Bug-vadászat

Ebben is szerencsére jól megoldották, hogy ha valaki lopakodni akar az szép csendben tud akciózni. :)
 
Cordonba kivágott Bugcrash-el, amikor a leszakadt híd közelében lévő gyárnál meg akartam nézni, van-e valaki ott.

A log utcsó pár sora:
Code:
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [196 ms]
* MEMORY USAGE: 1496834 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA] There is no spawn callback on object with id 664 from object with id 969!
! [LUA] There is no spawn callback on object with id 664 from object with id 938!
stack trace:

Update:
Cordonban folyamatosan kidob, amikor meg akarom nézi, kik vannak az adott területen.
A Personal Notes-ben pedig nem jeleníti meg Seriy infóját.
 
Nem indul Win7-en sem XP-n,az XP az írja hogy az indítófile nem 32 bites alkalmazás. Csak 64 biten megy?
 
Megoldás ha 32 bites os-t használsz:
Töröld a bin mappából a msvcp120.dll,msvp120d.dll és a msvcr120.dll-t. De ezen felül nem árt törölnöd játék első indítása előtt a user.ltx fáljt sem.
 
Sajnos játszhatatlan nálam az Agropom mapon a játék.
Az utolsó üzenet:

"Engine error. Last line in stack trace:
xrFactory_Create()+375398 byte(s) C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll"

A játék folyamatosan kidobál és 1 halál utáni a gyorsmentés vissza töltése is 10-ből 9x nem sikerül.

update:

Expression : error handler is invoked!
Function : handler_base
File : xrDebugNew.cpp
Line : 777
Description : illegal instruction
 
Értem.A PDF file-t nézve elég sok FX csak 64 biten megy,jól értelmezem hogy 32 biten csak static lighting van?Annál azért többet tud gépem,meg hát az előző részek is full dynamic light-on mentek(32biten)..
Update:nos igen,full dynamic+DX10-re kilép mielőtt betöltene,csak static lighton megy..
 
Feltűnt hogy amikor a játékban vagyok és kilépek a menühöz (pld. menteni akarok) egy új opció jelenik meg Options La néven. Viszont hiába kattolok rá, nem működik. Csak nálam van ez így?

Aztán nálam mindig is f5, f9 volt a qsave, qload itt az f6,f7. Át állítom, de nem működik. (Annyira nem zavar, megszokható, csak gondoltam szólok.)
 
Én a beállítás engedélyezést úgy oldottam meg, hogy az Fs_game.ltx-en belül az appdatánál átírtam a 2. false-t true-ra, ez felel elvileg az írás engedélyezésért.
 
íme javittatni akartam Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : script_engine.cpp
Line : 75
Description : <no>
Arguments : LUA error: .... - lost alpha\gamedata\scripts\ui_repair_wnd.script:583: attempt to concatenate local 'short_name' (a nil value)
 
A fejlesztés / javítás nem működése egy ismert bug, szerintem Dezoék már a patch-el javítják csütörtökön. :)
 
Ez egy ismert bug, ha Bárba mész előtte állítsd át valamelyik dinamic lightning-ra :) Amúgy én is mindenhol static-on játszom, csak a Bár előtt állítom át dinamicra. Hamarosan jön a patch, ami ezt a problémát is megoldja :)
 
Nekem olyan problémám van , hogy nem akar menteni és ha a grafikus beállításokat megcsinálom alkalmazom utána később kilépek minden az alap állapotba áll vissza.
Segítségeteket előre is köszönöm.
 
joeetm":17yh75ya mondta:
Barin":17yh75ya mondta:
Ennél gyengébb géppel (laptoppal) nem hiszem, hogy játszanak, mint én... :D

Megkérdezhetem, milyen render beállítást használsz? :) Mert én is laptopon játszok, static lighting-on, dee azzal bar-nal kidob a játék :)

De játszanak (vagy játszanának... :D). Érdemes megpróbálni a játékok 2GB RAM, Dual-Core 2GHz proci és GeForce 9300M GS technikával (noti), amennyiben kb. minden grafikai beállítást minimumra veszek, vagy inkább új vas/bővítést követően próbálkozzak meg vele?
 
Dutch! én konkrétan Dual-Core 1.8GHz, 2giga ram és ati mobility firegl v5250-al játszogatok, minden minimumra van húzva, és 30 fps felett vagyok általában /kivéve bar/ de jókedvében a 60at is karcolja :)
 
sziasztok,

először is thx a készítőknek, vártam már egy ideje : )

viszont sajnos nálam egyelőre nem indul. Indítás után tökfekete a képernyő és meg se mozdul.
Win7, 32 bit, minden progi felrakva, LA NEM a program filesba lett installálva, a 3 msvcp file törölve, user.ltx törölve.
Log utolsó sora: ! c:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\shaders_cache\r1\effects_gradient_p.ps\0100000
Can't compile shader hr=0x80004005

Van valakinek valami ötlete?
Köszönöm.
 
Csak picit kellett volna visszaolvasni:

vic":1qzv5j9j mondta:
Megoldás ha 32 bites os-t használsz:
Töröld a bin mappából a msvcp120.dll,msvp120d.dll és a msvcr120.dll-t. De ezen felül nem árt törölnöd játék első indítása előtt a user.ltx fáljt sem.
 
Vissza
Top Alul