S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S

  • Témaindító Témaindító tzs
  • Kezdő dátum Kezdő dátum

tzs

Tag
Csatlakozás
2008.06.04.
Üzenetek
3,299
Reakció pontszám
3
Ez téma a Lost Alpha beállításairól, "tuning"-járól szól. Azért indítottam, mert az elsõ patch installálása után is voltak gondok, lássunk tehát pár beállítást amivel játszhatóbbá tehetõ a játék...
(Segítségemre az SG, ProHardver és az UHSF fórum tagjai voltak, köszönet nekik!)
 
Az elsõ dolog ami nekem nagyon szembetûnõ volt, az hogy igen sok helyen nappal is olyan sötét van, hogy a zseblámpa fénye mellett is igen keveset látni. Erre az user.ltx-ben 2 érték átírására van megoldás, amit képekkel is szemléltetek:

[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-23-43_la04_darkdolina.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-24-50_la04_darkdolina.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 1.0
r2_sun_lumscale_hemi 1.35
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-24-50_la04_darkdolina_2.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 0.9
r2_sun_lumscale_hemi 1.15
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-25-17_la04_darkdolina.jpg[/hs]

Látható a különbség! :) O0
 
A zseblámpa lemerülésérõl SaGa Jr. írása:
"A lámpa meg azért merül le piszok gyorsan mert a használati ideje a játék aktuális FPS értékéhez igazodóan fogy. Minél magasabb az FPS szám, annál hamarabb merül le az elem. Szóval kivételesen az a jó ha a játékban alacsonyabb az FPS szám. A patch elõtt sem volt gond a játék sima futásával, de a patch óta jelentõsen simábban megy, érezhetõen folyamatosabb, magyarán jóval nagyobb az FPS szám. Ez sajna a játék engine-jének egy hülyesége, hogy a lámpa élettartama (ami 35000-es értéken áll, tehát real time majd egy órán át kéne tudjon világítani) ennyire leesik ha magas FPS számmal megy a game."
 
A hang visszhangzik ( SaGa Jr.)
"A visszhangos hang azért lehet, mert bekapcsolva maradt az efx. Keresd meg a user.ltx-ben a megfelelõ sort (snd_efx on) és kapcsold le (off)."
 
Vissza
Top Alul