BLOWOUT

hol szeretnél látni blowoutot?

  • minden pályán

    Szavazat: 0 0.0%
  • csak bizonyos helyeken (írd meg nekem őket aztán meglátjuk)

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
  • Szavazás lezárva .

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Hi,

Bloody Fox biztatására elkészítettem a saját topicot, mert szerinte is meg sokak szerint is : ez megérdemel egy saját topicot, én nemtom, de ha így látják akkor legyen így.
 
akkor jöjjön egy kis történet:

2éve tán, hogy megpillantottam az egyik újságban a gsc-s riportot, amiben leírták, hogy lesznek kitörések a játék alatt, amik random jönnek be, de általában 3-4 naponta...

utána 1 évre rá (tavaly) kijelentették, hogy nemvicces, ezért kiveszik... vagy talán a thq döntött úgy, hogy nemkell, mer csak. Tehát kivették, azonban szerencsére az utolsó pályán benthagyták (ezt használtuk fel mi is a rekreációhoz)

Eleinte csak a default_weather.ltx-et módosítgattam, akkor még egyedül, és előálltam vicces -psyhadelik feelinges- meg egyéb screenshotokkal, ahol már sikerült behívni a ún. vibros-t (sky texturák közt is ottvan sky_12_vibros.dds asszem)

Ekkor még nem nézett ki szépen, nem passzolt a pályához, ugyanis a köd az fehér volt mindvégig. Sikerült utána belőni hogy minden nap déltől 1ig legyen ez a pirosodás, meg vörös lett a táj a köd miatt, és már kezdett szép lenni, de még nem volt az igazi.
 
utána megmutattam ismimnek -wavetrip- a cuccot, ahol tartottam, és neki is kedve támadt segíteni. Nem telt el 2-3 nap, és már a rendes animált ún. "surge" jött be (a blowoutot nevezik így a játékban). Persze még bugos volt, és mindig arra jutottunk, hogy a spawn fileokat igen is meg kell buherálni, nem lehet kikerülni. Miután rájöttünk, hogy a spawn file is olyan mint egy dat file vagy rar vagy bármi, szal összetömörített szkriptek (*.script és *.ltx fileok alkotják) sikerült kivenni belőle 1-2 fontos részt a blowouttal kapcsolatban.

Gond volt, mert nem tudtunk új filet kreálni, a játék sehogy sem akarta figyelembe venni a szépen megírt, szabályos és elvileg működő ltx fileokat. Ezért fogtuk ami van, megnéztük kb az összes ltx filet a játékban, és ami időzített, nah abba belepakoltuk a cuccot, és lássatok csodát, el is indult!

Jöttek a finomítgatások (videokat találtok a www.youtube.com/dez0wave profilon) már csak 1 dolog hiányzott, a sugárzás, ami bejön a robbanás után.

Nos ekkortájt már wave koma teljesen kiégett, mert tényleg nem tudtuk sehogy megcsinálni, 1x azonban sikerült -véletlen- bespawnolni a sugárzást amit a játék "dead_zone" -ként ismer. (találó név :D)

Ekkor azt hittük jólesz minden, azonban arra jutottunk, hogy csak az aktiv taskra teszi be, tehát mivel mindig új játékot kezdtünk a tesztelés miatt, mindig wolf bácsi sugárzott :) (persze ez később kiderült hogy nem igaz)

Ekkor alakult meg a "Stalkerdev" irc csati is ahol Chao7 komát is felvillanyoztuk a témával kapcsolatban... de csak találgatások mentek.

Ez volt kb tegnapig, amikor véletlen kinyírtam Wolf bácsit (najó nem véletlen, csak ki akartam próbálni, hogy tényleg ő sugárzik-e) , felkaptam egy exo-t meg pár antirad cuccost, és kihúztama sugárzásból a npc-t...

És lám a sugárzás maradt a helyén. Még találtam 1-2 ilyen pontot amit véletlen benthagyhattak a játékban, amikor kitörölték a blowoutot... ezeket felhasználva tartok ott ahol.

