RGR United - ex global mod project

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
A lényeg, hogy ez a project azt a stalkert szeretné visszahozni, amit mindenki várt a 2003-4es év folyamán.

http://global-mod.com/ -oldaluk, egyenlőre a fórum megy csak.

Az első lépések már meg lettek téve: - darkescape map kész, deadcity map félkész, és rengeteg más pálya készül a project keretein belül. Én is együtt működöm velük, a gyorsabb megjelentetés érdekében. A priboi story nap és időjárás beállításai is helyt kaptak a projectben.

Íme néhány referencia:

Az első link főként Tibinek szól: (egy kis öröm a szürke hétköznapokban, igen ez a deadcity map lesz, azonban ez a videó még nem fedi fel teljesen a város kinézetét, ez még csak olyan 20%-os verzió)
http://rapidshare.com/files/80796381/ST ... IV.7z.html

további videók: (az egyik darkscape a másik pedig a desolated village átültetése)

http://blogs.privet.ru/user/S.T.A.L.K.E.R._RGR/38646938

http://blogs.privet.ru/user/S.T.A.L.K.E.R._RGR/37815594


EDIT: 2 verzió lesz. egyik a 2215ös engine-re mert az jobb. a másik pedig a finál stalkerhez.
----
A híreket azonnal közlöm, amint lehet!
 
ááá ááá ááá taps1 taps1 taps1

Ha még sokat dolgoznak rajta, egész szép lesz eljen . Mostmár csak Swamp hiányzik a teljes listáról (meg a Rostock multis pálya :D ).
 
ezek legalább felmutatnak valamit nem úgy mint a chernoby reborn-os arcok
(töltöm a videót is biztos jóóó ) :D
 
hát ez a videó nagyon dúrva de azért gondolom a végleges mod-ban lessz valami fű féle is :wink: 1
 
persze lesz itt minden, a terep sem 1színű lesz, ez csak 1 prezentáció videó. A város kb 2-3x nagyobb lesz, mint a jelenlegi bejárható Pripyat a játékban :)
 
Régi engine-re minek fejlesztenek :? meg mégis hogy gondolták, hogy fogják ezt legalizálni :?
Remek amúgy a video, lehet össze kéne dolgozni az Oblivian Projecttel :R
 
Nem dolgoznak össze senkivel. Engem is csak az időjárás miatt "vettek be" mert az nagyon megtetszett nekik.

A régi engine-re azért dolgoznak, mert szebb staticban (dx9 még akkor nem volt tervbe) és több funkció él, pl az alvós menü gombok, meg az inventory, és még sok érdekesség, ami az xrgame.dll-be van, és nem menthető át a végső verzióba. Legalizálni nem gond, mivel gsc elfogadta a tényt, hogy a béták kint vannak, és felhasználhatók. Aztán ki mit tud kihozni belőle... :)

Másik: ugyanúgy készül a végső játékra is a "mod" nem csak a 2215-re.

kaptam ma pár videót, ami végülis 1részt a régiek, meg nemtom még mik. nem szedtem még le, de itt:

http://www.keepmyfile.com/download/422cea2082770
http://www.keepmyfile.com/download/3950042082772
http://www.keepmyfile.com/download/16733d2082812
http://www.keepmyfile.com/download/4f66312082880
http://www.keepmyfile.com/download/d9ef542083024
 
dezodor":2j3nzooz mondta:
Legalizálni nem gond, mivel gsc elfogadta a tényt, hogy a béták kint vannak, és felhasználhatók. Aztán ki mit tud kihozni belőle... :)

Ezek szerint az Alpha-Beta topicot újra meg lehet nyitni? Én is így tudtam, éppen ezért nyitottuk anno Kanyhalossal...
 
Mióta legális a beta modok teljes felhasználása? Forrás?
 
googlén és/vagy gsc fórumon, vagy oldalukon biztos van, de mivel régi hír, így nem tudom hol láttam. ha lesz időm megnézem újra a linkjeimet, de ha már többen így tudják akkor csak nem habu.
 
Nemazért, de tesztelhetnének jobb gépen is :? vagy ez már alapkövetelmény, mint a SoC fejlesztésénél is lol2
 
ja már lehet. lehet a priboiba is bennelesz, de még nem tudom hova illene 1 busz. alig vannak utak, azok is rövidek :F
 
mondjuk az npp-hez aztán lehet-ne szállítani az egykori dolgozókat ''vidám zombi'' formában :lol:
 
Azért ez fura, hogy egy maroknyi ember a GSC eszközeinek töredékével megcsinálja azt, amit ők nem tudtak. Igaz, hogy még idő lett volna, de azért egész szép képeket adtak ki olyan pályákról is, amik végül nem kerültek be. Nem hiszem, hogy olyan nagy erőfeszítés lett volna a játékba illővé gyúrni. Ha csak 2 misszió lett volna egy területen, akkor is. Beraknak pár anomáliát, néhány stash-t, állatokat, egy-két ellenséges katonát/banditát/akárkit és kész. Na de mind1, biztos volt rá okuk, hogy így alakult. :roll:
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
AM
00:00:00
Пн, 1 января
День
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
Vissza
Top Alul