Return of Scar

Ó,köszönöm Domesz,hogy megnyitottad itten ezt a topicot!
A sztori megértéséhez pedig szerintem nagyon jól kellene tudni oroszul, a medve angol meg nem ül be mindenhová, tényleg jó lenne tudni,miket üzengetnek,rádiózgatnak egymásnak ,már csak a napi átlagos egy blowout okán is!
Sok jó pénzkereseti lehetőségre ne számíts,sokkal több lesz a kínkeserves kínlódás a pénzekért,és a gyorsan elamortizálódó felszerelés,tehetetlenkefő tocsogás a sárban és idegőrlő kutakodás, felszerelés megfelelő összekészletezésének dilemmája.
Így azért viszont-és ez tagadhatatlan-jelentős mértékben meghosszabbodik a játékidő!
(Persze,ha közben le nem dúrod a vinyóról!)
A kiadott bugfixek ellenére is lesznek benne-eléggé sokszor- bugtrapok,szerintem menteni kell sokszor és sok helyen!
 
zombimorzsi :Faja.Kár érte. :| Amugy ujságirót (vmi zöldfülűt)mikor löknek már be a zónába vmi mod keretében?
Eddig volt => Az amnéziás , a zsoldos és a Gyigtyarjov őrnagy.... lehetne még bőviteni a repertoárt...... de hiába. :(
Csak poénból kérdezem te milyen alakokat pakolnál a zónába? :D
 
Na,nagy nehézségek árán megcsináltam a küldetéseket a Mocsárban. Bejutottam a Clear-Sky bázisra,az összes ellent legyőztem,és megtaláltam Lebegyev cuccait is,mire vissza is mehettem volna,de sajnos hiába dobom el a teleport-artifactot,amit Technikus Koljától kaptam,ugyan létrejön a buborék,bele is lépkedek,azonban nem jutok sehová, egy helyben állok.Effektíve nem történik semmi.
Ilyenkor mi van???
Várjak,vagy mi a rák?

No,akkor most módosítom egy kicsit.
1 ) A másik teleport artifact az egykori clear-sky-os technikus bungalója melletti szállásépület végében levő fa ágán van,lefeketve,ergo nem nagyon látszódik,de aki ügyesen ugrik,eléri.

2) Ezt a cuccost érdemes aktiválni és kidobni a szögesdróton túlra,még nagyjából onnét ahol meglelitek. A lényeg,hogy kívülre essen
.
3) A másik teleport artifactot bent kell aktiválni a kerítésen belül,és belelépni,mire kint lesztek a kerítésen kívül. Vigyázzatok,jobb kéz felől olyan zárótüzet kaptok,hogy ihaj!
Also,szaladni,szaladni Kosztya irányába !

4) Memóriafrissítés lesz Kosztyánál a halászfalucskában,elájultok,feléledtek,de akkor jön a zomboid-támadás.

5) Folyamatosan követni kell figurát,de vigyázzatok,mert mindenféle kreatúra fog támadni! (Zöldesen robbanó vízizombi,desznyó,zombi-nagymama,miegymás.)
Ne akarjatok nagyon testrészeket vágogatni,mert gyorsan jönnek és csoportban.
Nekem a bock-puska,meg néhány gránát mentette meg az életem.
Három ilyen hardcore támadási hullám lesz!

6) Számítsatok arra,hogy lesz közben blowout,de az egyáltalán nem veszélyes! Gondolom a Zóna szélén még nem az!

7) Kosztya hülye és halhatatlan,ezért nem tiplizik,hanem nekiáll pankrációzni az ellenfelekkel,ezért veszélyes a küldetés,úgyhogy folyamatosan F6!!!

8) Ha visszaértetek a határra,már lesz átkelő. Ott Kosztya elmegy,majd később kiderül,hamarabb ért a táborba (Kopaszfalu)

Ha valakit érdekel,akkor majd írom tovább!!!
Fára mászás és mindhiába való kínlódás még lesz bőven,de a storyline tartalmaz alternatív megoldásokat,és el lehet jutni a Bárba is kisebb módosítások árán.
 
Berakom én is pmjeinket, hogy más is tudja mit kell csinálni :D

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Hali!

