[Shadow of Chernobyl] Elakadtam a játékban, help!

Raydernek igaza van :D

3 hozzászólás egy időben :D
 
jut eszembe még nem is hallottam arról...miket tud még?
 
rayder":3j68qwjr mondta:
Értelmes 1 mod lehet :|
Szvsz messze az egyik legjobb mod... Gyakorlatilag unofficial patch-ként funkcionál, tehát ne új küldetéseket, fegyvereket stb. várj tőle, hanem kapsz egy programot, amivel a játékot nagyon sokféle szempont szerint paraméterezheted. Pl. hogy hova legyen pozicionálva a távcső, ha kézbe veszed (ez ugyanis megváltozott az 1.0003 patch után); hány napig látszódjanak a hullák; átugorja-e a játék a cutscene-eket; kikapcsolhatod az uccsó pályán a földrengést, ha nagyon zavar; az idegesítő hangokat ki lehet venni (Sakharov: "Hello! Hello", vagy a Bárnál az őr: "I said come in, don't stand there!"); az éjjellátót el lehet némítani; kiírathatod, hogy mi van egy stash-ben, engedélyezni lehet, hogy minden stalkerral tudj kereskedni; küldetésekre mennyi legyen az időlimit stb. Meg egy csomó javítást is eszközöl, például hogy a stalkerok ne dögöljenek bele mindig a tűzbe (ez különösen szegény Wolfnak volt a szokása az Army Warehouses-nál), meg ilyenek... :D Szvsz kötelező darab! Az meg hogy NatVac neve fémjelzi a modot, elég sokat elárul azok számára, akik ismerik néhány modder munkáját.
Bővebben itt: http://www.metacognix.com/stlkrsoc/
 
Wolfal 3 fajta képen történt nálam:1. megcsináltam neki minden küldi később elment.
2. volt 1 küldi amit be kellet fejezni és ő eljöt barba ahol dumáltunk
3. a szabdság bázisa előtt ugyebár a tűzbe belemegy-.-

Nem tudom hogy lenne e más feladta is neki vagy valami. Lehetséges hogy akár valahol megáll később és összefuthatnánk vele. Talán feladatért vagy csak segíteni. Lehet hogy végül nem dolgozták ki rendesen.
 
tudatommal nincs más feladat én még raktáraknál beszéltem vele
 
Kimmuriel! szerintem ezek a dolgok teszik a stalkert azzá amilyen. ezeknek segítségével élheted bele magad igazán a játékba. ha kiveszed őket akkor kapsz egy jó grafikájú csét.
 
Nem azt mondtam, hogy mindet használom! A kérdés az volt, hogy mire jó a mod, és erre válaszoltam, de mivel ezek opcionálisak, nem kell beállítanod, ha nem akarod. Én speciel belőttem, hogy a hullák 5 napig látszódjanak, Sakharov és az őr ne köszönjön egyfolytában és hogy a stalkerok ne sétáljanak bele az anomáliákba. De a legfontosabb része mégis a sok apró, rengeteg kis javítás, mint pl. bugos, befejezetlen küldetések javítása, helyesírási hibák, CTD-k javítása, stb. Szvsz ez egyáltalán nem csalás... Attól, hogy Wolf és a többi stalker nem döglik bele a tűzbe (szerintem elég kiábrándító az a hatalmas hullarakás, ami a tábortüzek körül lenni szokott) az Army Warehouses-nál, még nem lesz olyan a játék, mint a Counter Strike. De az uccsó pályáról a földrengést kivenni, az éjjellátót elnémítani meg hasonlók az szerintem is tiszta baromság, és csak a játékélményt rontják. De igenis vannak benne hasznos, jól működő dolgok, amiket érdemes beállítani.

