 
A "láthatatlan" katona:
ss_tib_04-30-07_06-38-21__l12_stancia_2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Több kép róluk: 1 - 2 - 3
A többi képet megnézve látszik, hogy elég zavaró ez a jelenség, mert beleolvadnak a betonba... :( Érdekes amúgy, mert csak az utolsó pálya második felétől jelent meg és vált a állandóvá a játék végéig...


Az utolsó pályán ("bónusz" pálya) kezdőhelynél ajtón ki, jobbra fordulva, a fal mellett szorosan haladva visszamehetünk az előző pályára (itt a lényeg nem az, hogy visszamehetünk, hanem az, hogy a fal túloldalán van elvben a checkpoint):
ss_tib_04-30-07_07-26-41__l12_stancia_2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Ugye nincs ott minden rendesem megcsinálva, ahova nem lehet bejutni és ahonnan nem látszik egy adott objektum 1-1 oldala. Mégis van ahova minden nehézség nélkül be lehet jutni, mégsem látszanak a falak rendesen:
ss_tib_04-30-07_06-57-52__l12_stancia_2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
szntem azt a "bug" féleséget fogják felhasználni hogy visszajusssunk a stancia 1-re onnan meg majd megoldják valahogy a spawnpointot pripjatba, várjuk már a peccseket :F
 
Ennél az a poén hogy vissza tudsz menni aztán jóészakát....be van szakadva a fal...elég szemétségnek tartom ezt a megoldást :x
 
Annyira nem elképzelhetetlen... a bónuszpályán néha megremeg a föld. Lehet, hogy pont egy ilyennél szakadt be :) (persze csak elméletben, valójában odarakták direkt, hogy nehogymár visszamenjünk :) ).
 
Vissza
Top Alul