XRay Engine 1.5

Crayon

New Member
Csatlakozás
2007.02.24.
Üzenetek
450
Reakció pontszám
0
Hely
near 127.0.0.1
Webhely
www.akatsuki.hu
Első kirándulás a gamedataban:
(Érdekességek első ránézésre)
(Aki modder és már kivesézte az egészet attól elnézést kérek, de gondoltam érdekelhet többeket is a kibányászott infó. Ha valahol tévedtem kérlek javítsatok ki)

A relációmátrix alapján az összes faj a CS-ban:
Code:
actor (-1,mert ez magaa játékos),
human,
zoo_monstr, 
boar, 
bloodsucker, 
flesh,  
dog, 
pseudodog,
cat,
chimera, 
giant, 
zombie, 
burer, 
controller, 
poltergeist,
snork, 
fracture, 
bird,
rat, 
tushkano
Az összes frakció:
Code:
dolg (duty?)
freedom
stalker
bandit
csky
renegade
actor(-1)
zombied
monster
Lehetséges reputációs szintek egy-egy frakció felé: (piros-sárga-zöld cucc :) )
Code:
terrible, very_bad, bad, neutral, good, very_good, excellent
Az összes fegyver,eszköz,tölténytípus (és ID-jük):
Code:
const wpn_ak74 = 155;
    const wpn_ak74_s = 137;
    const wpn_ammo = 40;
    const wpn_ammo_m209 = 42;
    const wpn_ammo_og7b = 43;
    const wpn_ammo_vog25 = 44;
    const wpn_binocular = 156;
    const wpn_binocular_s = 138;
    const wpn_bm16 = 157;
    const wpn_bm16_s = 139;
    const wpn_fn2000 = 158;
    const wpn_fort = 159;
    const wpn_grenade_f1 = 64;
    const wpn_grenade_fake = 65;
    const wpn_grenade_launcher = 160;
    const wpn_grenade_rgd5 = 68;
    const wpn_grenade_rpg7 = 69;
    const wpn_groza = 161;
    const wpn_groza_s = 140;
    const wpn_hpsa = 162;
    const wpn_hpsa_s = 141;
    const wpn_knife = 163;
    const wpn_knife_s = 142;
    const wpn_lr300 = 164;
    const wpn_lr300_s = 143;
    const wpn_pm = 165;
    const wpn_pm_s = 144;
    const wpn_rg6 = 166;
    const wpn_rg6_s = 145;
    const wpn_rpg7 = 167;
    const wpn_rpg7_s = 146;
    const wpn_scope = 168;
    const wpn_scope_s = 147;
    const wpn_shotgun = 169;
    const wpn_shotgun_s = 148;
    const wpn_silencer = 170;
    const wpn_stat_mgun = 171;
    const wpn_svd = 172;
    const wpn_svd_s = 149;
    const wpn_svu = 173;
    const wpn_svu_s = 150;
    const wpn_usp45 = 174;
    const wpn_usp45_s = 151;
    const wpn_val = 175;
    const wpn_val_s = 152;
    const wpn_vintorez = 176;
    const wpn_vintorez_s = 153;
    const wpn_walther = 177;
    const wpn_walther_s = 154;
    const wpn_wmagaz = 178;
    const wpn_wmaggl = 179;
Összes lehetséges feladattípus:
Code:
	[0] = "storyline",
	[1] = "eliminate_smart",
	[2] = "capture_smart",
	[3] = "defend_smart",
	[4] = "defend_smart_delay",
	[5] = "take_reward",
	[6] = "bring_item",
	[7] = "recover_item",
	[8] = "find_upgrade",
	[9] = "hide_from_surge",
	[10] = "eliminate_squad"
 
Vicces, hogy a fegyverek ID-jében a valódi nevükön szerepelnek a játékban meg nem. Amúgy érdekes, mert egy rakás fegyverrel egyáltalán nem találkoztam a játékban (Hospitalnál tartok, most jön az NPP), szörnyek detto.
 
zoo_monstr,
burer,
fracture,
tushkano


Ezek mik?
 
A tushkano a kis patkányszerűség, a Socban talán rodent néven szerepelt. A Burer meg a varázslós fekete kabátos törpe. Fracture a hosszú karú négykézláb közlekedő zombi asszem, a zoo monster viszont passz.
 
ezek a vérpatkányt leszámítva már a SoCban se voltak benne, csak moddal.
 