Én is letöltöttem-gondolom nem csak ketten voltunk ily merészek-s valóban van valami gond. Azt észrevetted,hogy a Kordonból nincs átjáró sem a Szeméttelep,sem a Mocsár,sem a Sötét-völgy,sem pedig a délre levő-eddig nem is látott-terület felé?
Vagy itt is vezetőt kell keresni?
Sokáig egy szál pulóverben szaladgáltam,nagy nehezen lett fegyverem-azt is egy hullától-majd nagy nehezen,többszöri erőszakos kísérlet után sikerült Szidorovicshoz lejutnom,aki meg valami kitömött fejet akar,ha jól értem.
Van egy ökológus csaj benne, az szerinted mi a fenét szeretne? Ha jól értelmeztem valami lerakót emleget,hogy ott van egy energiatelep,amit el kellene hozni? Nem igazán áll össze a kép,pedig nem volna rossz mod,még nem is dobott ki,meg a mutánsokat is le lehet gyűrni egy lövésre,legalábbis a legtöbbjüket. (PPs-el persze...)
Érdekes volt ,hogy melyik részét lehet "szekcionálni" a zombi-maminak a vasúti alagútnál.. Kész röhej.

VinoBob":bq6hi4g3 mondta:
Hali !

Itt van egy guide hozzá:

http://www.mediafire.com/?coqojo3rxxbm7e7

annál a fejnél akadtam el én is, a guide szerint 4 helyen kéne lennie, de egyiken sincs. Ráadásul a pálya se úgy néz ki mint a screenshoton, lehet tényleg kéne valami patch még hozzá de nem tudom milyen, ami ott volt a GSC threadben azt felraktam

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Szia Vino!

Tolod még a Return of Sacr-t?
Azért kérdeznék rá mert az egyik bugfixet nem tudom letölteni,és így kidob a játék már a legelején,hiba erőlködök
. Írtam Domesznek is ez ügyben,de szeretek több vasat a tűzben tartani,hátha így hamarabb kapok lényegi információt!
Viszont azt is tudom,hogy te vagy a másik fórumtárs ,aki szintúgy játszik ezzel,vagy mégsem??

Viszont lövésem sincs,hogy honnan lehetne pótolni???

Erről van szó:

(1 fix) http://rusfolder.com/31141144?ints_code ... b5039fa96c

Én úgy értelmeztem az alant levő szöveget,hogy ez a file csak orosz honból érhető el,külföldről nem,s amúgy is elő kéne fizetni valami 69 Rubelt havonta egy oldalon,ha bármit akarunk letölteni.
Szval ez így eléggé problémás.

Üdv!
Zombimorzsi

VinoBob":bq6hi4g3 mondta:
Hali !

Én innen szedtem le

http://goo.gl/sGAUu

Üdv,
Vino

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Köszi Vino!

Meglett,és fura mód-mihelyst újra raktam rá az 1.0004-es US patchet,rögtön beindult.

Innentől csak azt szeretném tudni,hogy kijutottál é az mocsárból?
Nem igazán értem,mit kellene ottan tenni, s azt is elmondom,miért.

Kiirtottam a mocsári nácikat,s továbbmentem Ny- felé a vágányok mentén,útba ejtve a gépállomást,ahol találtam ezt-azt,bár nem túl érdekeset.
Kisvártatva a híd keleti részére feljutottam,mivel volt egy letaposott rész a szögesdrótkerítésen,azonban fent olyan magos a sugárzás,hogy megperzselődik az ember.
Közben-mivel a jó nem egyedül jár,hanem duplikálva-két agymanipulátor is betámad, a közeledő blowoutot már nem is mondom,bár az szvsz. random szolgáltatás.
No,fent volnék,s jelez is egy sárga petty egy jóembert,aki azonban valójában még sincs ott.
Tudom,hogy a térképen ez a SOS szignál helye,de nem értem mi a fenét kellene ott tenni?
Átjutni a hídon? Beszélni a sárga pöttyel? (Esetleg ő is egy kalauz akarna lenni,akivel tovább lehetne menni -emlékezetem szerint az Agropromba... ) Megkeresni valami jeladót?
Vissza nem mehetek,mert egyenlőre nincs visszaút a Kordonba,előre meg nem megy.
Vagy ez is egy kéretlen programhiba lenne??


Továbbá az sem tiszta,hogy amikor átmegy az ember gyereke az Agropromba a Szemétdombról,akkor miért vadásznak rá a helikopterek?
És a legfurább,hogy a katonákra ugyanúgy tüzet nyitnak,akik el is haláloznak derekasan.
A helikopterek ezek szerint itt nem a katonaság tulajdonai?

Kíváncsi volnék a tapasztalataidra.

Üdv!

Zombimorzsi

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Hali !

