Bug-vadászat

Barin

New Member
Csatlakozás
2008.12.14.
Üzenetek
1,966
Reakció pontszám
0
Ha bugot (hibát) találsz a játékban, itt jelezheted.
 
Nálam sokszor van az, hogy betöltés után eltűnik a fű.Dinamyc lightning dx10-es beállításon.
 
A repair kit nálam crash-el
Code:
0023:67F357FF xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:67F28B83 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:67F28B83 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:67F37190 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:67EEC6FD xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardPress()
0023:67F491AE xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:67D78139 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:67D77E30 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:0123340A XR_3DA.exe, CInput::MouseUpdate()
0023:77788841 ntdll.dll, RtlQueryPerformanceFrequency()
0023:6E627922 atidxx32.dll, AmdDxGsaFreeCompiledShader()
0023:6E5FF0F6 atidxx32.dll, XdxInitXopAdapterServices()
valamint Seri-nél a javítás/tuningolás nem igazán stimmel, a listából mindig csak a legtetején lévőre lehet kattintani és azt is csak javítani lehet illetve lehetne de nem javítja csak levonja a pénzt :)
Ha a patkány megharap akkor meg ezzel crashel
Code:
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CLensFlare::OnFrame
[error]File          : xr_efflensflare.cpp
[error]Line          : 330
[error]Description   : _valid(vecX)
 
stack trace:
0023:6B4E4753 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:000828DB XR_3DA.exe, CLensFlare::OnFrame()
0023:0007B5F1 XR_3DA.exe, CEnvironment::OnFrame()
0023:0005DC3D XR_3DA.exe, CEvent::operator=()
0023:000A3273 XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove()
0023:000A33BA XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle()
0023:000A330A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop()
0023:000A3E3E XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run()
0023:00071E0A XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:00071B1C XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:76F6E290 KERNELBASE.dll, VirtualQueryEx()
Többször előfordult hogy halál után visszatöltött mentés crashel de szerencsére nem korruptálodik szóval második próbálkozásra visszatölti.
 
Nekem valamiért csak dx9 jelenik meg választhatóként, Radeon HD4770 mellett, viszont, a nagyobb baj, hogy mikor Foxot meg kell menteni, akkor footsteps bug crash, 3x egymás után,mikor be akarok menni az épületbe:( Biztos összeakadnak Marked One lábai...:)
 
Nekem az a küldetés nem zárul le ami Agropromban van, miszerint vissza kell verni a katonákat (mielőtt Mole-t kiszabadítjuk)...Pedig már kiirtottam rendesen a katonákat, meg is szedtem magam. :D
 
Expression : m_foot_bones[leg_type] != BI_NONE
Function : CStepManager::get_foot_position
File : step_manager.cpp
Line : 196
Description : foot bone had not been set

:(
 
DirectX10-es beállításokkal mentettem a játékot, majd DirectX9-es beállítások mellett be akartam tölteni, de kilépet.(user.ltx törölve, új játék)
Mintha hiába állítottam volna DX9-re, a részletes beállításoknál Dx10 effektek is állíthatóak voltak. Rosszul láttam?
Érdemes a kopaszfalunál beállítani a játékot és utána a megjelenítési tulajdonságokon nem változtatni.

Más
Az mennyire helytálló, hogy ha törlöm az user.ltx-t, és új játékot kezdek, az ég furcsán jelenik meg, de ha kézzel beírjuk a user.ltx-be a megfelelő helyre, hogy:
r2_anamorphicLFfactor 1.
r2_dhemi_count 5
r2_dhemi_light_flow 0.1
r2_dhemi_light_scale 0.2
r2_dhemi_sky_scale 0.08
r2_dhemi_smooth 1.
r2_dof -0.400000,1.500000,600.000000
r2_dof_enable on
r2_dof_kernel 4.
r2_dof_sky 0.
ismét helyesen fog megjelenni?
 
kraichek":1lpk6oxp mondta:
Expression : m_foot_bones[leg_type] != BI_NONE
Function : CStepManager::get_foot_position
File : step_manager.cpp
Line : 196
Description : foot bone had not been set

:(

Ugyanez itt, Fox mentése után, a töltésen áthaladva, amikor betölti a banditákat az épületben. Pityy, pitty crash. Akartam tolni egy stack trace-t is, de a bugtrap is összefosta magát a save... gombra kattintva. Hiába kattogok nem reagál semmire az ablak, bezárni se tudom. Közben a log könyvtárban megtaláltam:

