S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story (új sztorimód)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Üdv,

nos lassan kész lesz az új sztorimódom, ami akár lehetne a clear sky -os prológus utána az epilógus hehe... mind1.

Szal hogy is néz ki ez az új cucc?


- mindenhol vannak autók, random szétdobálva, ahogy otthagyták őket

- a kocsik rozsdásak, jobban néz ki, a traktor meg piros, mer az az igazi magyaros :D

- Blowoutok is lesznek

- Pripjatba tiszta az idő, kék az ég, csiripelnek a madarak, és lőnek rád gaussal...

- Stadionba is bemehecc, mostmár a főkapun át is, lesz bent pár lövöldözős embör

- kivettem az idegesítő svicses galentine-t, tehát a sok rázatós cuccot, mostmár jobban szét lehet nézni a városban

- a default időjárás script is át lett írva picittet

- Stancia1-en nicns már blowout, nem kell sietni, szét lehet nézni tüzetesen.. lesznek ott kocsik, és szörnyek is... ja és az idő is szép lesz (kék ég)

- Stancia2-n nincs sugárzás, csak elvétve, a földön is tudsz mászkálni, sőt kell is! Az idő itt is szép...

- Pár új zombitextúra

- A pályaátlépő pontokat arrébbtosztam, így nagyobb a bejárható terep (kérésre készült, szal ne szidjatok, ha meglátjátok a sok félkész épületet ...hehe) persze kocsik is lesznek ott

- Vissza lehet menni Stancia2-től a szarkofágba is (2pálya) bár szntem felesleges ... mivel stanci1-ről pripjatba még mindig nincs levelchanger ami jólenne

- Régi kivett dokumentumokat visszaraktam, kaptak új infót

- A radaros pályán az összes ajtó nyitható lesz (ha megtaláljátok az eljejtett töredékeket)

- Mivel nem Strelok vagy, így más lett a játék

- Katonaként kezdesz, az Outpostnál...

- Sokmindenkivel kell beszélned, mert szinte csak akkor fogod megtudni, hogy merre érdemes menni (majd valaki lefordítja magyarra a dialógusaim)

- Minden régebbi beszéd is át lett írva, hogy nehogy valaki marked-one-ként merjen szólítani, vagy strelokként... és persze nem csak a nevek lettek átírva, hanem egyéb, érdekes információkat is kicsikarhatunk az emberekből

- A játék hangjait is editáltam, kivágtam a marked one, strelok és stalker megszólításokat...

- Az UHSF titkos program tagjai által hátrahagyott dokumentumok megtalálása a cél... nem lesz marker, mindent neked kell megtalálni, egyedül vagy, nincs segítség, teljesen magadra leszel utalva... tehát aki nem szereti a sherlock holmes féle pepecselős dolgokat, akkor ez a mod nem neki lett kitalálva.

- Attól még hogy katona vagy, a stalkerek neutrálok, bár bizalmatlanok. A duty úgyszintén. Viszont beengednek mindenhová, egy kis csevegés után (ehhez át kellett pár szöveget írni szintén)

- A földalatti laborokban is lesznek eldugott doksik, meg kell találni őket... persze zombikák fogják őrizni a titkot...és egyéb csúnyaságok.

- Hoppá! Hovalett Sidorovics? (titok)

- Készült INTRO és OUTRO videó is! A menü alatt új zene lesz...

- 1ik tag készített új pda szkint, igen military-s de legalább saját, és nem kell mástól elvenni hehe
 
dezodor három dolog.
1. VIDEÓT DE SÜRGŐSEN!!!!!!!!! :D
2. Én lefordítom ha megdobsz az anyaggal, és akkor megvárhatnád iadás előtt a magyar verzió létrejöttét is, és akkor nem kis fos lesz hanem át is nézheted meg magyar verziósok is egyből tolhatják.
3. Az inventoryban és külsőnézetben levő képeket is átcsináltad, hogy ne marked one-ként nézzünk ki? vagy csak ránk aggattál egy Berril-M páncélozott ruhát? :D
 