Van a mocséárban egy SOS szignál azt kell megkeresni, de előtt ki kell írtani a halászfaluban a vizizombikat meg a kontrollert. Aztán ha ez megvan akkor el kell kísérni az embert apálya másik végére ott ad egy artifaktot amit el kell dobni abból lesz egy teleport meg ő is eldob egy másikat és abba a teleportba ha bemész akkor bejutsz a CS bázisra ott fel kell venni a Lebegyev cuccait és eldobni egy másik ilyen teleport artit amivel visszajutsz a a báézison kívülre és odaadni lebegyeb cuccait Kostyának (asszem ez a csávó neve). innét vissza a Kordonba majd agroprom, én is eddig jutottam csak, itt vanak a helikopterek amiket a guide szerint AK-val is le lehet lőni, de én még nme próbáltam.

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Szia Vino!

Nagyon köszönöm az eligazítást,így már érthető,mit is kell művelni.
Érdekes ennek a modnak az a sajátossága,hogy krvára nem ad irányokat és magyarázatokat,hogy hova menj és hogy tedd meg amit feladatként kaptál,hanem abszolute nagykorúnak tekint,értem ezalatt,hogy-ha emlékezetem nem csal-aki a kezdetektől játszik,azaz 2006 óta, már nem fog elakadni,és megoldja a problémákat.(Gondohata félig meddig a modder,és jogosan.....)

Talán jobb is így,valahogyan más a feelingje az egésznek,és nem lehet két nap alatt végigtolni,aztán meg unatkozni,lamentálni...

Azért,ha nem haragszol,és ez lehetséges-ha elakadnék-majd kérni fogom a segítségedet!

Minden jót,és kellemes hosszú hétvégét kívánok !


Üdv!

Zombimorzsi

VinoBob":bq6hi4g3 mondta:
Hali !

szivesen. Úgy akarták megoldani, hogy olvasni kelljen meg kérdezősködni dialógokból, csak hát normális fordítás híján ez necces, meg szerintem amúgy is.Jobb játékokban mindíg van valami nyíl vagy valami jel, ami mutatja merre kell menned. De hát nem kell sokat várni az ilyen modkészítőktől i nem tanulták a játékfejlesztést sehol, csak összetákolnak valamit ami szerintük jó azt bab. Emiatt tele vannak bugokkal meg tervezési hibákkal. Viszont legalább már nem csak grafikai modok vannak stalkerre, ez is valami.

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Én,tudod még ezt is nagyon értékelem,örülök neki,mint majom a farkának! Szeretnék én ennyit érteni ehhez ,de a képzettségem,a tudásom igen messze esik e világtól,nem is nagyon értem ,hogy megy ez,mert távoli tőlem az egész-nincs,soha nem is volt eszem a számítógéphez,matekhoz,programozáshoz (se),meg sok más dologhoz,így aztán kellőképpen respektálom és csodálom ezeknek a fiatal embereknek a tudását!
Na lényegtelen ez,csak úgy járt a szám...
Rohadt nehéz vele tolni a történetet,most éppeg ott tartok,hogy kénytelen vagyok lemészárlani a Kopasz falu lakosságának meghalós tagjait,mert nem tudok másból pénzt csinálni.
Artifact kevés, a zsákmányolható fegyók vacakok és nem is érnek sokat,külön-szálú küldetés nincs.
Szidorovics mindent rohadt drágán ad,egy alap AK pölö 45000 pénz, egy jobb suit szintén ekörül mozg.


A katonákkal nem merek kekeckedni,mert tudom,hogy bosszút fognak állni,meg erősebb karaktereknek tünnek.
Az Agropromban- a Szeméttelepről mentem át oda- viszont azt tapasztaltam,hogy a legkomolytalanabb sorozatlövő automata fegyóval is el lehet hessegetni a helikopácsokat,sokat végleg.( A turbina környékére célozz,gyorsan tüzet fognak!)

Azt nem tudom,mi lesz,ha elfogynak a kilőhető karakterek???
A Mocsárban pedig nagyon elkelne a jobb védőöltözet és a nagy tűzerejű fegyver,ami ugye itt az elején még nincs.
(Van viszont erős mutáns,találkoztam szörnyű vadsertésekkel,sőt kisóriással is,amit nem lehet eliminálni,csak úgy..)
Hiába bizonygatom nekik,hogy én zombimorzsi vagyok,mégis támadnak,muahahaha!
Lassú víz partot mos,majd meglátjuk!

