új fegyvereket az NPCk kezébe

scoobyka

New Member
Csatlakozás
2009.06.05.
Üzenetek
8
Reakció pontszám
0
Hely
Hu
Üdv mindenkinek!

Már minden modot szinte végignéztem, mindent végigolvastam amit csak találni tudtam neten, fórumokon, egy dolgot szeretnék még mindíg tudni, amire sehol nem kapok választ. Hogyan tudok egy új fegyvert, amit sikeresen hozzáadtam a játékhoz aktiválni oly módon, hogy más karakterek is használják? A priboy storyban ugyan van pár fegyver, amit használnak mások is, de pld. ott sem mindet...amit csak tudtam végignéztem a fileokban, mégsem értem a program melyik része felelős ezért. Aki tud vmit, könyörögve kérem írjon!!!!

Köszönöm!
 
...

1. először érdemes tudni mi a fegyver neve... pl wpn_subidubidú

2. és akkor csak annyi hogy rákeresel.. egyből kidob legalább 2 lehetőséget

3. kapásból látni fogod hogy a gameplay mappában, a character_desc_pályaneve és character_desc_general stb-be, de a character_desc-be lesznek, mivel az mondja meg mi legyen a karaktereknél.

minden npc-nek van [spawn] szekciója, mivel a spawn mondja meg mi legyen náluk... oda berakod a cuccost és kb ennyi. töltényből felesleges sokat adni nekik, mivel végtelen töltényük van, amit beraksz nekik az max neked lesz jó amikor átkutatod őket.
 
yeeee adjunk gauszt a banditák kezábe,
véleményem szerint nem hiába rakták össze ugy ahogy van különben potya lenne a játékmenet.
de nem rossz ötlet hogy változatossabbá tegyük a fegyverarzenált a játék elején csak figyelni kell nehogy aztán ne legyen elég körszer ha szérkapnak bennünket.
 
Kösz szépen a választ!
Nagyon baba! ;)
Csak annyit még, hogy nem az a lényeg, hogy gaus legyen a banditák kezében, hanem van pár fegyver, aminek ott lenne e helye a játékban és hála néhány elvetemült azfickónak, meg is alkották őket, amiért nagyon hálás köszönetem mindegyiknek, csak éppen a játék úgy érdekes, ha NPCk is használják a cuccost, nem csak nekem van belőle unikumként, no meg persze az sem kellemes, ha töltényért mindíg kereskedőhöz kell szaladgálni, márpedig csak annál legyen tültény, akinél van hozzá való vas is....

Mindenképp nagy köszönet a válaszért így már teljes a saját modom!
 
és ezzel módszerrel a ruhát is lehet változtatni a karaktereken :?:
 
és azt hogyan lehet beállítani hogy egy karakternek a fegyverén milyen cuccok pl:AK-74+PSO-1
 
abban mi a kihivás hogy kapok egy vintorezt mihelyt kilépek szidorovicstól és 4 óra alatt végigjátszom a küldetéseket...
 
