BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .
hát egen, többen is így jártunk! :)

valójában nemtom, hogy a fülvédő hogyan van benne a gaméban, de gyanítom hogy abszlút nincs semmi tulajdonság megadva neki, azaz egyszerű külditárgy (ha van rajtad Yantarban akkor ok, ha meg nincs akkor gáz...ennél többet nem hiszem hogy néz a program). szval kéne csinálni egy + tárgyat ehhez, ahol lehet értékeket állítani. :)
vagy az artifact-ekhez betenni az antipsy-t ( :) ).
 
amihez én nem értek... viszont annyit talán tehetek, hogy a psy-t kiveszem 1-2 pályáról, pl dark valley, meg még irjátok melyikről.... azé 1-2 helyen maradjon mán. teljesen nemtom kivenni, mer kiakad a játék, és nincs kedvem újraírni :)

edit: az aftifactoknak nehéz megadni 1 olyan védelmet, ami nem is létezik a játékban, a psi emisson ellen nem véd semmi, annyi volt a trükk, hogy ha nálad van a működő kalibrált cucc,akkor a játék a 80as értéket lenyomja 10esre, és akkor csak látomások jönnek... de nem a sisak miatt van, hanem scriptelés, észleli ha nálad van... és ako jóvan, ha a rosz psi helmet van nálad, akkor viszont asszem 40es az érték, vagy 50 körül van, ami szintén nemrosz még, de már sérülsz igencsak...
 
és ahogy az autók random spawnolását megoldottátok, úgy valahogy nem lehetne megoldani, az anomáliák random spawnját is??? kicsit izgisebb is lenne és a detektoroknak is nagyobb lenne az eszmei értéke. :)
 
hát végüis át lehet őket helyezni
csakhát .... höhö gondolj bele milyen meló lenne, 1 pályán van kb 20 anomália és van 14-5 pálya kivéve az ug-s pályák, nos :D az kb 200 pont minimum, annyit összegyüjteni... és átírogatni az iszonyatosan UNALMAS munka... sajnos nincs erőm hozzá :D
 
Aki akar modot azt megkérem, hogy vegyen részt a fejlesztésben, s gyűjtsön dezodornak koordinátákat.

thx
 
hát azt meg lehet csinálni, hogy ha jól emlékszem -rsstats_on írással látod a kordinátákat és akkor csak nyomulni kell és idönként kiirni a koordinátát. Egysébként az anomáliák nem random-ak??? Mindig azt hittem.... :roll:
 
Ezt kell beírni a konzolba: rs_stats 1
kikapcsolni: rs_stats 0
és a camera position 3 számát kell felírni
 
kérdésem a köv:

a blowoutokat a priboi story-ba hogy lenne jó visszarakni? tegyem vissza a régifajta szkriptem és 3x legyen a játék alatt blowout, deadzone-val? vagy maradhat ez a neitrinos közösmunka, ami kissé bugzik. nos?
 
Inkább bugmentes legyen, mert úgy sokkal élvzhetőbb a játék, a blowoutot sem kell túlzásba vini, ezt Te is így gondolold szerintem, soha sem jó, ha valami túl általánossá válik, sokkal jobb amiatt is izgulni, mikor következik be.
 
Elnéztem az AMK Mod videót a Blowout-ról nagyon durva lesz én is egyet értek Stevy-vel inkább bugmentes legyen.
 
nem tom megoldható-e, hogy Csernobilhoz közeledve erösödik a blowout hatása(i). kordonban semmi, a szemétteleptöl kezdve, itt még csak enyhe égvörösödés, aztán a köv. pályán egyre erösödve...
 
Vissza
Top Alul