Üdv!

Zombimorzsi

VinoBob":bq6hi4g3 mondta:
Ó nehogy azt hidd hogy ez olyan bonyolult dolog. Sokkal inkább szorgalom kell hozzá mint ész, ha egyszerű dolgokat meg tudsz érteni akkor fel tudod fogni, csak ilyen egyszerű dolgokból van 1000 és mire mindegyiken végigmész ahhoz kell kitartás. Amúgy nem egy atomfizika.

Én nem csináltam semmi különöset, csak haladtam a történettel, ruhát is csak most kaptam, de végig tudtam haladni. Fegyvert tudsz egy csomót szerezni a mocsárban, ott vannak a nácik meg addigra kapsz egy távcsöves AK-t, meg a végén még van a clear sky bázison is harc, és ezeket a fegyvereket jó áron el lehet adni a katonáknak meg a kopaszfaluban is, de igazából nem nagyon kell pénz, mert nem lehet vele mit kezdeni.

Zombimorzsi":bq6hi4g3 mondta:
Szia Vino!

Akkor én most ezt jól elbaltáztam,mert a távcsöves AK az teljesen leamortizálódott az Agropromban,mikor a helikopácsokat szedegettem le,oszt az egyik odapörkölt.
Így eladtam ,mert állandóan akadt,még egyeslövésnél is!
Tudom,hogy a mocsári náciknak van valami rohamkarabélyuk meg egy távcsöves Kar-98 típusú flintájuk,majd megpróbálom ezekkel legyakni az ellent.
A kosztüm azonban továbbra is kínos,mert max. a pénzemből egy gázálarcos banditózó kabátra telik,azonban abból meg nem lehet kilátni rendesen középtájt a holtzóna miatt,pont akkor,amikor a leginkább kellene.
Mindegy,lehet felrakom a trainert,és megkönnyítem az áthaladást....
Ja,igen. A Clear Sky bázis ott van a régi helyén? (Tudod, a Mocsár DNy-i szegletében,amúgy a térkép bal alsó sarkában,ahol csak fák vannak?)

Üdv!

Zombimorzsi

na és akkor itt folytatom. A guide szerint a halászfaluban kell aktiválni az első teleport artifaktot mielőtt bemennél a CS bázisra, és akkor ugyanide jutsz vissza. Egyébként nálam Kostya meghalt valahogy jópárszor és el is crashelt tőle a game, szal folyamatosan írtanom kellett a zombikat nehogy legyakják mert különben nem tudtam volna tovább haladni. A bárig én még nem jutottam el, a helikopterekkel küszködök az agropromban.
 
No,Vino,akkor most én jövök!

Szóval kijut az embör a mocsárbúl,osztán visszamén a faluba!

1) Ott a zöld-suitos ekológustól kell kérni a feladatot,ami a következő: -Menj el a katonai őrposzthoz,és a legénységi szálláskörlet tetejére mássz fel.
2) A tetőn végighaladva közelíts az üres őrtoronytól jobbkéz felé eső fához.
3) Próbálj meg felugrani a fára,mert az ott lévő-szintúgy fektetett csomagban van egy SVU,de vigyázz,nincs hozzá lőszer,viszont kiváló állapotban van. (Ennek később lesz értelme.)
4) Vedd le,menj vissza az ökológushoz és mondd el neki,hogy ok a feladat.
5) Erre ő azt fogja kérni,hogy a közelben levő snipert vadászd le-csak tudnám,mivel,mikor nincs lőszer a tárban-s, ezért mássz fel az ő tábortüzük mellett levő ház tetőszerkezetére,aminek a sorrendje ez:
ugorj a sátorra,innen pattanj fel a faágra,mássz egy kicsit tovább,lendítsd magad a tetőre,menj a kémény tetejére,és kelepelj ottan,mint a gólya,mást nem tehetsz úgy sem.
6) Kb. három sornyi üzenetet fog veled váltani,majd a sniper a közelben álldogáló tagot lelövi,a küldetésed sikertelen,de ne kezd újra!
(Ezt azért mondom,mert hiába találsz lőszert a puskához,az gyakorlatilag tölthetetlen)
7) Szaladj a Szemétdombi duty-s őrposzthoz!
8) Beszélj a parancsnokkal,aki azt a feladatot fogja adni,hogy próbáld elintézni a támadó banditákkal,hogy legalább nappal ne jöjjenek ide.
9) Meg is jönnek,te szaladj a középött állóhoz,beszélj vele,értelmesen! Erre ők elhagyják a területet,ergo mehetsz a bárba!
10) A bárban ne kezdj üzletelni. Először Voroninnal beszélj,s csak utána a bártulajjal! (K. drága minden,de javítja a ruhát és a fegyókat,relatíve elfogadható áron.)
Ps. Én találtam Moonshine artifactot,amitől szédítően ráhánok bárhová egy bizonyos tehermennyiség alatt!
Ez a cucc a Mocsárban lesz,ha jól emlékszem a gépállomásnál,vagy annak a közelében.Visszafelé nem volt jó jönni,üvöltöttek a kísértetek és éjszaka volt,nem tudtam támadni akarnak,vagy szórakoznak,így inkább szaladtam előre!