Chao7 mester megmondta a frankót: tehát addolni kell még jópár (sok :D) spawnpointot a pályákra, hogy legyen mindenhol sugárzás a blowout után, és mivel az npc-kre nem hat, még azt is át kéne írni...

Tehát most jön a következő lépés: spawnpoint keresgélés :) nemmondom elég unalmas, de végigmegyek a pályákon rs_stats-al és ahol látok sugárzást a blow után azt feljegyzem... pepecselés, de szntem megéri!
 
és hogy ne csak a levegőbe beszéljek, itt egy újabb video:

http://www.youtube.com/watch?v=KRHgMULTpiQ

(itt már keresni kell fedezéket, főleg földalatt, mert különben elhalunk...)


ui: a teljesítményt nem befolyásolja, nálam amúgy is kb így lagzik, mint ahogy a videón is látszik... de ez is azért meg csak 1g van a paciban... sebaj moddoláshoz elég :)
 
Hát én azt mondom mindenhol legyen mert képzeljük el hogy bemegyünk Csernobliba akkor kezdőhelyen megy a sugárzás de mondjujk Agropromban nem. Ez sztem igy nem lenne tökéletes. Én még mindig ott tartok hogy sajnos a varjak nem potyoghatnak le. Mert ugye azok alaból a robbanásnál sem haltak meg mérrt pont most kezdenék el. Most már angyon királyul néz ki a hangok is jók de arra figyelj hogy mondjuk tudósok vagy akiken szuper-csúcs ruha van azok ne haljanak már bele itt a "kis" radioaktivitásba meg azért a fontos emberek pl Wolf v. Guide még véletlenül se haljanak meg mert aztán mi meg benézzük. :shock:
 
ez nagyon kegyetlen mondjuk a secret stash-ek helyett lehetne atombunker :D a kitörés elején az is dúra csak igy tovább (ha kijön a sp sdk akkor majd lehet csinálni atombunkert :D) szerintem kitörés nem kell minden pályára .
DE jó lesz a mod ha kész lesz taps1 eljen
 
Gatyamatyi":2n4x0doo mondta:
Én még mindig ott tartok hogy sajnos a varjak nem potyoghatnak le. :shock:
Azta, te nagyon utálod azokat a varjakat! Én is próbálgattam lőni őket, de te kinyírnád az összeset :)
 
Szerintem sem kell minden pályára blow-out, legalább is az első részekhez nem igazán illene, meg ez is mint a történet, folyamatosan bontakozna ki. Lehet hogy hülyeség amit kérdezek, de azt lehet szabályozni, hogy milyen "erősségű" kitörések legyenek?

A videók egyre faxántosabbak :shock: :D
 
hi,

köszi a reagálásokat.... a varnyúkról :

- sajnos túl magasan repülnek így nem éri őket a sugárzás, hiába írtam át, hogy sebződjenek...

-(ha átbuherálod az ugrást az actor.ltx-be akkor te is tudsz akár 20-30métereseket ugrani, és akkor rájössz hogy hoppá 2-3 méter után már nincs sugárzás, sőt föld alatt sincs, sőt ha bemégy egy szimpla házba akkor meg alacsony lesz... <> működik az actor.inside parancs...)

hja én se tervezem túlzásba vinni a blóáutot, mer akkor meg unalmas lesz mindig rohanni, a hangot újat raktam alá mer félelmesebb:

-1kis ww2-es atomrobbanás hang az origival fűszerezve, ja és egy két elektroshock hang is van benne random, jameg a nélkülözhetetlen sziréna hang meg 1 kis dumcsizás hogy jajj mingyá kitörés jáájjj...


erősségét tudom szabályozni, de olyat még nem tudok hogy mindegyik másmilyen legyen, mer valamiér a saját fájlokat nem szeresse a progi :D de ha rájövök akár lehet azt is hogy egyre erősebbek lesznek ahogy közeledsz az erőműhöz... de ez még a jövő titka...

