BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .
Nem csak Yantarban és a Red Forestben van pszi sugárzás, hanem bárhol előfordulhat. Az a fajta, ami eredetileg csak a Brain Scorcher közelében van, szellemekkel...
 
ok, az lett volna a második hogy mi a f... az szellem a viderón amit még korábban tettetek ide ki. :D
őőő, nem tudom, hogy blowout miatt avagy nem de nagyon király időjárás indult be.(szerintem bezavart az eső és a blowout egymásnak) Kép alant:
http://www.kepfeltoltes.hu/070621/ss_gamer_06-21-07_14-46-43__l01_escape__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/070621/ss_gamer_06-21-07_14-47-05__l01_escape__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/070621/ss_gamer_06-21-07_14-49-04__l01_escape__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
"enjoy :wink: "
 
vigyázzatok mert ott indol a csillag kapu :lol: (egyébként jók a képek)
 
Az eredeti Stalker film szerint UFO szállt le és úgy keletkezett a Zóna. :)
 
dezodor,
eredetileg a blowout után képződtek volna a Mercury Ball artifactok.
Nem lehetne ezeket is visszatenni?
 
a dream moddal miért nem jó a blowout? és szerintem a véletlenszerűség biztos jó csak nekem eddig 4x volt blowout ebből 3x Agropromban pedig nem voltam ott csak, hmmm... 3x :) furán véletlenszerűsít :)
 
mert a blowout egy külön időzítést használ, nem pedig a játék default cuccát... ahogy írtam Neitrino újradolgozta azt a részét. Éppen ezért akad a sleeppel, ami a játék default időzónáját használja kb. De még mindig ott a lehetőség, hogy az origi régi blowoutot rakjuk bele az uhsf-be... viszont akkor küldetésekhez lesz bindelve, úgy mint a játékban is az uccsó pálya... szal ugyanúgy nem fogjátok tudni mikor lesz, mivel én tudom csak, melyik küldetés után fog indulni, csak ez a játék során nem fog ismétlődni uyanazon a pályán (mint ahogy a stancian se ismétlődik, vicces is lenne.)

szal nemtom, döntsetek ti. nekem mind1 :)

ami még a régi mellett szól, az a sugárzás és a deadzone, mivel jobban néz ki. de csak ennyi (ja meg csak foltokban van sugárzás, és 20mp-ig)

Apropó, az uhsf-ben az utolsó pályán NEM KELL BEMENEKÜLNI egyből a Szarkofág alá, ugyanis legyengítettem a kitörés utáni sugárzást, és 20mp után az is eltűnik, tehát lehet barangolni még a pályán, és nyírni az ellent. remélem hasznos újítás (ja és a stancia 2-es extra pályán nem lesz sugárzás! tehát ott is lehet mászkálni a földön is.)
 
aha, és a régiben is fetrengenek a haverok? Mert egyszer elgondolkoztam(AGroprommban voltam), hogy jött a blowout fegyver elvéve miért nem lőnek? Megnéztem oszt tök jól fetrengtek :D
 
Már külön topikot nyitottak a GSC fórumon annak, hogy hogy kéne kiszedni a psy zone-t a Blowout modból.
 
Nkem spec. teccik csak nem "érdekes" félpillanatonként látni...
másrészt nem véletlenszerű hanem egy sikban mindig bejön, legalábbis nálam biztosan :( egyébként kafa lenne...
 
Tulajdonképpen a psy zona valami psy sugárzóhoz köthető, azaz nem is biztos, hogy baj, ha egy adott helyen mindig bejön. vagy zavard el onnan a kontrollert... :wink:
 
nekem speciel tetszik a psy dolog, egyedül dark valley-ban volt egy kissé nagy területre (szerintem pont rossz helyre betéve), úgyhogy engem nem zavar... fokozza a Zóna misztikus hangulatát.
viszont az lenne jó, ha lehetne annak is változtatni az erősségét és valahogy be kéne tenni olyan "füles" cuccost, mint amit a doki adott Yantarban, hogy lehessen ellene védekezni. mondjuk lehetnének mindenféle házi buherálmányok és azokat is lehetne vásárolni, illetve kisküldiként felkutatni egy-egy jobb darabot... vagy vlm ilyesmi. :)
 
Izé...

A prof a laborjával, meg a tudásával is csak egy db, félig-meddig működő verziót tudott összehozni, akkor gondolod, hogy a mezei stalkerek kikukáznak a garbage sugárzó szemétdombjaiból ezt-azt és McGiverként összedobnak egy pszi fülvédőt?

Ellenben valamelyik artefakt bírhatna pszi védelemmel....
 
az is jó! az artefact-os dolog sem lenne rossz!:)
de vissza térve a "fülvédőre":
a doki olyat adott, ami elég jól véd... szerintem olyan stalkereknél, akik régóta vannak a zónában, vagy azok rejtekhelyein simán lehetne házilag készített kisebb -nagyobb hatékonysággal működő fülvédő. ezért írtam, hogy ha a psy-nek lennének fokozatai, ez akkor lenne érdekes.

a mondókám lényege valójában az volt, hogy a psy szerintem nem rossz a modban, csak kényes: jó helyre kell tenni, ami nem egyszerű dolog, mivel a játék igencsak szabad és mindenki másként közelíthet meg dolgokat, így ami az egyiket nem zavarta, az a másikat nagyon is zavarhatja...
 
Jártamban-keltemben összefutottam controllerrel és a doki fülvédője dacára igencsak rosszul éreztem magam a hatókörében...
 
Vissza
Top Alul