Innen folytatom majd,de ha valakinek más tapasztalata van,nyugodtan ossza meg velünk!
 
no ott vagyok hogy Lebegyevvel kéne valamit csinálnom a fa alatt. Beszélek vele aminek a végén rámlő. Mit kell tenni itt lelőjem ?
 
Csak csinálj úgy,kicsit távolabbról,mint aki látszólag küzdeni akar vele,de vigyázz,nehogy egy headshot-ot nyomjál neki. Szaladj a közelébe,távolodj tőle,játssz vele! A leírás szerint a saját maga által gerjesztett erőtér pólusába kell lövöldöznöd???
Az én történetemben ez olyanformán végződik,hogy megdühödik,és-énáltalam még most sem tudott módon,valószínűleg egy teleport artifact-tal esetleg egy hi-tech kütyüvel felvarázsol téged az egyik közeli magasfeszültségű távvezeték tartóoszlopára.
Ott nagyon vigyázz,mert ha túl sokat mozogsz,beleléphetsz az ott működő elektromos anomáliába.
Ekkor ő eltűnik,neked meg le kell ugrani,és emiatt jól megsérülsz! Ez benne van a pakliban.
A következő lépés ,hogy megtaláld a pálya DK-i szektorában levő átjárót a Kordonba.
Ez az Agroprom felől nézve egy erősen radioaktív terület,és amikor mész kifelé rajta,a túloldalon még egy blowoutba is belefuthasz, a desznyókról nem is beszélve,mivel a másik oldal a vasúti töltés nyugati része,ahol ezek az állatkák szoktak tipródni....
Also,F6 sokszor,minden lépés után,sok vodacsku,antidote,és öntápolás.
Innen irány a Kopaszfalu,ahol pedig a zöld-suitos ekológussal kell beszélned,aki elküld a katonai őrposzthoz,ahol az SVD rejtezik a fa ágán, a legénységi épület és az őrtorony közti fán.
Innentől meg leírtam,a többit később!
 
aztaa ez még magyarul is WTF ? nem csoda h nem jöttem rá a gépi angolból
 
Na,akkor én meg tolom tovább schlagwortokban a történetet!

1) Tehát mész ezek után a Bárba!
2) A beszélgetési sorrend a következő-nem szabad összekeverni,ez lényeges a történet szempontjából- a) Voronin;b) Oleg (Ő egy cowboykalapos pofa,szemüvegben,exoskeletonban); Anya (Szőke nő,copfba kötött hajjal,fekete suit-ban); Dimaki (egy kék színű ,ha jól emlékszem szintén exoskeletonos arc, a mellére egy tigrispofa van nyomtatva.)
3) Dimaki adja a feladatot,azaz "keresd meg a lángszóróját,meg a hozzá való cuccost.)
4) Elmégy addig,amíg régen a Vad-vidék bejárata volt a Bár után,itt előtte közvetlenül azonban balra fordulsz,és a portásházikónál átmégy a kerítésen,vagy a kapun.
5) Ha átjutottál,elmész az első kereszteződésig,ott megint balra fordulsz.
6) Egy kisebb bokor aljában,ami itt persze megint balkéz felől lesz,található a kért cuccos!
7) Visszamész a bárba,odaadod Dimakinak,és indulás a Kordonba.

Jótanács: Mielőtt odaadod,tápozd fel magadat mindenféle földi és földön kívüli jóval,mert szűkséged lesz rá! Lőszer,jó fegyver,kötszer,mentődoboz kell bőven!

