S.T.A.L.K.E.R. 2

Én se azt mondom h unalmas csak most már elvesztette a relytélyeit a zóna azt kéne visszahozni és jöhetne de semmiképp nem visszafele kellene haladniuk hanem előre és azután vissza pl akkor előbb be le kellene zárniuk az előrehaladó szálat és utánna jöhetne a flashback
 
vagy például még visszább mennénk az időben még az első stalkerek idejébe (sidorovic fiatal korába )
 
Ez a visszatekintés számomra egy kicsit mellékvágánynak tűik, bár a CS jó lett, de erre többet nem építenék.
 
Na akkor most komolyabban kifejtem arról a véleményemet hogy miért lenne romboló hatású a címbe az a bizonyos kettes szám.


Na szóval ugye a kettes azt jelzi hogy egy folytatása valaminek vagyis alap elvárás hogy valamilyen szinten ugyan kapcsolódjon az előző részhez mégis mutasson annyi újat hogy eltérjen az elődjétől.
Vegyünk 1 pédát:
új helyszínek, új ficsőrök, új story,.
Bár sokszor igaz kapcsolódik az elődjéhez mindenben sokszor nem.
És a kettes lényegében a annyira megkülönbözteti a két epizódot h néha rá se akarunk ismerni mert mást várunk annál amit eddig mutatott.
A far cry 2 jó példa erre mert ugye a crytek átpártolt az ea-hoz de az ubisoft nem hagyhatta veszni az 1-ik legütősebb címét ezért újj helyszínre vitte afrikába más lett a hangulat ám mégis minimális alapon fel lelhetőek a játék elődjének az alpjai és igaz itt aztán szarul hangzott volna ha csak 1 alcím van ott a 2 ütős a nevébe de azért is van ott mert 1 teljesen eltérő játékot kapunk az előző részhez képest.
A GTA-nál már szinte meg van szokva a számozás arra természetesen ez nem vonatkozik de ott szinte mindig ugyan az a játékmenet ami nagyon is el van találva.
A stalkernél más a helyzet mert gondoljunk csak bele.
A sochoz képest a cs mint tudjuk csak kieg.
De ha 1 új részt jelentenének be majd adnának ki akkor ugye kellenek az újdonságok bele de a kérdés az az h a stalkerbe mi számít teljesen annak.
Mert ha felosztjuk az úldonságok listáját akkor elintézhetnék azzal h pl lenne benne 5 nagyobb újdonság és sok kissebb.
Vegyük most a nagyobbakat.
1.Grafika ugye ez természetes viszont akármennyivel is szebb lenne a graff akkor se lenne lényegesen eltérő mint a socé ugyanis ez a darkos lerombolt nyomoros hangulatot nem lehetne pl még crysis szintű grafikával se h teljesen máshogy nézzen ki mert akkor már nem lenne ugyan az a hangulat.
2.Járműveket is bele lehetne rakni bár ez se lenne teljesen új csak picit ülnének felette h jobb legyen és illeszkedjen a játékhoz.
3.A területek ugye picit változnánka meg mondjuk meg kéne nagyobbítani és raknának még hozzá pár újat és akkor kész is lenne a helyszín(nem hinném h egybe kéne tenni őket sokkal jobb így h mindig tölt meg másrészt ugyan mindenképp megkéne hagyni a most lévő helyzíneket+pár új.Jó lehetne 1 oylan felfogásuk is hogy pl a zónának 1 másik 1 teljesen még bejáratlan területeket mutatnák meg és járhatnánk be de szerintem csak akkor lenne igazi a hangulat ha a jól megszokott pályák mind benne lennének.)
3.Lehetne benne új fegyver több item picit röbb fejlesztési lehetőség meg még ilyen fajta apró kis ficsőrök.De ugye már ez is benne va csak ki kéne bővíteni nem újra feltalákni.
4.A frakcióháborút jobban kidolgozni több frakciót+minden frakció több küldit adna meg egyedi fegyvereik is lehetnének és satöbbi.(De már ez is megvan csak át kellene dolgozni)
5.a bugok javítása egyértelmű meg 1 új sztori csavarokkal akár.
Na ezek után ugye hogy az új ficsőrök nagy része már kész csak munkálgatni kellene.Meg ugye jönnének a ténylegesen újjak ami azért nem lenne sok mert pl jobban kellene még rpg-síteni több dologra keljen figyelni és ennél több újítás nem is kellene.
Magyarán így lényegébe nem egy teljesen különböző epizódot kapnánk hanem 1 kiegészített stalkert viszont mégse kiegészítőt mert lenne komplett történet újj dolgok és ugye mindenképp hosszabb lenne(a cs azon azért látszik sok dolgot nem dolgoztak ki annyira mint a socban épp ezért csak kieg és ezért nem dolgoztak ki dolgokat annyira mint a socban.)
És lényegébe a stalkerhez sokkal jobban illenek az epizód szerű részek mert nem újj a helyzsín és lényegébe az egész sztalker a zónáról szól igazán és épp ezért illeszkedne mondjuk a nevéhez alcímként a The Zone(vagy akármilyen alcím)
Mert a Stalkert nehéz lenne a zónán kívül elképzelni(Csernobili zóna) még akkoris ha a darkos hangulat maradna.
Mert még a zóna története nem zárult le ha lezárulna akkor jöhetne a szám mögé mert akkor 1 új sztori vonatkozna ki.

