Patch v1.0001

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Jobb topikot nem találtam, úgy hogy ide írom be!
olbivion-lost.de-re kikerült egy hír, miszerint:

"GSC Game World: Savegame-Converter
Oblivion-Lost.de - user "Visor" informed us, that GSC Game World has answered to his eMail, in which he asked about the next patch for S.T.A.L.K.E.R.. PR-Manager Anton Bolshakov replied to him, that GSC Game World is currently developing patches to fix some bugs in the game, for example the still existing performance-problems. Additionally he mentioned, that following patches will still make current savegames unusable, like it has happened with the latest patch.

But Anton Bolshakov also wrote, that GSC is working on a savegame-converter, to ensure the functionality of current savegames when new patches will be released. It's planned to release the savegame-converter along with the next patch. Unfortunately there is no ETA for the next patch-release, but we will keep you informed."

Röviden és tömören az angolul nem tudóknak: A következő patchokban sem fognak működni a mentések, de a GSC dolgozik egy save game konvertálón, ami várhatóan a következő patch-al fog kijönni! Hogy mikor, az még kérdéses!
 
A Fileplanet-en letölthető előfizetőknek a következő:
STALKER Patch Development Beta

Tudja valaki hogy mi lehet ez?
 
Kár, már azt hittem saját magamnak csinálhatok patch-et vagy valami hasonló. A filefrontos modok nagyon jók, ajánlom mindenkinek.

Van valakinek képe az erőműről baleset előtti állapotában?
Cserébe tudok adni rengeteg csernobilos képet, mutáns emberekről is.

Előző hozzászólást nem idézünk - pYura
 
Már most is rengetegmindent meg lehet bütykölni a játékban, ha meg jön az SDK itt a kánaán :wink:

A mutáns fotok érdekelnének :roll:
 
a turbinacsarnok jobb oldalán lévő magasabb épületrészt - az egyes és a kettes blokk tömjét - photoshopban tükrözd a baloldali részre, ahol most hármas, és a szarkofággal fedett négyes blokk megrongálódott tömbje van.
voilá, megkaptad az eredeti atomerőmű képét... :)

egyébként nem hiszem, hogy sok képet találnál az eredeti állaportól, mert a nyolcvanas évek politikai légkörében nem szerették a nagyhatalmak - különösen a szovjetek -, ha mindenféle jöttmentek fotóznak a reaktorok körül. annál is inkább, mivel az RBMK rendszerű reaktor energiatermelés mellett tenyészreaktorként is funkcionál, tehát katonai szempontból is kulcsfontosságú objektum...


Kanyhalos":uwck7ydz mondta:
Kár, már azt hittem saját magamnak csinálhatok patch-et vagy valami hasonló. A filefrontos modok nagyon jók, ajánlom mindenkinek.

Van valakinek képe az erőműről baleset előtti állapotában?
Cserébe tudok adni rengeteg csernobilos képet, mutáns emberekről is.

Előző hozzászólást nem idézünk - pYura
 
Jah, van megnyitáskori kép is. Olyan nincs, hogy pláne a hidegháború vége után ne legyen róla nyílvános kép, a ruszkik is mindent dokumentáltak, tökéletesen irreleváns, hogy jött-menteket nem engedték fotózni, attól ők még fotóztak. :roll:
 
Nem akarok kötekedni Tibi, de ez a kép már a baleset után készült...
Az az állványzat, amit a kép jobb oldalán a szélén látsz, az a szarkofág egy része. A kép érdekes szögből készült, ezért megtévesztő, de annak nem lenne szabad ott lennie a baleset előtti képeken. Amúgy sztem ezt a csernobilrol általában topicba kéne nem? :-D

EDIT:
Na most majd megkapom Tibitől. :-)
Amúgy teszek egy képet a Csernobil topikba, hogy milyen volt a baleset előtt.
 
A következő patch várható módosításai:

Preliminary second patch changelist:

Added console command 'sv_listmaps' to view the list of maps queue
Fixed bugs with player's character health in Multi-player
Removed standing dead bodies upon connecting to the game
Fixed inventory items placing system (Free for all and Team play modes)
Changed the enumeration of the game's version
Added the region detection to the auto-patch system
Fixed the crash in some localizations with using numpad
Fixed the crash upon making the screeshot to a saved game
Added the support for additional mouse buttons (now they can be binded to certain actions)
[new] Fixed crash on level "Military warehouse".
f[new] Fixed NPC spawning on player's eyes. Then you are fighting "Freedom" on their base, there was NPC spawning near bridge.
[new] Decreased a-life reaction time. Now a-life will spawn new NPC more seldom. Also NPC movement speed decreased, then NPC walk on different level, then player.
The second patch will not erase your saves.