8) Indulás a Kordonhoz. Amint kiértetek a Bár külső őrposztjához, a társaid-Oleg,Anyja,Dimaki,Demon és egy Arma 2-ős fazon pattog1 előremennek és a kerítés mellett aktiválnak egy teleportot!
hagyd őket átmenni,mert közben kimérák,zombimorzsi rokonság,esetleg zombi-nagypapák fognak betámadni,mert ugye miért is ne? Jobban teszed,ha vársz és a bunker tetejéről szedegeted őket,majd egy alkalmas pillanatban belefutsz a teleportba!

9) Átdob a teleport a Kordon külső területére,az északi bejáró elé.
10) Látni fogod,hogy társaid előre rohannak,és írtják az ellent. Finoman kövesd őket.
11) Az egyi kellenséges-amúgy- banditánál lesz egy halálfejes exo,azt vedd fel,máris megnöveled a teherhordási képességedet!
12 Kövesd őket a faluig!
Megjegyzés: Halhatatlanok,ne fedezd őket,mert meggárgyulnak,leállnak,forognak,beijednek. Hagyd őket menni előre,szedegesd inkább a cuccost a halottaktól.
Nekem a társaságból alapból három leállt,többszöri odafutás után sikerült nekik elindulni.
13) Ha az összes haverod,de tényleg az összes beért a Kopaszfaluba,menj oda Oleghez,beszélj vele.
14) Ez után fog jönni egy helikopács,amit Demon leszed az RPG-vel a falutól északra levő mezőn.
15) Te ne kövesd őt,hanem a bunkerben levő tudósokat védelmezd.Állj be a lejárat alsó részébe,és csak akkor gyere ki,ha távolodik a csatazaj. Ez nem gyávaság,mert csak így viheted sikerre a küldetésed!
16) Esetleg kimehetsz a Gépállomás felé kiírtani az utolsó zsoldost is,de nem érdemes,mert a déli őrposztot betámadják megint,és mire odaérsz: misson failed! Ennek azonban -miután részküldetés-nincs jelentősége!
17) Mindenképpen ki kell füstölnötök a zsoldosokat az őrposztról,közben az összes szerencsétlen baka meghal a harcban,csak a te hőseid nem,és ha szerencséd van te is túléled!
18)Ha véga a harcnak,akkor beszélhetsz Dimakival,aki hív egy helikopácsot,ami a faluban fog leereszkedni és függeszkedni a bunkerlejáratok előtt.
19) Szaladj oda,és várd össze a haverjaidat,de ez nem lesz egyszerű,mert az Ama-2-ős figura igen bizarr módon támolyogva fut és lassan.
20) Ha mindenki ott van,ők eltűnnek és kisvártatva téged is felvesz a gép,s innen te vezeted az egérrel.
21) Repülj a Kordon É-i kijárata felé,és figyeld a területet,a kaputól ÉK-re a fennsíkon van egy Niva,oda kormányozd a géped,ott az automatice landol,s te kiugorhatsz belőle.
22) Ülj a Nivába,kapsz egy SMS üzenetet,szállj ki és irány az Agroprom.








EGY JÓ TANÁCS MINDENKINEK,AKI EZT A MODOT AKARJA JÁTSZANI!
NE AKARJA! AZÉRT NE,MERT KB. A JÁTÉKMENET FELÉNÉL, A SÖTÉT VÖLGY TERÜLETÉRŐL MÁR NEM FOG KIVERGŐDNI,MIVEL AZ ELLENSÉGES KREATÚRÁK PL.ELEKTROMOS KIMÉRA,OLYAN VÉDELMI SZINTTEL RENDELKEZNEK,AMIVEL A LEGÁDÁZABB FEGYVERREL SEM LEHET MIT KEZDENI.
A BANDITÁK BÁZISÁN LEVŐ ŐRTORNYOKBAN DEKKOLÓ RPG-S TAGOKAT KÉPTELENSÉG MEGÖLNI,EGYRÉSZT MERT KÖZEL MENNI NEM LEHET A ZOMBIFIKÁLÓ HATÁS-OTT LEVŐ MINI AGYPERZSELŐ- ÉS A CIRKÁLÓ KREATÚRÁK MIATT.MÁSFELŐL NÉZVE PEDIG KILŐHETŐ RÁJUK EZER TÁR AP LŐSZER PONTOSAN AZ ARCBA,EZ OLYAN,MINTHA VÍZIPISZTOLLYAL LŐDÖZNÉNK RÁJUK.
ENNÉL A MODNÁL NAGYON EL LETT SZABVA VALAMI,ARRÓL NEM IS BESZÉLVE,HOGY A PÁRBESZÉDEKRE AKTIVÁLÓDÓ TRIGGEREK NEM MINDIG KAPCSOLNAK.
HA NEM AKARJÁTOK MAGATOKAT FELIDEGESÍTENI,AKKOR TÖRÖLJÉTEK,MERT EZ UGYAN JÓ ÖTLETNEK TŰNT,DE TELI VAN BUGGAL ÉS ÁTGONDOLATLANUL LÉTREHOZOTT,ELLENTMONDÁSOS HELYZETEK SOROZATAIVAL.
A RÉMES MEDVE-ANGOL FORDÍTÁSRÓL MÁR NEM IS BESZÉLEK! AZ EGYSZERŰEN SZÖRNYŰ,LEGALÁBB ANNYIRA,MINT A FENT EMLÍTETT SPECIFIKUM. :blowup: :blowup: :blowup: :blowup: fal1
 