KÉPEK (minimál graf beállítással készültek.. mer teszteléshez elég)

ss_zoxfeld_07-02-07_01-58-19_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-05-07_17-53-24_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-09-07_21-15-21_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-12-07_17-43-10_(mainmenu).jpg

ss_zoxfeld_07-12-07_17-54-10_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-12-07_17-45-53_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-12-07_18-47-19_(l01_escape).jpg

ss_zoxfeld_07-12-07_18-48-07_(l01_escape).jpg


egyenlőre ennyi :)
 
nagyon szépen köszönjük ja és VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D
egy vé múlva jöhet a következő adag :D
 
A második doksis képet tudom hol van, csak nem jut eszembe :D
Pont ma jártam arra fele :lol:
 
Stevy#!

egyenlőre ezek a dokumentumok még escapen vannak egymás hegyén hátán... majd ma este fogok elmenni kóborolni, és nézni jó eldugós helyet nekik :) kb 20 uj doksi lesz...
 
Pont azt akartam kérdezni, mennyi dokumentumra lehet számítani. Lehetne 1-2 olyan, amit egy nagyobb horda mutáns őriz, de télleg sok, de ne több. :) mondtad, hogy keresgélős lesz, gondoltam nem egy szobaközepén lesznek, minimum benne a satuban :)
 
bizony... szekrény mögött, lépcső alatt, stb, szal EL lesznek rejtve... valamilyen szinten, na azé nem fogok bemászni a szekrény alá koordinátát gyüjteni... :F

ja és kb mindegyik dokumentumhoz tartozni fog kb egy rahedli szöveg, hogy mi van benne... a pda-król nem is beszélve... hehe ja és a pendrive-okról is.... :Fú mennyi minden lesz itt kéremszépen.
 
Remek, ilyeneket kéne még csinálni!! Storykat! Hatalmas ötlet!! :D Kb mikorra leszel kész vele? Segíteni tudunk valamiben?
 
a sztori készen áll... már csak 1-2 okosságot kell kivenni, meg betenni, aztán megnézni hogy megy-e... ha igen akkor jó...

-----------------------------------------------------------------------------------------
Azt még hozzáteszem (mindenkinek szól, de főleg azoknak, akik nem vitték végig a Shoc-ot), hogy ebbe ne keressétek foxot, meg a dokit meg a seriy-t, guide-t meg a többi strelok sztori karaktert... mert NINCSenek benne, ez MÁS sztory, tehát ez lécci ne legyen már téma, hogy mérnincs ez meg mérnincs az... ezt a stuffot az origi végigjátszása után ajánlom csak... és akkor okos lesz :)
 
dezodor egyébként neked milyen géped van? kb. mint enyém?(az nagyon rosszat jelent :))
amiket fraps-el csináltál blowoutról azok szép graffal készültek.
 
rakjatok még bele 512mb ha meg jól áltok anyagilag akkor 1gb-t (folytassuk a hardwer topic-bba)
 
most vettem észre, hogy az ajtók kinyitása kicsit trükkös lesz... mivel már 1évvel a sztori előtt a "marked one" kinyitotta őket, így nyitva vannak, de be vannak csukódva. eddig semmi nem fura.. viszont: a titkos labor ajtói ugye automatizáltak voltak, tehát nem lehetett kézzel :F-el kinyitni... beütötted a kódot és kinyílt, stb. Nos az van, hogy mostmár kell 1-2 pisztolylövés neki, vagy esetleg socó, hogy kitáruljon... nem lesz könnyű, de legalább lehet ezzel is ügyeskedni.

EDIT: gyorsan megbeszéltem magammal, hogy ez hülyeség, épp ezért maradok az origi tervnél, szal tárvanyitvaság...



: lesz még 1 vicces hely... pl 1ik pincébe csak úgy tudtok majd lemenni, ha logikáztok, ajtó van ráesve, toszogatni kell, node ha rossz felé... akko nemfog menni :)
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
AM
00:00:00
Пн, 1 января
День
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
Vissza
Top Alul