Ja, és még valamit betesz... a játék végére Free Play-t! :roll:

Itt egy rövid lista, mi van benne:

Bugs fixed:

* Most of the fixable game "crash to desktop" exits are fixed.
* The Pripyat stadium cutscene no longer transfers you to the NPP level.
* Most broken quests are fixed.
* Fewer map hints "stick".
* Your reputation doesn't swing wildly between terrible and excellent.
* Fanatic's rookie group now acts the way it is supposed to.
* Stalkers no longer die in campfires.
* Misleading English text has been corrected.

Annoyances addressed:

* The bar blabbermouths are silenced. (optional)
* Kruglov/Semenov no longer block the bunker door.*
* The DV scam only happens once.
* Skull's men don't gloat over the bodies more than once.
* There are fewer autoquests, and some don't require returning for reward.
* Helicopter noises in Dark Valley and Yantar no longer stick around.
* Pripyat "over the top" background battle sounds are silenced. (optional)
* It is easier to select some menu items.
* There is less mouse movement required in the game. (optional)

Workarounds (new game NOT required):

* You can easily get inside Sidorovich's bunker if the door breaks.*
* If the Dark Valley switches break, you can still complete objectives.*

Features:

* You can configure your game easily with the Modifier program. (optional)
* You can complete the Strelok quest.
* There is debug support for modders.
* You can skip unwanted quests (optional).
* You can change quest time limits without having to change files.
* You can make level named saves with two keystrokes (ESC S).
* You can use a pseudo-hotkey (defaults to Esc F1) for antirad.*
* You can turn off the main menu animations.
* You can start anywhere. The Zone Is Open.*
* The TZIO* feature includes Free Play and comes with TSL16b's front-end dialog.
 
már bocs emberek de ez hogy jön ide ? (nem kellen jelölni az offot )
 
nem akdtam el a játékban csak azt szeretném kérdezni hogy lehet kijutni csernobil npp-ből?mert nekem sehgy sem sikerült pedig begyújtöttem eggy csomó relikviát ha azt eladnám akkor már miliomos lennék :evil: #B
 
Igazából nem akadtam el, de nemtudom hogy hova írjam. Az egyik dolog hogy a pda-ban olvastam egy vezetőről, akit ha megtalálok akkor - igaz jó pénzért - de elvisz oda ahová akarom. Na ő megtalálható a játékban, és ha igen akkor hol? A másik dolog a családi puska nevű küldetés. A BAR-ban felveszem a küldetést attol a suttyótól hogy szerezzem vissza a családi puskát, de hiába megyek a jelölt ponthoz nincs ott semmi. Ha korábban volt már szó ezekről a dolgokról akkor bocs! Nem olvastam végig visszamenőleg a kommenteket.
 
A Guide Cordon területén van a vasúti hídtól nem messze, annál a háznál, ahol Fox is volt, de ő nem visz téged sehova se.

A puska meg ott van, ahol a térkép jelöli, csak egy földalatti lejáratnál kell keresni, ami tele van elektromos anomáliákkal.
 
Ha arra a "BIG BEN" nevezetű pisztolyra gondoltok, az régen nálam van. Már akkor magamhoz vettem amikor elöszőr jártam a Vad vidéken, még mielőtt felvettem volna a küldetést ( nem elöször játszom én sem a SoC-al, de ez a puska mindig probléma volt). Szóval hiába megyek oda csórikámhoz, csak azt kérdezgeti hogy megszereztem-e már? A stukker meg ott van nálam. Nem gond, a végigjátszást nem befolyásolja, csak egy picit idegesít.
 
nem a big-ben és nem is a fekete-sirány ott annak a konténerenek a másik oldalán szóval valahogy áttmész és ott mész bele a konténerbe ennyi meg 1 bambi
 
bizony 1 sima duplacsövű puska ott még az alagútban freeman-nél találsz Blak kite-t és egy félreeső részénél találsz egy olyan relikviát nem tudom mi a neve de : vegyi égés+30%
és ha 00:00 óra után érsz oda még asszem egy holdsugarat is összeszedhetsz :wink:
 
Vissza
Top Alul