hát úgy látszik senki sem tudja választ a feltett kérdésemre dühös2
 
Nos, ha azt akarod, hogy legyen vmi cucc is a fegyveren az npcknél, akkor először is aktiválva kell legyen az upgrade hozzá, aztán a spawn szekcióban a fegyverhez pár paramétert hozzá kell dobni. például a sima fegyver spawnja:
wpn_ak74 \n
Ha mindent rá akarsz dobni,akkor a következő képpen néz ki a dolog:
wpn_ak74 = 1, scope launcher silencer \n
Fontos!!! Ilyenkor mindíg írd oda az "=1"-et a fegyver után, aztán vesszővel felsorolod az upgradeket, upgradek között csak szóköz legyen.
Ami a ruhákat illeti, nem siettem el a választ, mert az nem olyan egyszerű....ezekben a fájlokben a karaktereknek csak a kinézeti textúráját lehet kiválasztani aztán már nem emlékszem pontosan hol, de ott vannak megadva a paraméterei, hogy milyen behatásra hogy reagálnak akarakterek (lásd kissrácok mennek a legegyszerűbb ruhákban olyan radioaktív helyeken, ahol te a sevával kipurcansz...), tehát az egy sokkal összetettebb dolog, hogy mi van rajtuk. A clear sky modban amit kidobtak hozzá abban ez meg van csinálva,hogy fel tudnak venni más ruhákat, de még nem néztem meg hogyan pontosan....szóval passzolok.
Másfelől én jól felhúztam az összes fegyver sebzését, legyen már reális, ami csak abbóla szempontból bosszantó, hogy az NPCk bizony egy rohampuskát golyószóróként használnak, ami elég szomorkás, hiszen nem azok és csak sorozatokat kéne vele leadni normálisan, de ha ügyes vagy, még így is nagyon hangulatos a játékmenet, hiszen nem az a realitás, hogy kiállsz mint mint a Schwarzenegger egy szál bugyiban a térre körötted ezer katonával és pumpálod az ólmot, hanem fedezék, taktika és gyors reflex ;)

Remélem hasznos és tanulságos lesz!

Üdv!
 
kösz
azt már tudom hova kellene bemásolni a ruha nevét de azt nem hol vannak felsorolva ruha nevek :roll:
 
A ruhák tartózkodási helye:
gamedata\config\misc\outfit.ltx
 
<!---------------------------------------esc_wolf----------------------------------------------------->
<specific_character id="esc_wolf" team_default = "1">
<name>esc_wolf_name</name>
<icon>ui_npc_u_stalker_neytral_balon_1</icon>
<bio>esc_wolf_bio</bio>

<class>esc_wolf</class>
<community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>

<rank>434</rank>
<reputation>5</reputation>
<money min="600" max="2000" infinitive="0"/>

<snd_config>characters_voice\human_01\stalker\</snd_config>
<crouch_type>-1</crouch_type>
<visual>actors\neytral\stalker_neytral_balon_1</visual>
<supplies>
[spawn] \n
wpn_usp \n
ammo_11.43x23_hydro = 1 \n
wpn_lr300 \n
ammo_5.56x45_ap \n
device_torch \n
hand_radio \n
</supplies>

nem működik lol2 mi lehet a baj
 
indíts új játékot, a savekben el vannak mentve a az akkori fájlok...
 
ezt aztán újat indítok
de ez ugye modtól nem függ :?:

ja de csak annyit vettem észre hogy a hullákban nincs lőszer :evil: (minden más van)
ez durva indítanám az új játékot és betöltésnél csak úgy kilép #B
 
Amikor kilépett, másold a clipboard-ról a szöveget (shift+insert) vmi szövegszerkesztőbe és megmutatja mi a gond, a hibaüzenetet. Küldd át és megnézzük. Ahhoz pedig, hogy cuccok is legyenek a hulláknál, meg kell szerkesztened a config\misc könyvtárban a death-el kezdődő fájleokat. Ha gondolod átküldöm, amit én csináltam.
 
már meg oldottam hogy ne lépjen ki de a fegyverek maradtak nem változott semmit
nekem úgy van hogy a gameplay mappában van egy optimal mappa és abba vannak a character_desc_general meg az ilyesmik az gond :roll: :?:
de az lehetett a gond hogy amikor próbálgattam akkor az egyik fájt a character_desc_escape-t áthelyeztem gameplay\optimal mappából a gameplay-be amikor vissza raktam akkor indult de nem változtak a fegyverek :roll:
 
A következő a helyzet.
A character_desc_pályanévben megadott adatok az adott pályán kezdetben megjelenő emberkékre vonatkoznak.
A character_desc_bandanév-ben pedig azok, amiket az újra-spawnolásnál generál véletlenszerűen.Pld. az elején mikor kinyírod az autó javítónál a banditákat, akkor az a character_desc_escape-ben vannak definiálva. Azok a banditák, amik aztán jönnek, hogy az elején azokat kiírtottad, azok már a character_desc_bandit-ben vannak megadva...
Reméle érthető volt ;)
 
Vissza
Top Alul