Code:
0023:5F9146A1 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:5D5180E3 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:5D530CCC xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:5D5366CE xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:008792D2 XR_3DA.exe, CObjectList::SingleUpdate()
0023:008760B3 XR_3DA.exe, IGame_Level::OnFrame()
0023:0085DC3D XR_3DA.exe, CEvent::operator=()
0023:008A3273 XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove()
0023:008A33BA XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle()
0023:008A330A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop()
0023:008A3E3E XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run()
0023:00871E0A XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:00871B1C XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:75F5EF1F KERNELBASE.dll, VirtualQueryEx()
0023:75F5EFEB KERNELBASE.dll, VirtualQuery()
0023:7582886E kernel32.dll, SetUnhandledExceptionFilter()

Edit: na azt hiszem sikerült izolálni ezt a hibát, ha kell tudok mentést küldeni. A banditás házban kell guggolva mászkálni, 3-4 mp-en belül elcrashel.
Itt az AI setuppal sem stimmel valami, ha osonva mész be nem nagyon vesznek észre a banditák, ami még nem akkora gond, de ha sorban fejbe lövöd őket akkor nem érzékeli a közvetlenül mellette álló(pedig masteren nyomom) a killt, nem riasztják egymást, úgyhogy simán le lehet szedni őket.


Másik:

Valahol van egy memory leak. Kattintgattam a PDA-ban az üzenetek közt és egyszer csak crashelt. A stack trace üres volt, mondom miez, a logban látom, hogy access violation akkor nézem megette a 4G ramomat, csurig volt a fizikai ram és már nem tudott hova foglalni.

Még valami:

Ez itt lemaradt:

http://abload.de/img/ss_pok_04-29-14_03-08hedpr.jpg
 
Allitolag ez a game az eddigi legnagyobb bughalmaz es addig nem erdemes feltenni amig nem telt el legalabb fel ev en nem jelent meg legalabb 2 patch. Igaz e ez vagy false alhir? Koszonom elore is
 
Van pár bug, amik nagy részére van ilyen-olyan megoldás, de csütörtök-péntek tájékán érkezik patch, ami javít pár ismert hibát. A különböző fórumokra kiírt bugokból én nem tapasztaltam csak párat, úgy, hogy már eléggé elől járok (megjártam Deadcityt, Yantart, Great Swampst, most megyek az Army Warehouseshoz). Szóval szerintem határozottan hülyeség, hogy bughalmaz lenne. Élményt tekintve, számomra az eddigi legjobb Stalker játék.
 
Nyil;van az is szamit sokat milyen eros a vasad amin jatszol, egy gyengebb gep produkal bugokat az official jatekokban is, egy eros gep meg nem, csak ezt a gyengebb geppel rendelkezok nem szeretik beismerni es a "fej;lesztonek a qrva anyjat". Koszonom Barin, akkor holnap fel is isntallom :)
 
Ennél gyengébb géppel (laptoppal) nem hiszem, hogy játszanak, mint én... :D
 
Engine error. Last line in stack trace:
CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()+31734 byte(s) C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll

Hát, el kell h mondjam, a Kordon, meg a Szemétdomb sokkal jobban tetszik, mint a SoC-ban:) Sokkal autentikusabb! Van aztán hangulata!
 
Nálam se volt nagyon bug, bár én még a 2. térképen járok. Ott volt egy bug, amikor 3 bandita fogva tart egy stalkert. 3 bandita kinyír, elkezdesz beszélni a megmentett stalkerrel és kilép a játék.
 
Nem tudom, bug-nak számít-e, de Cordonban, amikor Wolf elmegy a faluból a gyárhoz és megyek vele, felmegy az emeletre. Ott hagytam, kinyírtam a vaddisznókat, aztán elmentem Sidorhoz. Aztán amikor elindultam a gyárhoz vissza, Wolf ismét ott szaladt elöttem. Most vagy engem követett, vagy restartolja a Spawn pontját.
 
Én Dark Valley-be hiába csinálok bármit a részeg bantitával nem tudom elvenni a ruháját.Ha meg végig rambozok a széfig kinyitom és kilép a játék!:) Egyébként le a kalappal hihetetlen amit összeraktak a srácok!!!
 
Ez nem bug, inkább az "Elakadtam a játékban" topikban lenne a helye. :D Attól a banditától nem a ruháját kell elvenni, hanem egy jelszót kell kiszedni belőle. Banditaruhának eddigre már kell lenned, mert csak úgy engednek be harc nélkül a részeg banditához. :)
 
Értem! :) Bár a hátsó szennyvíz(?) alagútnál eljutottam hozzá Stalker ruhába. :D
 
Vissza
Top Alul