Vicc / vicces képek topik :)

nha itt is van 1 poén (de szerintem már majdnem mindenki ismeri :) )

szal nyissatok google-t aztán írjátok be ''Find Chuck Norris'' (idézőjelek nélkül természetessen :) ) aztán nyomjátok meg a JÓ NAPOM VAN gombot :lol:
 
nem rossz :D

(haver tegnap küldött msn-en 1 linket de inkább nem is rakom be mert.. eléggé durva..de vicces )
 
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/P2oFEzlf6gA&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/P2oFEzlf6gA&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

The Sketch Show-ra keressetek még rá :wink:
 
LOL pYura ez ment egy időben a Viasaton, ez volt a másik normális műsoruk a helyszínelők mellett :D

dezodor keress rá a vágási feri + win95-re :D:D:D
 
ez iigen

quake_24_screens.jpg
 
Ezt olvassátok végig :D :D :D

A repülés szabályai

1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.

2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek.

3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az.

4. Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva.

5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap.

6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta rögtön izzadni kezd.

7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha senki nem ütközött.

8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű" leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható.

9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon.

10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni.

11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva.

12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt perccel korábban meg nem érkeztél.

13. Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek előszeretettel bújkálnak a felhők között.

14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások számával (lásd az 1. pontot is).

15. A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos senki nem ismeri.

16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket.

17. Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből a zűrzavar hangjai szűrődnek, akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén.

18. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebezésnek helye nincs.

19. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig mindig a föld nyerte meg.

20. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a rosszul meghozott döntések gyarapítják.

21. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit magad is elkövessed.

22. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet.

23. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat.

24. Vannak öreg, és vannak bátor pilóták. De öreg bátor pilóták nincsenek.
 
Vissza
Top Alul