S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story v1.1

A szöveg szerint egyrészt valami masszív fém ládát hagyott a földön Szid, amikor elmentek adatokért. Másrészt a Profnak Yantarban szokott lenni ilyesmije, de pont a múlt héten rabolták ki és vittek el tőle mindent...
Valami közeli házban valami régi könyvnek is kéne lennie, de azt sem találtam...

Szóval passz. Egyelőre hanyagolom azt a cuccot.megyep Pripjatyba. A dark valley-t jártam körbe, lelőttem Pokert (el is tünt a misszió a duty górénál, pedig de felettem volna így utólag), a laborba természetesen nem az a kód kell, amit találtam Dezik pda-jában, keresem tovább..
 
Amikor megyek a Bárból az Army Warehouse felé vezető úton, majdnem minden alkalommal lefagy a game :cry:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSE_InventoryBox::add_offline
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_dynamic_object.cpp
[error]Line : 230
[error]Description : child

Ráadásul még az asztalra se vág ki, csak simán megfagy...
 
Jo reggelt....
Hát nekem mostanában nem fagyott ki, lehet ezek inkább gépfüggöek???
SAGA..utottál valamire Antidote ügyben?? Én most megyek Radar pályára megmenteni a tudódokat....Multkor elrohantam Yantartba, elmentem at Agyperzselőhöz, de nem müködött...összeszedtem egy csomó artifactot, eladtam a profnak, de nincs semmi amit lehetne venni.....Ugyhogy vissza Army Warehause, majd a következő pélya, ha ezt végigviszem vuisszamegyek és átkutatom afalut
 
Tibi":2keq4gm1 mondta:
Amikor megyek a Bárból az Army Warehouse felé vezető úton, majdnem minden alkalommal lefagy a game :cry:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSE_InventoryBox::add_offline
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_dynamic_object.cpp
[error]Line : 230
[error]Description : child

Ráadásul még az asztalra se vág ki, csak simán megfagy...

ez nálam bent volt a szarkofágba de anniyra kifagyott hogy csak a reset segített
 
dezodor":3f1dhrf7 mondta:
ellenszert ellopták a banditák --> nyilván a banditabázison kéne szétnézni? :D
Aha. Melliken? 2 "banditabázis" van az egész terepen. Dark Valley és Garbage.
Amúgy Pripjatyban jól szétszórtad a cuccot. Eddig 3 van meg. 1 "lemezes" doksi, egy "normál" doksi, meg egy pendrive. Van még?[/code]
 
jim67":34vo3t79 mondta:
Tibi":34vo3t79 mondta:
Amikor megyek a Bárból az Army Warehouse felé vezető úton, majdnem minden alkalommal lefagy a game :cry:

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSE_InventoryBox::add_offline
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_dynamic_object.cpp
[error]Line : 230
[error]Description : child

Ráadásul még az asztalra se vág ki, csak simán megfagy...

ez nálam bent volt a sz*rágba de anniyra kifagyott hogy csak a reset segített

Nekem is ugyanez volt! Ctrl+Alt+Del után elkezd a vinyó kerregni, a tálca környékén (legalábbis ahol lennie kellett volna) meg csak a nyilat lehetett látni a homokórával, de öt perc után sem történt semmi :? . És ez ár elég sokszor fordult elő. Dezodor, esetleg nem tudod, miért történik ez?
 
az x18 kódja az jó lelvan rejtve DE megtaláltam 8)
 
Az jó.

Az a helyzet, hogy "végigvittem". Azért az idézőjel, mert nem sikerült megfejtenem sem az X-Antidote, dem az X18 lab titkát (nem találtam meg a kódot) és a monolit controller lab ajtaját is fel kellet törnöm, mert nem találtam hozzá dekódolót. Ezzel együtt a végén azt mondtákm negvan az összes doksi és megkaptam a "jutalmam".

Ami nem tetszett: a vége, illetve a korábban jelzett hibákon (hold a felhők előtt pl) kívül az, hogy a felhők pl Pripjatyban a házak előtt, meg a föld alatti alagutakban is jelen vannak, ami nemcsak csúny, de zavarj a acélzést. Nem látok tőle semmit, de engem látnak.
A Dark Valley "új" romházai közül az egyik teljesen átlátszó rajtam kívül mindenki számára. Pontosan tudták hol vagyok benne...

A mod egyébként jó, látszik, hogy sok meló van benne, gratula hozzá. Megyek OLP1.3-azni...
 
SaGa":3dw86vmh mondta:
A Dark Valley "új" romházai közül az egyik teljesen átlátszó rajtam kívül mindenki számára. Pontosan tudták hol vagyok benne...

