Pletykák

hispan

New Member
Csatlakozás
2006.06.23.
Üzenetek
13,102
Reakció pontszám
0
Hely
Budapest
Webhely
hispan.hu
Hallottál valamit a játékkal kapcsolatban, de nem vagy biztos az infó megbízhatóságában? Itt tárhatod elénk, hogy megvitassuk a pletykákat.
 
Azt olvastam,hogy lesznek új szörnyek,Chimera és Burer.Ezek nem szerepeltek valamelyik MODban?
A CoP az X-Ray motor 1.6-os verzióját használja.CryEngine 3.0-hoz eképest ez milyen?Szebb :D effektek,könnyebb vele dolgozni,stb?
 
De, a Chimera és a Burer több modban is megtalálható, anno a CS idején is léteztek ezek a modok, ezért fura, hogy csak most jutott az eszükbe visszatenni őket az alap játékba.
 
Csiga07":3wbsfsmu mondta:
Azt olvastam,hogy lesznek új szörnyek,Chimera és Burer.Ezek nem szerepeltek valamelyik MODban?
A CoP az X-Ray motor 1.6-os verzióját használja.CryEngine 3.0-hoz eképest ez milyen?Szebb :D effektek,könnyebb vele dolgozni,stb?

cryengine 3 gépre nincs szal azt el is lehet felejteni , xry 1.6 kisebb változtatások finomítások lesznek
 
Vajon visszakerül a játékba Bar és Wild Territory? Nekik nagyon örülnék, főleg ha egyben jönnének vissza, nem olyan nagy pályák, hogy ne lehessen egyberakni őket. Ha valakinek van erről valami infója ne tartsa vissza :)
 
És pontosan ki is lesz ez a "kormányügynök" ?
Hát ,ha Priboi lenne a neve az már tényleg elég fura lenne ! :D
 
kick":1i1j1c64 mondta:
Vajon visszakerül a játékba Bar és Wild Territory? Nekik nagyon örülnék, főleg ha egyben jönnének vissza, nem olyan nagy pályák, hogy ne lehessen egyberakni őket. Ha valakinek van erről valami infója ne tartsa vissza :)

pályákról még nincs nagyon infó , de jó lenne
 
nem úgy volt h 3 óriás pálya lesz pripyat és környéke? Remélem csak a név fog emlékeztetni call of duty 4 re, és pripyat nem, ha olyanra csinálják megharagszom rájuk.
 
Sztem is hangulatosabb volt, valahogy jobban eltalálták, persze kisebb volt, de a scoban is csak egy utcát lehetett körbe bejárni.
Sztem direkt ezért lett call of pripyat, hogy megcsinálják jobbra a várost, és ne szégyenkezzenek, hogy egy tök másról szóló játék 2 pályája jobban el lett találva mint az a játék aminek ez egy igen lényeges része volt.
 
Nem azt mondom, h nincsenek benne jó részek, mert pl az uszoda meg a tornaterem modelljei jók, de az egésznek nem sok köze van a valós pripyathoz. A másik meg h erről nem jön le az a szocreál fíling, ami a SoC-ban megvolt. Inkább úgy néz ki, mint valami hülye paintball pálya.
 
Simán meg lehetne oldani szerintem, hogy csak a város és környéke szerepeljen, ha felosztanák a belterületeket is több szektorra.

Amúgy a COD4-es Pripyat tényleg igen életszerű volt, de hozzá kell tenni, hogy ott maga a játék is igen jól volt megcsinálva, a város csak a tökéletesen eltalált díszletet jelentette. Az a helikopteres rész, mikor pont mögötted áll meg... hmm az igen jó volt...
 
az orosz gsc fórumon is megtörtént a szoba nyitás , angol részen még nem , viszont Kri-s hírek még nincsenek .

update: az angol fórumok is megvannak :D
 
mivel nem 1 dolog lesz csak 1 pályán, mint ahogy shocban volt, így nagyobb az esély arra, hogy külterület is lesz valamennyi, ha nem is sok. pl a kopachi meg a jupiter factory az kb 1 pályán lesz, csak messze 1mástól...

nem tudom most mit jelent hogy "a pályák mérete kb a cs-s swamp 2xese" ... mivel a swamp tényleg nagy, de még annál is nagyobb, csak kb 30%-a a terrainnak nincs kihasználva. szal ha minden igaz akkor ilyen 3km x 3km lesz 1 pálya, ami nem mondható rosznak. (pl a shoc-os és cs-s kordon az 1km x 2.5km de ott se lehet végigmenni a kerítések miatt)
 
én arra leszek kiváncsi, hogy mennyi lesz betartva az igéretekből. Vajon lassan már olyanok lesznek mint a politikusok?
 
Egy kicsit eleve elavultnak érzem, hogy még mindig szét van szabdalva a map pályákra, bár gondolom ez a grafikus motorból következik... Egyszer eljuthatnánk abba a fázisba, hogy összefüggő az egész...
 
Ez nem a motor miatt van így, hanem mert így illeszkedik a fejlesztéshez. Egy-egy dizájner csapat egy - egy pályán dolgozik, és így tudják függetlenné tenni a munkájukat egymástól. Másképpen nagyon sok ember dolgozna egy pályán, és ezt a munkát 7 fő felett már nagyon nehéz összehangolni. A modern játékokban akár meg lehetne csinálni már azt is, hogy egy nagy pályára tennék azt összes eseményt, mert be lehet állítani, hogy a motor milyen távolságig rendereljen és mit, csak valahogy párhuzamosítani kell a munkát, különben sose végeznek vele.
 
Vissza
Top Alul