most jelenleg a többi pályákon tesztelem a kitöréseket, sajnos saját időpontot nemtok megadni mer a játék nem veszi figyelembe... ezért meglévő időpontokhoz tudok csak csatolni kitörést... (pl kijössz valahonnan, vagy segítesz valakinek, sikeres küldetés ...stb.)
 
hopp, rájöttem hogy mégis lehet erősséget szabályozni, berakok az xr_effects-be mittomén 3-4 fajtát, és mindig mást hívok meg...


npc:

ja az npc-k azér voltak halottak mer a zombik lenyírták őket, sajna teljesen immunisak a sugárzásra... nem nehéz átírni, hogy ne legyenek azok, de akkor meg az lesz a para, hogy elhullanak mint a lepkék...
 
valaki tudna nekem küldeni mentéseket?

ilyenek kellenek:

-dark valley

-bar

-army warehouses


A lényeg hogy olyan legyen, hogy még nincs azon a pályán semmi megcsinálva, az-az olyan mentés kell ami pont az elején van a pályának, mielőtt még bármi történne (a játék mindig csinál autosave-t amint belépsz 1 pályára) ha már van valamelyik az isten lenne, addig nemtok micsinálni, kedvem már nincs 5.jére végigtolni a küldiket ezér...
 
Jövő héten béta!

szal:

-- a cuccos müxik 1.0001-1.0003-és az elkövetkezendő patchekkel is... remélhetőleg (most jelenleg 1.0003on van tesztelve...)

-- persze új játékot kell kezdeni!!!

-- a legelső blowout ami a kordonban lesz, nem lesz erős, nem hagy sugárzást --> afféle bemelegítés, mer vicces lenne ha már 1ből ott is zúzda lenne

-- kb 5 pálya fog tartalmazni kitöréseket, szal még épp nemlesz uncsi

-- a radioaktivitás igen magas lesz a kitörések után, és mivel még nemjöttünk rá, hogy hogyan kell eltávolítani (megjegyzem a gsc se :D) addig inkább legyengítettem 80ról 20-30ra, így már nem fog annyira sebezni... persze 1-2 antirad elköll majd hozzá

-- ugye új hang, bár már hallotttátok, nincs kedvem újat csinálni, szntem ígyis jobb lett mint az origi... :)

-- ja és a "timer" ... minden kitörés előtt fogod látni a visszaszámlálást mint ahogy a stancia pályán... szal nem kell parázni, fel lehet majd készülni rá... (eleve olyan pályákon lesz, ahol van épület sok, tehát garbage kizárva ezt már elmondom most, ott van úgyis elég gond :D)
valamikor csak 1 perc, és lesz hogy 2-3-vagy akár 6perc is rendelkezésre áll majd a felkészüléshez

-- és remélhetőleg széplesz, és mindenki örül majd neki :F

**fontos : még mielőtt kirakjuk, elküldöm azon moddereknek és mod-csoportoknak, akik kérték tőlem, hogy belerakhassák a mod - packjukba**

ui: ez ugye még csak egy "szinte" teljesen működő béta lesz, a továbbiakban megpróbáljuk az a-life-ot kicsit hozzáművelni a cucchoz, jó lenne látni, ha nem csak bambán állnának kint miközbe mi meg menekülünk :D de amig nemjó az alife addig nem hagyom hogy meghaljanak az npc-k szal ők nem érzik majd a sugárzást... valszeg ezzel volt a gsc-nek is a legnagyobb baja, azért is vették ki a stuffot, de idővel meglesz oldva, ha látják hogy idáig eljutottunk, talán készségesebbek lesznek :D

ennyi
cső
 
Gratula a munkádhoz...

Egy kérdésem lenne (bár lehet, hogy csak kötekedek?): A videón a kitörés a terep nyugati oldaláról jön. Nem lehetne ezt áttenni északra? Az erőmű az összes pályától észak felé esik, a kitörés meg nem nagyon jöhet máshonnan...
 
AM
00:00:00
Пн, 1 января
День
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
Vissza
Top Alul