Sajnos minden extra tereptárgy "átlátszó" az AI-nak. Új AI-mapot kéne csinálni miden pályához, ami horror mennyiségű munkát jelentene...
 
dark valley-ban hol keressem az x18 lab 2. ajtajának a kódját (illetve x18-ban van olyan ellenszer és mikor belépek elkezd számolni visszafele 5 perctől.. de megtaláltam...csak a kód-ot nem :cry:
 
áde mért nem vagytok képesek elolvasni azokat a doksikat legalább 1x? nem kéne 100x leírnom, hogy x18 kód sarcofag-ba van, masik kod meg radaron. MINDEN bennevan a doksikba, csak olvasni kell...


az időjárásról nem tudok mit mondani, nálam müxik, más nem reportolt még ilyen vicces hibákat... szal eszem nincs hozzá. a köddel lehet valami, mert láttam misi007 képeit, és azon 1-2 helyen igen közel volt a köd, ami éjjel lehet 1-2 vga driverrel bizonyos kártyákon ilyen vicces dolgokat eredményezhet. A patchben leveszem a ködöt, és visszatolom a defaultot.

konkluzio: kurvanehéz olyan modot csinálni ami 1000emberből 1000nél megy is 100%-osan, még a játékfejlesztőknek sem sikerül sosem. Ezért folyamodnak a "kiveszek ezt és azt is" módszerekhez, nekem is így kell eljárnom sajnos, vagy nem sajnos.
 
dezodor, meg tudnád mondani, hogy mi okozhatja ezt a hibát?

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSE_InventoryBox::add_offline
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_dynamic_object.cpp
[error]Line : 230
[error]Description : child

Amikor megyek a Bárból az Army Warehouse felé vezető úton, majdnem minden alkalommal lefagy

Ráadásul még az asztalra se vág ki, csak simán megfagy. Ctrl+Alt+Del után elkezd a vinyó kerregni, a tálca környékén (legalábbis ahol lennie kellett volna) meg csak a nyilat lehetett látni a homokórával, de öt perc után sem történt semmi.
 
nem tudok rá mit mondani, ez 1 vanilla bug, de nem tudom miért jön elő. Amig nem tapasztalom énis addig tényleg passz. Kb 8an teszteltük megjelenés előtt, és én személy szerint naponta legalább 6x végigrohantam a játékon esc-től st2-ig, szal tényleg passz.
 
child az nem azt jelenti hogy gyerek?:) lehet valamelyik mutáns gyereket szült!:) ki tudja, nagy csibész a priboi gyerek, csajok meg nincsenek a Zónában! :lol: :D
 
ez a bug benne van vanillába is, főként akkor jött elő amikor a military-n segítkeztél a dutynak... aztán a freeplay modba is bennevolt, meg kitudja hány modba még gsc-n, sőt igazából azt mondom korrupt lett a savegame, és valami hülyeséget csinál.
 
Ismerős a hiba. Pontosan akkor jön elő, ha a MW pályán kilövöd a snipert a toronyból, de nem segítesz tovább a duty-s csapatnak, hanem bemész a Freedom küldetéseket csinálni úgy, hogy nekik meg nem szólsz a Duty csapatról. Azaz: mindkettővel jóban akarsz lenni. Gyanítom, hogy a "végigrohanásos", napi 6 tesztnél pont azért nem jön elő, mert ott ilyen komplikált viselkedés nem jöhet szóba.
Vannak helyzetek, amire nem készültek föl a scripteknél.

A hibajelentés meg azt jelzi, hogy az alife_dynamic_object.cpp 230-as sorából induló "gyerek processz" száll el valamitől. Be akar pakolni valamit valami dobozba, csak ez valamilyen feltétel miatt nem sikerül.
 
Az X18 kódját tudom, hogy a szarkofágban van valahol, csak nem találtam meg, hiába turkáltam mindenfele. Biztos elnéztem valamit. A "szarkofág kitakartása" feladatot elfogadottá nyilvánította, de a "Monolith Control lab" felfedezését nem, így a "feszítsük fel az ajtót egy AK-val" trükkel tudtam tovább menni. Pedig még a Wish Granter helyét is végigturkáltam...

Az X-Antidote probléma jobban zavart, de együtt tudok élni a hiányosságommal...
 
akor sajnos kimaradt az x18 és a dekóder... :(

az antidote helye is le volt írva... mint ahogy a kód helye is.

itt volt a x18 kód:

http://chernobyl.extra.hu/spoiler.jpg a romok alatt

antidote helye meg:

bandita bázis, belső udvar, 1 kisebb bemélyedésbe. utalt rá a sid utolso levele, hogy a banditak elloptak a cuccost, ezert raktam a bandita bazisra, de a kov. verzioba 1xubb helyre rakom :F
 
Vissza
Top Alul