Pletykák

Ezt jó tudni... 2010 -es év vállalkozója... ergó nem hagyja megdögleni az aranytojást tojó tyúkot... logikus.De az nem stimmel hogy miért mondta hogy a stalkerban nincs potenciál és lehuzza a rolót. Ahány ember annyiféle sztori nem?Tudóssal még ugyse nyomultunk (dr Moreau?).... :D
 
Szerintem is jó és van Stalker hangulata, még ha nem is 100%os, de gondolom nem is ez a cél. gurul1
 
Nagyon hasonlít a Stalkerre, a falu a víztoronnyal és a tempom meg a buszmegálló tulajdonképpen a
Stalkerbõl (meg a Clear Skyból) van, bár kicsit csiszoltak rajta.
Gondolom minden átlépõ fejlesztõ vitte a "portfólióját". :)
 
Jók ezek a shotok, hangulatosak csak a bele lesz kérdéses
Survaruim F.A.Q":3jxug3vw mondta:
Q: Will the game require constant Internet connection?
A: Yes. All game activity will be processed on server.

Q: What game modes are planned?
A: We plan to introduce two play modes: PVP (team-based combat) and PVE (cooperative-
missions play-through).


Q: Will there be singleplayer mode?
A: No.
Valahol megkérdezték (most nem találtam meg, de azt hiszem facebookon) az egyik fejlesztőt hogy lesz ez az MMO dolog, hogy fér bele a stalker fílingbe hogy random emberekkel kell koopeárálni egy mappon és a sztori hogy fog alakulni ilyen körülmények között, valami olyasmit válaszolt hogy egy pályán max 4-5 ember lesz egyszerre a sztorit meg majd megoldják (dinamikusan fog alakulni).
Hát nem tudom... az jól hangzik hogyha látok egy stalkert az nem egy esc_stalker_respawn3 nevű object lesz hanem hús-vér vlagyimír pistike aki nem egy n sugarú körpályán mozog :) de nekem igazán az tetszett amikor a Bar-ból kellet menni az X18-ba és előtte fel kellett pakolni a szükséges dolgokat, lőszert, kaját, piát majd nekiindulni egyedül, valahogy megvolt a maga romantikája :) félek hogy ez meg fog szűnni és egy se eleje se vége artifact-hunt lesz, persze nem kimondottan stalker folytatás de... fene se tudja... majd meglátjuk ha kijön, remélem jó lesz :)
 
ha leszűkítik a Coop módot 4-5 emberre az mitől lesz MMO ? Az MMO az azért MMO mert több százan is játszhatnak egyszerre, és itt az egyszerre nem azt jelenti, hogy nx4x25 hanem hogy nx1x100
 
Ezek Ukránok, részegek, fogalmuk nincs róla, mit csinálnak vagy mondanak ;)
 
És mindegy, hogy mirõl van szó, de állandó internetkapcsolat nélkül nem fog mûködni. :)
 
De, minden a fejlesztők hibája.
A probléma az, hogy nem képesek megfelelő színvonalat produkálni, és emiatt vették el tőlük a jogokat is végül. Én megértem...
 
Emlékeztett ez egy másik hasonló sorsú fejlesztö brigádra (Phirana bytes) akkik a végén egy egész jó kis rpg -vel rukkoltak elő: a Risennel(alias real ghotic4).Remélem itt is vmi ilyesmi fog történni. :wink:
zsilin :Az állandó internetkapcsolat gondját meglehetne oldani "elvileg" ,ha olyan mmofps -t honának össze ami single -ben is vihetö meg online -ban is.Ha jól emlékszem volt 1 ilyen game anno... a NewerwinterNights2 .Bár gondolom ez függne majd a játék alá pakolt motortól is. :|
 
Jherico: Igahttp://stalker.hardwired.hu/forum/te ... cer.pngzad van, én arra céloztam, hogy már megint lebegtetik a " szupervédelmet", valamiért a keletiek
hisznek benne, hogy meg lehet csinálni, pedig még sose jött össze, legfeljebb mindenki a 39-es dll fájlt
kereste a neten a Stalker esetében. :) A CoP-nál még én is, amikor másodszorra telepítettem fel, hogy játszam
vele, pedig megvettem rendesen a boltban a játékot, aztán próbálkozhattam...
Egyszóval talán a fejlesztõk hanyagolhatnák a szöveget, ha úgyis képtelenek beváltani az "ígéreteket".
DanteSpartan: honnan tudod, hogy a fejlesztõk nem hozták az elvárt színvonalat a STALKER 2-nél?
Ilyen válásnál mindenki mást mond, csak 1 a biztos, hogy a másik a hibás.
 
