Rendszerkövetelmények

PeterX .. nem kell ócsárolni .. Ilyen és kész. Nincs korlátlan szabadság egy játékban sem....
 
sajt88 az élő bizonyíték, hogy jól van optimalizálva :D Egyébként nem kötelező, hogy mindenkinek tetszen :roll:
 
gepem:
MSI Neo2 Platinum
AMD64 3500+
MSI Nvidia GeForce 6600GT
2GB Kingston DDR@400MHz
kb 1TB hdd (persze full)
Windows XP 64bit Pro
driverek frissek stb.

medium grafika (bar elsimitas teljesen leszedve es csak object dynamic lighting) es NEM szaggat. Neha, mikor nagy teruleten sok enemy van, akkor leesik az fps, de nem problemas szintre.

Jaigen, nekem eddig egyetlen egy bug volt, a forgo emberke warehouse elejen. Fagyas sose volt, gyorsan ment, gyorsan tolt.
 
Lehetne úgy configolni a gémen h több FPS legyen észrevehetetlen minőségvesztéssel? Vagy ezt majd a patch-ben várjuk? pls vki privátban irjon
 
Ezt ki lehet próbálni:

_preset Default
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind jump kSPACE
bind crouch kRCONTROL
bind crouch_toggle kSLASH
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kUP
bind back kDOWN
bind lstrafe kLEFT
bind rstrafe kRIGHT
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_stalker
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name BLACKBOX
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.32
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_cl_pending_lim 3
net_cl_update_rate 30
net_dedicated_sleep 5
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 75.00000
ph_iterations 24
r1_dlights on
r1_dlights_clip 10.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u -1.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.4
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.5
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.04
r2_slight_fade 0.05
r2_ssa_lod_a 96.
r2_ssa_lod_b 64.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias -3.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.6
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.
r__detail_density 0.44
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 12
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.2
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 32
snd_efx on
snd_targets 24
snd_volume_eff 0.8
snd_volume_music 1.
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7000
sv_pda_hunt 1
sv_pending_wait_time 10000
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 1
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 2
vid_mode 1280x1024
 
probalkoztam mindenfelevel, de ahiba tovabbra is fennall. :( a hibauzenet egyebket nem mindig ugyanaz: elsore: Application Error: taskmgr.exe| the app. failed to initialize .... hibakod: 0xc0000142, masodszorra ugyaneza szoveg, de a kod: 0xc000012d. valaki tapasztalta mar ugyanezt?
 
NA szóval amd athlon300+ (1888mhz) 1gb drr ram ati radeon 9600xt (256mb)
és high on van és NEM szaggat csak akkor mikor belépek a pályára 2-3 mp ig . 8)
 
Nemtom, az én gépemen az hogy a grafika minimumra vagy maximumra van e tolva nem nagyon befolyásolja azt hogy hogy fut a game viszont ha a static lightingról eggyel feljebb viszem akkor az egész átmegy egy bazinagy diavetitésbe, ez másoknál is igy van?
 
Sajnos nem kaptam még választ a kérdésemre ezért felteszem újra:
AMD sempron 3000+(1,66ghz) , 1gb ddr2, ati radeon x1650 256mb- al hogyan futna a game?
 
Üdv!
Eleinte nálam is diavetítés volt a szabadva való kiérés után, de 4 GB fix swap file és a legújabb catalyst driver telepítése után szépen muzsikál a játék 1024x768 high beállítással. Pedig régi már a vas: Asus P4P800e, P4 3GHz, 1 GB 400-as ram, ATI 9600pro 128 MB videókártya.
 
citylife: nekem ugyan p4 2,8, de ugyanugy 1 gb ddr, es x1650 pro. minden akadas nelkul megy 1280*800 as widescreenen, csak neha fagy, de az a windows valami hulyesege miatt van.
 
Egy pillanatra néha nekem is megáll, de csak azért, mert a HT miatt a proci egyik fele dolgozik, a másik meg alig... Kipróbálon majd, milyen ha kikapcsolom a HT-t...
 
lol, HT nem osztja ketté a procidat ^^ szerintem semmit nem fogsz észrevenni... max kevesbb fagyást :P
 
Üdv!
Az én configom: P4 2Ghz, MSI 865PE NEO2-P fantázianevű alaplap :D , 2x256Mb RAM TwinMOS PC3200,gexcube ATI Radeon 9600pro 256Mb
régi xar gép...ez van
Nekem úgy fut (miután felhúztam 2000mb-ra a lapozófálj minimumát...nem 2048-ra! 2000-re!) hogy természetesen static ligh-on (gagyi vga-n csak ez van)
full alap beállítások: 1024x768+high
Tehát:legtöbbször nagyon jól fut, néha kicsit szaggat, ritkábban diavetítés, főleg mikor zuhogó esőben/bazinagy viharban védd meg a banditáktól a szegény stalkereket feelinges szituk vannak...
Nekem így teljesen megfelel, játszható...és legalább nem homály az egész pálya meg fák vannak a távólba nem póznák!
Jah meg szinte folyamatosan dolgozik a lapozófájlokkal...mert ugye a kis floppy jobb alul azért villog hogy ezt tudassa?!
Jah igen!
És nagyon jól összevan rakva a game!
Eddig egyszer sem fagyott és ez nagy szó! Pedig több órát játszok vele naponta(ez nálam annyit tesz hogy minden lukba benéz, bugokat/érdekességeket keres stb...tehát elvagyok vele...szinte nekem találták ki :D )
És csoda hogy fut nekem így...nem full homály kockás fostaliga a távolban fáknak csúfolt póznákkal!
Üdv!
 
Csudaszép! Kb mint tombraider nextgen graffal, csak "kissé" realisztikusabb! (full dinamikus megvilágítás nappal, fűvel) Gondolom 6800GT segít ebben, a 2.6-os cerka miatt meg látótávolság csak harmadon, de nem zavaró. Közepes texturával, 16xaniso, noAA, 1024x768. Nagyrészt hasít, csak nagy bonyolultabb épületek képbe érkezésénél pár mp szünet.. :) Lehet hogy újra kéne raknom a másfél éves wint? : :twisted:

2.4GHz Celeron D @ 2.6GHz
1GB RAM
6800GT 256MB
dinamikus swapméret (1.5GB-ra rakja a win)

Kár, hogy nem támogatja az SB X-Fi-t valami extra móddal, csak sima EAX. Logban meg érdekes módon mintha szoftveresen menne az OpenAL.. :( Viszont a HRTF szépen dolgozik még asztali 2.1-gyel is jó a térbeli pozicionálás. - Ez nem minden modernnak kikiáltott játékról mondható el. :(
 
Vissza
Top Alul