Hispan a zóna keletkezéséről szóló ötletek nem rosszak sőt jók is de ez csak azután lenne célszerű egy Clear Sky féle kieg formájában kiadni ha a stalker2 lezárná a zóna vagy a világ történetét mert akár még 1 apokaliptikus méretű kataszrófát is ki lehet hozni a történetből mert ha tágul a zóna a világ annál inkább pusztul.
Vagy akkor tudnám elképzelni még ha a zóna elpusztulna vagy bekebelezné a világot és visszamenőleg.De a köv résznek mindenkéép előre kell haladnia és ha a zónáról szólna úgy mint a socis arról szól és nem teljesen strelokról ő úgymond csak 1 mellékszereplő, akkor nem mutatna jól a kettes a nevébe. Ha meg nem arról szól akkor oké, de az már nem a stalker(ez olyan lenne mint a crysis is).
Hát ha valaki végig olvasta ezt a regényt remélem értette h mire akarok kilyukadni ha nem akkor én kérek elnézést h raboltam az idejét.
Csak van 1 komoly véleméynem erről amit szeretnék megértetni veleek persze mindenki más és ezért más véleményen is van de szerintem most igazam van.

Kontrázzatok ha megtudtok cáfolni :lol:
 
Azthiszem elég jol kifejtetted a dolgot végre 1-szer valamennyire egyet is értek a irományoddal BUG,pályákbetöltések frakciok fegyofejlesztés stb. Amugy gondolom a Half Life játékrol halottál ami szerintem egy korszak alkoto game volt nem a régi részekre gondolok. Elöször volt Half life 2 amivel játszottam utána episode one és two ezek az epizodok is 1-másra épültek. És nem volt külön elnevezve nem volt uj koncepcio meg stb. Szerintem ha lesz s.t.a.l.k.e.r következö rész tök mindegy hogy 2 lesz vagy pedig szövegel irnak valamit de már irtam jo lenne ha öszegyurnák a számot és a szöveget a cimbe :lol: amugy meg ha elpusztitaná a világot a zona nem lenne olyan izgalmas szerintem eltünne minden Téranomália kell hogy terjeszkedjen akár idöutazás is lehetne mint régen a slider-s(sorozat) be de aztán nem tudom:?: . Ha másik helyszin lenne amit fel lehetne fedezni az téranomáliákkal lehetne igazán megoldani. A hangulat remélem marad mert nem szeretnék meröfényes napsütésbe irtogatni. Amugy még a Crysys kieg. még nem vittem végig de rajta vagyok csak még van 1-2-játék. Amugy elsö rész nagyon rövid volt. De jo amugy a game. Ja a szinronok sokkal jobbak voltak clear sky-be mint a warheadba. :?:belenéztem.
 
De azért a half lifet nem kell összetéveszteni a stalkerrel az jó mondják rá h korszakalkotó de enm stílus alkotó inkább a grafika.
Az meg hogy epizódok jönnek egymás után én azért mondtam mert ha a zónáról szól addig nem kellene számozni.
A half life epizódjai nem ugyan azokat a helyszíneket dolgozta fel.
Az meg hogy elpusztulna a világ=lenne h a zóna beteríti az egész földet én ara értettem h még akár 1 apokalipszis típusú dolog is összejöhetne a végére.
Fontos h ez nme azt jelenti h az lenne a jó ha ilyen lenne hanem inkább a történet szerteágazhatóságát jelzi.
 
A half life csak példa volt amugy a hejszinekben igazad van de azért a stilus témában is szerintem elég ütös volt a game
 
Rascal látom nem igazán érted mit akarok mondani sebaj.

