BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .
jaja néztem én is... írok is nekik mindjárt mer látom sokan nem boldogulnak vele... bár azt is látom hogy raktak páran szkrinshotot szal müxik nekik :D ezazé öröm számomra.
 
AZT HISZEM ITT AZ IDŐ EGY ÚJ BLOWOUT MODRA AMIT MÁR LSSNEITRINO KOMÁVAL CSINÁLTUNK

LINK:

http://rapidshare.com/files/34897596/PsyZones_and_Emission_mod_1.1_LSSNeitrino___dez0wave.zip.html


LEÍRÁS:

- kb naponta 1x lesz blowout nem pedig pályától függően
- 2perces órát kapsz mielőtt történik a cuccos
- a gyengébb szörnyek mostmár meghalnak, de vigyázz mer teis :D
- el lehet menekülni de csak bizonyos helyekre, minden a readme.txt-ben, aki nemért angolul szóljon és leírom ide is...
- kompartiblis a M_BCCF 2.0-s moddal is csak akko mássoljátok bele a játékba a filet amit a mostani zipbe találtok majd...
- ja és mostmár van psi emission is... sárgulás és jönnek a szellemállatok, de ez is random jön be ... így a jó :F
- a hang az maradt ugyanaz ami a 0.8ba volt, mert jó
- a blowout történetét megkapjátok pédéán idővel szal emiatt érdemes a játékot újrakezdeni, ha nemkell akkor nemmuszály újrakezdeni...

Fontos: a régi mod összes cuccát töröljétek le, mert ez újakat használ, mostmár lssneitrino féle szkriptelés van, ami randomizálja az eventet, tehát jobb és félelmesebb. a varnyúk még mindig nem döglenek meg :)
 
én még community-n találtam a linket (hogy hogynem :))... és agyba-főbe néztem mostmár... hát le a kalappal! nagyon kemény lett!!!!
szval GRATU nektek és köszi! :)

(ha elárulnád hogy kapcsolhatom ki a 2 percet akkor meg még boldogabb leszek... mármint, hogy ne lássam a visszaszámlálást :) )
 
hát tudok neked küldeni egy olyat, de annak nemsok értelme van, mer a radioaktivitást piszok erősre csináltuk és széthalnál kb 10mp alatt, élet nemér semmit se antirad :D (annyi jelzés volt a bétában hogy elkezdett recsegni a beépitett detektor kb 5mp-el a blowout előtt, de az kevés idő főleg ha a garbage pályán vagy, mer ott tényleg sehova nem lehet lebújni :F)
 
najó, de itt látszik hogy elkezdődik a dolog... nekem csak annyi kell hogy ne írja ki az időt (attól a 2 perc búvóhelyet keresni még kell, csak ne lássam az időt)


u.i. ha valakinek az volt az álma, hogy magányosan lófráljon a Zónában, akkor megkapja ezt a feelinget blowout után Cordonban! :D
 
jah, természetesen a köv. respawnig! :)

viszont:
azt vettem észre, hogy blowout után ha alszom, nem változik vissza az időjárás (bármennyit alszom). sőt, volt olyan (1x), hogy közvetlen blowout után aludtam 1 órát és mikor felkelt megint volt blowout... vagyis vizuálisan újrajátszódott minden, csak nem volt effekt(nem jött sugárzás és rendesen tudtam is mozogni, senki nem kapott sokkot).
csak gondoltam szólok, hogy van ilyen...

u.i. a psi is durva lett!!! :D
 
Ez a blowout mod már fent van nekem, de nem látom hogy működik-e.
Most ott tartok, hogy Meet Mole's Group, most vagyok a Garbage végén.
Mikor lesz blowout és hol?
 
random jön, de nekem jön naponta(meg pszi-s móka is jelentkezik) úgyhogy nem tudom mi lehet nálad.
 
nem lehet kiszámítani :)

ja és most kaptam mailt, hogy pár npc behalt blowout közbe a bár-nál :D ejj de sebaj, végülis mindenki ezt akarta látni...

parára nincs ok, mer a story-line npc-k nem halnak meg.


ja igen a sleep moddal lehetnek akadások, de ha nem alszol pont akkor akkor jólesz... sajna akad a 2 mod, nemtok micsinálni egyenlőre...
 
Megvolt nekem is az első blowout!

Ez egyszerűen szuper lett!

A feeling, hogy egyszercsak elkezd remegni minden és 2 perc van hogy elbújjunk. :F Az volt a gáz, hogy kicsit összevesztem a loner táborban lévőkkel, miután fejbelőttem 1-2-őt a fegyveréért és viszont máshova ne tuttam bújni, szóval még a golyók elől is menekülni kellet.

Aztán mikor beindult az egész a többiek is mintha az épületbe rohantak volna, de ez lehet csak azért volt mert engem üldöztek. 8)

u.i.: kipróbáltam, hogy mi van ha kimegyek és meglepetésemre semmi nem történt, de ezt annak tudom be, hogy felszedtem a merc ruhát a padlásról és az a kordonban lévő sugárzást bírja
 
jaja az első blowoutok elég gyengék, pont ezért hogy az elején ne halon be az ember, ahogy közeledsz majd a reaktorhoz, egyre erősebbek lesznek... pl military warehouses-be már elég erős lesz, hát még pripjatba...
 
Nekem "csak" egy psi kitörés volt. a Rookie táborban mindenki fogta a fejét, a végén nekem kellett megbökdösnöm Wolfot meg pár embert hogy felkeljenek :D :D :D
 
dezodor":39i61cec mondta:
tibi!

mit ír ki, mert már mindenkinek megy, csak az első blow után pár embernek kilépett...

Semmit, csak ez kiskép jön elő:
stalker_2945_logo.jpg


Utána mint hogyha nem történt volna semmi, nem lép bele semmibe :? .
 
szerintem nem tudod, de van egy újabb és tutira működő változat!
szedd le azt (lentebb ott a link) és meglátod csodásan fog működni!!!
aztán jó rohanást! :)
 
nekem tökéletesen müxik a mod.nagy respekt dezodor :)
mingyárt postolok is pár képet nálam h néz ki.
eddig 2x volt psy egyik a kordonnál másik a sötét völgynél és eccer blowout is megesett az a kordonnál
amit azér furcsálltam,h blowout után joideig nem tudtam egyik fegyomat se elövenni,ill lelassult a sebességem.még futásnál is csigalassu voltam.
a másik érdekes,h amiota fennvan a cucc azotaakármikor elö tudom venni bármelyik fegyom a bárban:D
le is gyaktam gyorsba az idegesitö bandita kinézetü infos csokát :lol:
mongyuk sötét völgynél is fura volt mikor emeletenként változott a psy.eccer aktiv volt egy emelettel feljebb meg már nem:D
mindenesetre télleg THX komoly hangulati pluszt adott a gammához:)
 
Vissza
Top Alul