Anomáliák és a belőlük származó artifactok:
A rövidítések néha nem egyértelműek, fejtsük meg együtt :)
Az számértékek értelmezése: 1=100%, tehát pl.: 0.25=25%
A játékban (szinte) minden anomáliának 3 fée verziója van definiálva:
weak, average, strong
A lenti értékek az "average", azaz a közepes erősségű anomália esélyeit mutatják.
Code:
Formátum:
- <anomália> (<sebzés típusa>): <arti neve>,<előfordulási valószínűség>,...
Code:
- ameba (chemical_burn): af_rusty_thorn,0.7,af_rusty_kristall,0.25,af_rusty_sea-urchin,0.05

- burning fuzz: (chemical_burn): af_rusty_thorn,0.8, af_rusty_kristall, 0.2, af_rusty_sea-urchin, 0.0

- buzz (chemical_burn): af_ameba_slime, 0.8, af_ameba_slug, 0.2, af_ameba_mica, 0.0

- campfire (burn): **csak dummy, a tábortűz beállításai vannak itt**
- campfire old: **csak dummy, a tábortűz beállításai vannak itt**

field_* : **Ezek különböző mezők definíciói, szintén nem anomáliák**

- gravi (strike): af_vyvert,0.8, af_gravi, 0.2, af_gold_fish, 0.0

- mincer (strike): af_blood,0.7, af_mincer_meat, 0.25,af_soul, 0.05

- mine_* **Különböző "aknák" definíciói**

-rusty hair (shock): af_rusty_thorn,0.7,af_rusty_kristall,0.25,af_rusty_sea-urchin,0.05

- witches galantine (shock): af_electra_sparkler,0.7, af_electra_flash, 0.25, af_electra_moonlight, 0.05
- zharka_static (burn): af_drops, 0.6, af_fireball, 0.4, af_cristall, 0.0

- zone_base* **Speciális eset: az artifact anomália nélkül létezik a világban**

Artifactok nevei:
Code:
af_ameba_mica
af_ameba_slime = Slime
af_ameba_slug = Slug
af_blood
af_cristall
af_drops
af_electra_flash
af_electra_moonlight
af_electra_sparkler
af_fireball = Fireball
af_gold_fish = Goldfish
af_gravi = Gravi
af_mincer_meat = Meat
af_rusty_kristall
af_rusty_sea-urchin = Sea-Urchin
af_rusty_thorn = Thorn
af_soul = Soul
af_vyvert
 
Fejlesztői eszközök amiket a játékban hagytak :)

Aki kicsit járatos a scriptnyelvekben és kicsomagolta már a gamedatat az láthatta, hogy telis-tele van tesztelői scriptekkel.
A jobb megértés és vizualzáció érdekében ittvan mindjárt egy példa:
spawn_items.script
ha a main() függvényét meghívjuk (én ráscripteltem az S billentyűre) akkor a játékban fellelhető ÖSSZES itemből kapunk egy darabot.
(Ebben természetesen az egyedi, nem általunk upgradelt fegyverek is bennevannak.)
Sőt amint láthatjátok van pl. sima és Freedomos exoskeleton is. Miért nem találtam én a játékban sehol? :D
Screenshotok:
all-stuff_1.jpg

all-stuff_2.jpg

all-stuff_3.jpg

all-stuff_4.jpg

all-stuff_5.jpg

all-stuff_6.jpg
 
hát itt felmerül a jogos kérdés: minek rakják bele ha egyáltalán nem vagy csak vért izzadva lehet megszerezni (persze akkor amikor már nem kell)?
 
Crayon":1zd7fejs mondta:
Fejlesztői eszközök amiket a játékban hagytak :)

Aki kicsit járatos a scriptnyelvekben és kicsomagolta már a gamedatat az láthatta, hogy telis-tele van tesztelői scriptekkel.
A jobb megértés és vizualzáció érdekében ittvan mindjárt egy példa:
spawn_items.script
ha a main() függvényét meghívjuk (én ráscripteltem az S billentyűre) akkor a játékban fellelhető ÖSSZES itemből kapunk egy darabot.
(Ebben természetesen az egyedi, nem általunk upgradelt fegyverek is bennevannak.)
Sőt amint láthatjátok van pl. sima és Freedomos exoskeleton is. Miért nem találtam én a játékban sehol? :D
Screenshotok:

ezt a sript-et nem akarod véletlenül feltenni valahova :D ? (mondjuk lehetne all items mod )
 
Azt valaki nem tudja, hogy hogyan kell megcsinálni, hogy a játék ne a mocsár (marsh) pályán kezdődjön, hanem pl az escape-n? Azt sikerült már, hogy nem játsza le a beszélgetést meg nem fekszek az ágyon, de a koordinátákat csak az marsh pályán belül tudom megadni, hogy hova rakja a játékost :S
 
1xű, kitömöd az all.spawn -t acdc-vel, aztán az alife_marsh.ltx-be átírod az actor kezdési kordinátáját, meg a game és level vx id-t kicseréled 1 másik pályáéra. plusz az upd: részlegnél is átírod a kordinátát, aztán akárhol kezdhetsz.
 
[mod]Nincs dupla vagy többszörös HSZ! SZABÁLYZAT!

A.2. A regisztráció előtt ezen szabályzat elolvasása, elfogadása kötelező.
M.5. A dupla hozzászólások tiltottak. Dupla hozzászólás az, ha egyazon személy ugyanabban a témába rövid időközzel két vagy több üzenetet hagy (akkor is, ha az adott üzenetek más és más személyeknek szólnak vagy eltérő tartalommal születnek)

hispan[/mod]

Igen, azt használom, csak azért egy xrSpawner mégis jól jönne, hogy ne keljen állandóan becsomagolni átírásnál...
 
AM
00:00:00
Пн, 1 января
День
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
Vissza
Top Alul