A half life az egy átlafos sima fps volt semmi olyan újdonság nem volt benne ami egyedi játéktípust hozott volna létre.

A stalker fps/rpg keverék és bár voltak előtte is ilyen típusú játékok eggyik se volt olyan ami elért volna sikert.
 
hispan":1sx083jm mondta:
Ez a visszatekintés számomra egy kicsit mellékvágánynak tűik, bár a CS jó lett, de erre többet nem építenék.

szerintem érdemes lenne visszavinni a storyt akár a baleset időpontjára is, érdekes lenne látni a kitelepülöket, meg a likvidátorokat, hadsereget, meg ott van a ködöítés is benne, hogy a mai napig nem lehet tudni pontosan mekkora volt a félretájkoztatás, és emögé meg már azt épít be az ember amit akar. pl ott van az hogy egy nukléris robbanást előztek meg anno, és hogy ment a hype, mindenféle rémhírek, storyk, meg lehetne látni ahogy a szarkofág felépül, meg visszaszöknek a zónába az otthagyott holmikért a kitelepítettek, később meg a fosztogatók, és minderől egy csomó forrás van, videók, beszámolók, csak össze kéne gyúrni őket, szal lehetne alátenni egy egész egészséges cselekményt jópár szállal. Lehetne látni a terepet még tisztán, úgy hogy nem nőtte be a dzsindzsa, és mondjuk valami időgép anomáliával meg lehetne ugrani pár évtizedet, hogy lehessen egyből látnia konktasztot.
 
Szeintem is igy tök jo lenne akár a katasztrofa eljövetelébe is betekinthetnénk szerintem ütös lenne rendessen. És nem lenne unalmas 1-általán és még a hangulat is maradhatna :wink: :D
 
Mind1 csak jelentsék be ma ez se rossz ötlet de majdnem megegyezik azzal amit én mondtam.
Mármint a tematikája.
 
a bejelentésre az E3 biztos várhatunk de az is leképzelhető hogy akkor sem lessz semmi..... ha lessz az is elképzelhető hogy nem a zónában fog jáccódni...
 
Nme tudom mér jössz te állandóan ezzel.
Ennyi erővel majd bejelentik az nfs kövi részét ami majd az űrben fog játszódni.
 
a grafikai motor az biztos dúrva lessz sőt az is elképzelhető hogy dx 11 dobog majd a motorban (ugye jövő decemmber fele jön ki az új mindent elsöprő új nvidia kari )


(Murder3 no comment )
 
Nem értelek titeket... Jó ötlet ez a baleset előtti dolog, de könyörgöm, a stalker világa a Zónában van! A baleset előtti "zóna" tök üres, nincsenek benne anomáliák, leolvadások, mutánsok, frakciók, SEMMI sincs benne, csak üres területek meg esetleg katonák... Erre egyáltalán nem lehet játékot építeni.
 
1 nagyon kevés izelitőt be lehetne dobni és ez nem azt jelenti hogy játszani kéne szerintem elég lenne videó is róla de egy ütős videó.
 
nos úgytűnik hogy valamin nagyon dolgozik a gsc.....

Third literary contest on the grounds of the game "STALKER".


Distinguished writers, tochite their feathers, prepare pencils, open the Word-sheets, because the company GSC Game World is pleased to inform you about the start of the third literary contest for the best works of peace universe game "STALKER".

If you want to talk about his adventures on the hard and arduous life of a stalker, the monster and anomalies, reveal the secrets of the Zone, or show it does on the other hand, and unexpected, then send their products to address [email = "contest@gsc-game.com ? subject = Litkonkurs "] contest@gsc-game.com [/ email] with a mark of the theme messages" Litkonkurs. "

After proofreading your work for compliance with the stated theme, it will be published on the official website of the game in Literature. Here, anyone can read and leave your comment on the works of the author.

Submissions accepted until 31 August 2009 (date of sending letters), a publication of stories on the site will begin in mid-January 2009.

Within a month into the end of the contest, that is, until 30 September, will summarize the contest and declared the winner.

The authors of the best works as prizes will receive a new game GSC Game World (into the break), and the names of the winners will enter the title game the next series of draft STALKER The best works of participating in the competition, may subsequently be published as an official book series STALKER

GSC Game World reserves the right to selective publication of works sent to the site and decide on the winners.

ezek szerint nem lessz még stalker 2 hanem ujjabb kieg jön
 
Vissza
Top Alul