Pletykák

a skyrim az pont egy olyan játék, aminek ha lenne multija, akkor az már mmo kategória, és akkor meg nem lenne singleplay benne :D
 
Tisztázzunk dolgokat:

  • STALKER 2 -t PC-re fejlesztik, majd portolják konzolra -- eredeti elképzeléseik szerint.
  • GTA, Mafia, Assassin's Creed, PC-verzióval is rendlekezik. Egyik se tunnel shooter.
  • Multiplayer nagyon jó lenne a STALKER-nek, de akár egy MMO is, vagy szimplán roleplay alapú multi.
  • AI még a multiban is van. Még COD-ban is. (Killstreakoknál pl). Beépített aimbot szintúgy van minden FPS játékban, de még GTA-ban is. Utóbbinál konzolon opcionális játékelem!
  • Skrym ha multi lenne, nem lenne singleplayer mód, de a küldetések egy minőségi MMO-ban rendelkeznek "Single" szállal. Tehát egy kampánnyal, ami a fő történéseken vezet végig.
  • Multiplayer akkor szükséges, ha a singleplayer nem ad elég játékélményt. (Rövid, szegényes).
  • Multiplayer opció életben tart egy játékot, miután rég ideje múlt. (Látsd AVP2, JK3, COD2/4)
  • Még a GTA IV-ben is van ökörködős multiplayer, ahogy utólag a SA-ra is modoltak. Pedig a játékélmény kitart 40-100 óráig.
  • Egy Fallout3-ban, ahol eltöltessz 500+ órát, sajnos nincs multiplayer. Pedig rohadt jó lenne.
 
Amennyire én tudom a stalker multiban nincs AI, még mutánsok se, nemhogy botok. Nem vagyok nagy multis FPSben egyátalán nem multizok, stratégiában meg szinte csak azt, de már 7 éve nem játszom stragégiát, és mostanában is inkább a fejlesztés mint a játék maga foglalkoztat, és ebből kifolyólag ha jól emlékszem a SoC és a CS amúgy kifejezetten multi-s sdkjában nem volt AI compiler, anélkül meg nehezen adható hozzá bármilyen bot. A fanok csináltak hozzá toolt hogy egyátalán lehessen SP modokat gyártani, de szerintem MPvel ez se működik, mert ahhoz már kell AI szinkronizációt is rakni a hálózati modulba.
Van olyan multi amiben lehet botot hozzáadni, de a egyátalán nem alapfeltétele a játéknak, Crysis multiban egészen biztosan nincs. A multinak pont az a lényege, hogy emberi intelligencia ellen játssz mert a gép ellen játszani nem olyan szórakoztató.
 
Remélem akad, aki még nem látta ezt a videót:
http://www.youtube.com/watch?v=kyLHI6k_oEY

Érdekesebb időpontok:
1:25 - lehet valami modell az S2-ből
1:33 - UV-zás, de hogy hová :D
1:38 - egy sztalker és mögötte egy szék
5:00 - nem tudom, particle felhők talán, ami ha jól tudom, nincs a sima STALKER részekben (ott csak sima skydome textúra van, persze aki modolja a STALKER-t, az jobban tudja)
6:00 - a szakállas srác mögött a háttérben homályosan látszik a monitoron egy nyitott ZBrush ablak, amiben egy csuklyás csávó modellje van
6:39 - az ismerős, lehetséges S2 térkép, persze ez sem biztos
7:08 - egy srác talán épp az SDK-ban dolgozik, a kis sceneben egy bandita, mellette valami piros hordó, mögötte ágy
7:14 - S2-es térkép vázlatok?
7:23 - a monitoron egy szép art
8:05 - monitorokon megy a modellezés, sajnos rosszul kivehető, hogy mi készül
 
Még a végén itt is az Ubisoft keze lesz a dologban! :))
 
Minden hirtelen "tökéletes lett". Kicsit gyanús, hogy Grigorovicsnak nem látomása volt, hogy folytatni kell, hanem valamelyik nagyobb kiadó szállt be az üzletbe...
 
jaja, majd a Cradle meg a Zone 17 nyomokban STALKER 2-t tartalmazhat.
 
[mod]Ne idézz előző hozzászólást - Tibi[/mod]

Nekem is pont ez jutott eszembe.
 
Ez a cradle érdekes egy koncepció ezzel a mongol kyborg buxa körítéssel, meglátjuk mi sül ki belőle. A Zona 17 meg ... nem tudom milyen motor ez, cryengine-nek néz k, amit szerintem nem liszenszelnek,i de lehet csak azért ez ugrik be róla, mert mióta kitaláltuk páran az ültessük át a stalkert CE-re dolgot, azóta gombamód elkezdtek szaporodni az ilyen zóna-valahány nevű játékok/modok.
 
zone 17 leadwerks-en döcög, nem tom ki volt itt annó 2007ben, az láthatta az rgr mod videóit, abban a körszakállas hosszúhajú alkesz csávó kérdezget most a háttérben... ő a főarc, a leadwerks engine meg (még most) 180dollárért megvehető, aztán hajrá!
 
Vissza
Top Alul