BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .
szerintem nem kéne kombinálni jó ez magában is (lehet ne 1 olyan amiben csak blowuot van semmi más mod)
 
csak a gamedata mappa kell neked Tibi! a többi az csak akkor kell, ha fentvan a m_bccf 2.0 mod meg az artefact activation mod... ha nincsenek fent akkor hagyjad, nemfontos...


amúgy az artefact activation elég jó cucc... a lényege:

berakod az artifactjaid a pisztoly heyére, és "ha akciózol - bal egérgomb" akkor odanyom 1 anomáliát... kb 1 percig fog tartani, afféle jóság, linket nemtok hozzá ez meg csak fix, szal ez magában nem elég (ami a zipben van...)

a lényeg: csak a gamedata mappa kell neked ,semmi más. a 0.2es patch csak gyengit picit a sugárzáson, de úgy már értelme nincs mer abszolute megszűnik, ha már van rajtad pici ruha akkor meg se érzed... csak azoknak készült akik nyavajogtak miatta.
 
semmi rendszeresség.... 1 példa:

2 napja akarom felvenni frapssal hogy kirakjam youtube-ra az új blowoutot, hangokkal mindennel, erre sose jött be.... aztán 1x megfagyott a gép, sebaj rebút, indit játék, jáccok kb 10percig és bumm bejön, persze a fraps nemvolt elindítva... vicces, azóta se tudtam felvenni rendesen :D
 
Tibi":1u7teu83 mondta:
Nos, ezzel már elindul, csak annyi a bajom, hogy nem tudom leellenőrizni, hogy működik-e. Valamiért nem működik a ,,nyomjuk meg a * gombot és felgyorsul az idő" funkció.

Az időgyorsítást az 1.0003-as patch kiszedi, mert sokan szoptak vele. Rátettek valami funkciót a *-ra és éhenhaltak...
 
az van, hogy ha felpakolom az updatet, akkor a köv. hibaüzit kapom (és természetesen nem indul el a game):

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 74
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: j:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\psy.script:189: attempt to compare number with nil

ez csak nálam van így????
u.i. maga játék elindul...szval nem otta gond, hanem később a betöltéseknél akad ki...
 
Most már végre láttam Blowoutot, a Duty bázison kapott el. Nagyon tetszik. A Stalkerek nagyon el voltak ájulva tőle, folyamatosan csak azt nyögték hogy "pamagítye!"
Viszont miután a blowout elmúlt lementem a Bárba és azonnal lefagyott a game. Ez most a blowout mod miatt lehet vagy nincs összefüggés elvileg? (Ez már sokszor előfordult amúgy ez előtt is...)
 
Én meg nem tudok egyik pályáról a másikra átmenni vagy egy mentett állást betölteni :D . De lehet hogy más mod miatt van, pedig nagy modok nincsenek fennt...
 
bugzik rendesen, van olyan hogy autosave-t tonkretesz... nemtok mit csinalni neki, a jatek nem szereti az uj szkripteket... annyi segít, hogy reload 1 előző mentést és kalács.
 
viszont az update előttinél nem tapasztaltam semmi ilyet, úgyhogy asszem további tökéletesítésig maradok annál. :)
 
dezodor! dark valley-ben a a psy mikor bejön a töltőállomásnál és a környékén (a félkész nagyháznál) ott vlm nagyon nemmstimmt, mert megállás nélkül jönnek a fantomok, viszont muszáj arra menni, mert különben nem lehet végigvinni a dolgokat... ráadásul mikor be kéne krepálni, akkor megáll a game. logban meg ezt dobja:

stack trace:

001B:04B58932 xrGame.dll
001B:04B39069 xrGame.dll
001B:04A676B3 xrGame.dll
001B:04A99A5D xrGame.dll
001B:04A96E37 xrGame.dll

nem lehetne valamit csinálni ezzel????
 
látod az lehet, de itt semmi fatal error rész nincs és mégis kilép és csak azon a bizonyos részen teszi ezt és csak akkor ha bekrepál a psy cucctól...
de valójában számomra a probléma az hogy nemtom hogy kéne azt a részt megcsinálni, ha fixen ott van az agybirizgálás (és ugye ez igencsak gátolja hogy az emberfia tudjon célozni, bandik meg vannak ott garmadával... annyi gránát meg nincs a progiban, amennyi oda kéne :) ).
 
reménykedem hogy nem lesz kakás, mert nekem tetszik így együtt is... csak ott dark valley-ben nagyon el lett cseszve, hogy olyan nagy területre hat a psy...tök jó harcoktól esik el az ember ott bent az épületben.
 
Azt nem lehet megcsinálni úgy mint a Blowout-ot, hogy Controller által gerjesztett aura lépjen fel néha-néha bárhol random?
Olyan lenne mint egy anomália.
 
nah ujra re
nekem olyan problémám van ezzel a moddal,h akármikor amikor a dark valley pályán vok akkor az x 18 labnál a kis tüz bizbasz szétlövése után nem jön be a kis átvezetö vid ill mikor mennék vissza simán a dark valley részre töltés után eccerüen kilép a játék vindózba.ugyanez fordul elő yantarnál is x 16 lab után.nos erre mondjatok nekem valami okosságot
eazy
 
sőt mitöbb.megen setét völgy.mielött lemegyek a labba bejön egy blow script ami tökjó csak a vicc az h nincs robbanás nincs hang mégcsak sugárzás sincs viszont vörös égbolt az kökeményen
hmmm hmmm
 
lenne egy "kis" észrevételem. Azok a szörnyek a zónában már immunisak a sugárzásra akkor miért halhatnának meg? Ugye mutáció miegymás, és mostmár kibírják. + megnövelhetnéd benne a nap hosszát a 2x-esére (ALIVE Modba volt) akkor biztosabban jönne blowout. Elvileg... :D
 
Vissza
Top Alul