Egy szoftver fejlesztése (az ötlettől a termékig) komplexebb annál hogy csak a fejlesztők nyakába lehessen varrni mindent, nem úgy megy hogy leültetnek pár embert hogy csináljanak valamit a végén meg vagy lesz valami vagy nem. Több komponensből áll a dolog, van olyan hogy, termék tulajdonos, projekt menedzser, fejlesztő csapat, azon belül vezető fejlesztő (esetleg alcsoportok és azok vezetői) és különböző referenciákkal rendelkező tagjai a csapatnak, tesztelők, esetleg megrendelő vagy felhasználói képviselet (e kettő legtöbbször ugyan az :) ) meg még sok egyéb más. Mindezek valamilyen interakcióban vannak egymással és az egészet egy fejlesztési metodológia köti össze. Manapság 3-4 embernél már Scrum a divat, ott pl. sprintek vannak ami 30 napig tart aminek a vége egy sprint meeting ahol az összes szereplő megjelenik és megbeszélik hol tartanak de közben minden héten van egy devmeeting ahol fejlesztő csapat beszéli meg a dolgait de ha ez nem lenne elég minden nap van egy stand-up meeting ahol röviden mindenki elmondja hogy aznap mit csinált (kissé sociofób külföldi kollégám jellemezte utóbbit úgy hogy „pain in the ass” fogatlan ). Ennek a módszernek az előnye (többek között) hogy hamar kiderül ki a gyenge elem és ha arról van szó le lehet cserélni, de a projekt tulajdonos és/vagy megrendelő nyomon tudja követni pontosan hol tartanak a dolgok és ha kell be tudnak avatkozni, nem pedig a végén derül ki hogy az egész úgy ahogy van nem jó. Persze nem tudni hogy a GSC-s jóemberek mit használtak vagy hogy működtek a lényeg hogy vannak ilyen struktúrák és módszerek amiket sok emberes csapatnál és komplex szoftvernél nem igazán lehet megkerülni.
Viszont eddig csak a kódmajmokról volt szó, rajtuk kívül kell még sztori szkript írók, pálya dizájnerek, zenéket-hangokat összeállító emberek, grafikusok, artisták, bohócok, kardnyelők... meg mitomén, a játékfejlesztéshez nem értek :D

A lényeg hogy több változós a történet. Lehet akármilyen jó egy programozó pl. olyan vadállat aki a 64byte-os NTP-re csak ránéz és megmondja mennyi az idő, de ha az a feladata hogy egy Barátok Közt témájú 3x3 puzzle játékot csináljon az valószínűleg nem lesz kasszasiker....
Fene tudja mi volt a valódi oka hogy kirúgták a csapatot de ha annyira rosszak lettek volna akkor nem lett volna három rész, hanem az első után bezártak volna, vagy ha nem is az első de a második után biztos szvsz az tényleg nem lett valami jó.
A jogok pedig nem a fejlesztőknél vannak hanem a tulajdonosoknál, és jogokat csak úgy nem lehet elvenni.

Az MMO-t meg az állandó internet kapcsolatot szvsz nem a kalózkodás ellen erőltetik (persze lehet azért is) hanem valószínűleg látják a potenciált a Free to Play-es mikrótranzakciós rendszerben, nem nagyon követem a játékvilág híreit de tudtommal népszerű konstrukció ami ugyan lassan de sok pénzt termel :)
 
zsilin: Háát a multiban elég idegesitö volt mikor Vérpistike hipervándorkodott meg Gránát Günternek képzelte magát mindezt egyszerre eggyidöben, pedig a socnak a multiját birtam... addig a pontig(War Rock-nál is hasonló volt :cry: pedig az Hack Shildet is használ ).Sajnos nincs mit tenni tökéletesiteni kell a védelmet folyamatosan. :|
 
De. Gondoljatok bele.

>SoC-ot nagy nehezen kiköhögték, úgy ahogy...

>Kiadták a Clear Sky-t, ami gyakorlatilag a SoC tervezett verziója, de mivel kínos lett volna, azért beleraktak egy új story vonalat, és eladták a félkész játékot másodjára, de már "szinte egész"ként.

>Call of Pripyat-ra már jobban rágyúrtak, a kívánságokat próbálták teljesíteni (Darkosabb, életszerűbb küldetések, komolyabb dungeonok, nagyobb terek, jobb felszerelések, nagyobb szociális dolgok), és ezeket félig-meddig tudták teljesíteni is, de az elvárásoknak, legalábbis a hozzám hasonlóan igényesek elvárásainak még mindíg nem tudtak megfelelni. Ezért modolják ennyire keményen...

>STALKER 2-vel már egy tényleg full képet akartak alkotni, és MINDENT beleadni, amit ez a brand megkövetel. A GSC nem tudott megfelelő demót produkálni, emellett nem kaptak elegendő támogatást, (pénz fizetésnek és tech. licenszekért), szóval a szerződést felbontották, és most Vlostok Games néven próbál az eddig elkészült anyagokkal (Modellek, Scriptek, Hangok, effektek, stb) összehozni valami ocsmányságot "Survarium" néven, ami csak addig lesz említésre méltó, amíg ki nem fejlesztik az igazi STALKER 2-t.

*True Story*
 
hát igen a CS tényleg csalódás volt annyiban, hogy tényleg nagyon kilógott a lóláb, de gondolom
egyensúlyozni kellett az álmok és a lehetõségek között. Mert követelhetek én csilivili Stalkert, ha ki kell
adni, mert kell a pénz és ezért kimaradnak szépségek.
Másrészt inkább játszok egy kedvenccel ami lehet hogy nem tökéletes, de mûködik, mint várok a
nagy semmire, pl.: Half-life 3
 
Survariummal kapcsolatban van itt egy Surprise Screenshot meg egy a developers diary-ben elhangzottakkal kibővített FAQ.
Ha jól értem 18 hónapon belül már lesz (vagy legalábbis akarják hogy legyen) valami játszható dolog... meglássuk :wink:
 
Vissza
Top Alul