LOL ne húzd fel magad ilyenen,tolj inkább egy kis dishonoredet, az játék.
 
Úgy van,ez igaz! Ezzel kapcsolatban majd írnék neked egy információkérő PM-et,mivel gyanítom,ott itt több lehetséges vége van a gamának!
 
VinoBob":bo3f3r2p mondta:
LOL ne húzd fel magad ilyenen,tolj inkább egy kis dishonoredet, az játék.

Az valóban egy iszonyatosan jó játék :) 1x végitoltam és a jó befejezést kaptam, viszont még 1x biztos neki fogok állni, hátha találok valami jót még benne
 
Aljas,sötétben bujkáló ellenforradalmárként tovább toltam a játékot.
Tapasztalat: Ki lehet jutni a Sötét -völgyből; ezt követően-javítgatás,tápolás- be lehet jutni a banditák bázisára,mert egy igazi,jólelkű-tényleg zombimorzsi,nem vicc,egy hófehér kutya nagy bundával-kiírtja az ellenfeleket,és kikapcsolja a pszi-generátort,ha a második kijáratnál várod,még ki is vezet és megnyit számodra egy direkt kijáratot a Bullet által megnyitotton kívül,a Roncstelep felé.
El kell menni Kosztyához,majd pedig Bullethez a Roncstelepre,ők adják meg a paramétereket,s ott marad a kutyus is!
Megszűnik a "rettegés órája",mihelyst kiirtod a "könyvtárost"-ami egy böhöm nagy humanoid izomkolosszus szörny,mégpedig az előbbi sötét-völgyi kijáratnál,és meglelhető a banditák bázisán a keresett dokumentum egyik részlete,amivel le lehet menni az X-18-as laborba.
Na,és akkor itt jön a prostituáltság,jelesen az,hogy mikor átlépsz a következő szintre-X-18 bejárat-a program bugtrappal kihajít az asztalra,oszt szevasz!
Most még próbálkozom másfelé,mert a külső ajtót már tudom nyitni,visszamegyek Szidorovicshoz barkácsogatni,s talán később....
Ha így sem lesz lehetőség a belépésre,akkor ahogy Bullet mondaná: Páká Zónye! dühös2



Szóval,most így utólag módosítgatok kissé. Tehát,azért játszom vele tovább,mert úgy érzem,érdekes és érdemes arra,hogy kibogozzam a szálakat,no meg sok olyan új helyet és aspektust is tartalmaz,amit eddig nem láttam együtt,pedig nekem ez lett volna az álmom,azon felül,hogy az egész Zónát egy egybefüggő ,hatalmas térként képzeltem el a kezdetektől.
Az lett volna az igazi!
A másik meg,hogy mondhatni bosszant,ha valami nem úgy működik,ahogy kellene,és biztos van olyan lehetőség,amivel ki lehet játszani,működésre lehet bírni.
Ennél a modnál is ez van. ha egy főszál mellémegy,akkor-erre rájöttem-lesz mindig alternatív megoldás.
Szerintem ez már a fanatizmus tárgykörébe tartozik,de ez van.
Segítség gyanánt-MINDENKINEK-találtam egy orosz nyelvű videó sorozatot a you tube-on,amit idelinkelek. Csak a végin levő sorszámokat kell átírni növekvő sorrendben,és az egész történet megnézhető.



<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ASXqJ0lGzgI?version=3&amp;hl=hu_HU"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ASXqJ0lGzgI?version=3&amp;hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

EZZEL KEZDŐDIK,a többit meg tudjátok...


Utolsó bejegyzés a sztorihoz:

2012.11.17-én sikerült kijátszani a modot.
Ez a játékverzió CSAK az ELSŐ része annak,amit gondoltam,ugyanis a pályaelemek nagy része MÉG nem használható. Így azok,ha ki is nyílnak valamiféle csoda folytán-mint a Sötét-Völgy beli labor ajtaja,akkor bugtappal kilök a játék az asztalra,ott még nincs SEMMI ugyanis.
Hasonlóképpen nem lehet eljutni sem az erőműbe,sem pedig Pripjatyba,a többi pályarész is csak egyszer érinthető /egy akció erejéig/,mint pl: Pripjaty keleti zónája és a Jupiter.
Kíváncsian várom a folytatást..
Azí jaó vaótt,kb. 2 és fél hetet szórakoztam véle!
Nu!
 
Hali.
Nektek hogy indult el ez a mod?
Akár mit csinálok, bugtrappel kilép, még a kezdő képernyő se jön be.
-nointro-s csatolással is indítottam, fsgame.ltx filében a game data mappát truera is átírtam, meg vissza false-ra, de így is ugyan az a hiba.
Ime:

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:00587D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Stalker 1.0004-ig pachalve, WPAM bemásolva, KUMUL_Patch_sh-2-vel felülírva, Fix for Cumulative Patch 2-vel fixálva, scareng-et is bemásoltam, ahova kellett. Gsc oldalát is átnéztem, de passz, miért nem indul el.
Valami ötlet? Előre is köszi.
 
Gery!

Sajnos én is így volnék vele. A desktop gépre nagy nehezen felkínlódtuk,ott második telepítés után szevasz heló INDULT! Sajnos miután vinyót kellett cserélni,így az összes adat és maga a játék is lecsó!
Új vinyóra-állandóan frissülő win7-képtelen vagyok felrakni,pedig mindent a leírás szerint csinálok.

A notin megpróbáltam,elsőre ment,de ijesztően megemelte a processzormagok hőmérsékletét,úgyhogy nem nagyon erőltettem.
Magát a játékot elvittem addig a részig,ami már majdnem a vége,de az egyik bot- egy helikopterpilóta- nem hajlandó a mocsár területén levő templomból kijönni,és így nem megy el arra szigetre,ahol a megfelelő eszköz (speciális artifact pár) van a régi clear-sky bázisra való teleportáláshoz! (Gondolom nem kapcsol a trigger..)
Ugyanis csak így tudnám megnyitni a maradék pályákat,pölö Zatont,az erőművet,Pripjaty nyugati szektorát,valamint működő és elérhető kapukat találni a Jupiterhez, Pripjaty keleti részéhez,ahol már ugyan voltam,de csak légi úton tudtam elérni egyszer!
Sajnos itt valami komoly gebasz van,és azt hiszem-olvasgatva más stalkeres fórumokat is-hogy nem mi vagyunk ketten ,akiknek ilyen jellegű gondja akadt!
Ergo,nem mi vagyunk a hülyék,hanem össze van hajigálva a mod, ami egyébként-amúgy- telis teli van igen bosszantó,idióta és érthetetlen karakterekkel,szituációkkal és végzetszerű eseményekkel,amik véglegesen megváltoztatják magát a játék menetét,tehát,ha nem volt gyakori korábbi mentéshalom,akkor ne is számíts arra,hogy jól jössz ki a gamából!
Ne sajnáld,hogy nem megy! Annyi mérget megennél vele,hogy vakondok!
 
Más moddal is szenvedtem eleget, ismerem a méregevést :)
Viszont adtál egy ötletet, megpróbálom kompatibiltás moddal elindítani, lehet, a win7 Sp1 miatt crashel. Win8 alatt nem próbáltam még. De elötte vissza kell tennem megint a modot.
Amúgy szeretem a kihívásokat, elszórakoznék ezzel a moddal is.

Update.
Nevetséges, hogy egy mod se jó, kipróbáltam már vagy 3-at és mindenből kidob, el se indul, most vagy az én dvd-m sz@r, vagy ezek a modok az eredeti oroszhoz lett kitalálva. Amúgy 576kbyteba vettem. 100% sorozat dobozos, US verziós. Sigerous Mod se indul el, a secret Trailsba nem lehet menteni, mert visszatöltésnél kidob. Mintha ezt a crash dolgot direkt tették volna bele a Stalkerbe a készítők, had szenvedjen a jónép.
Egyedül a nagyobb módok futnak, mint Priboi, OL, többi megy a levesbe, komolyan.
 
Vissza
Top Alul