A következő patch várható változtatásai:

Új konzolparancs: sv_listmaps : a listában lévő mapok kiiratásához
Játékos életerejéhez kapcsolódó bugok javítva multipalyer módnál
Álló hullák kapcsolódáskor fixálva
Inventory itemek elhelyezésének rendszere javítva (free for all és Team play módoknál)
Játék verziószámának feltültetése megváltoztatva
Régiódetektálás hozzáadva az auto-patch rendszerhez
Numpad használatakor egyes helyeknél jelentkező játékhiba javítva
Mentésről készített screenshot-nál jelentkező hiba javítva
Plusz egérgombok bindelhetők (végre!)
[új] Military Warehouse pályán jelentkező játékhiba javítva
[új] NPC-k spawnolása a játékos szeme elől elrejtve (Freedom bázison a hídon születtek újra ami látható és rombolja a játékélményt)
[új] A-Life szimulátor reakcióideje csökkentve. NPCk spawnolása ritkábban. NPC-k mozgása lassítva, a játékoshoz képest.

és a jó hír:
Ezután a patch után az előző (1.001) mentések használhatóak maradnak!

forrás: GSC Community forums


A harmadik patch várható módosításai hírmorzsák+:
The third patch will, among other things, further improve the AI.
It is also possible that it will enable free play after game ending.

A harmadik patch további AI finomhangolást fog tartalmazni,
valamint lehetőve teszi a szabad játékot a befejezés után!


Preliminary third patch change list. Subject to change.

AI
- Added avoiding dynamic obstacles for NPCs.
- Added enemy priority function – fixes incorrect NPC reaction on player’s attack.
- Changed the second part of the enemy search algorithm – having lost the player, the NPCs will no longer be baffled.
- Added correct reaction on shots and loud sounds coming from the player (only) on close distances.

Render
- Dual core optimization.
- 10-15% FPS increase.

Gameplay
- Added new game mode – freeplay; activated after the end of the game.
- Added the possibility for any character will be able to go to any smart-terrain.
- Fixed the ultra-intense vibration of the grass.
- All monsters drag now the corpses correctly.

Physics
- Fixed the situations when the physics get stuck in the floor or in the thin walls.
- Fixed the situations when the dead bodies disappear.

Network
- Reduced the traffic and lags.

General
- Fixed problems with OS Vista 64.
- Added saved games converter.
- Added MOD Tools support.

A harmadik patch várható változtatásai:
AI
NPC elé tett akadályok (beakadás) javítva
NPC prioritás funkció hozzáadva (NPCk inkorrekt reakciója javítva támadáskor)
NPC-k korrekt reakciója ha a player lő vagy hangoskodik a közelben

Megjelenítés
Dual core optimalizáció
10-15% FPS növekedés

Játékmenet
Új játékmód: freeplay (a végigjáttszás után aktiválódik)
Minden karater képs elérni minden smart-területet
A fű vibrációja javítva (idegesítő volt valóban)
Mostantól minden szörny korrektül húzkodja a holttesteket.

Fizika
Beszorulás vékoony falaknál és emeleteken javítva
Hullák eltűnés javítva

Hálózat
Adatközlés mennyisége csökkentve (NA VÉGRE!)

Általános
Vista 64bit OSnél jelentkező problémák javítva
Mentéskonverter hozzáadva
MOD eszközkészlet támogatása (tehát jön az SDK is)


Egy valami viszont sajnos még nincs:
Korrekt megjelenési időpont...
 
Második patchnek nem sok értelme lesz, de a több egérgomb támogatása miatt legalább érdemes lesz feltenni.
Harmadiknál olyan sok szép és jó dolgot igérnek, hogy nehezen tudom elhinni, hogy mindent meg is csinálják ;)

Remélem ha beletúrnak az AI-ba nem lesz rosszabb. :roll:

- Dual core optimization.
- 10-15% FPS increase.

Ennek nagyon örülök, de remélem nem együtt kell érteni a kettőt :P

Freeplay eljen

Network
- Reduced the traffic and lags.

Itt kezdek szkeptikus lenni álmos

- Added MOD Tools support.
Ha ez az SDK-t takarja, akkor a 3. patch kb 3-4 hét múlva várható :roll:
 
Amennyire tájékozódtam, német, és angol fórumokon, és ott os 2-3 hetet írnak a megjelenésre. Ígéretesen hangzik...
Remélem, hogy ez a Dual Core optimalization nem azt jelenti, hogy csak arra lesz optimalizálva... :?
 
Freeplay érdekel engem, sztem ez lesz az első peccs, amit felteszek :) De ha megszűnik a zóna, akkor hogy lesz benne freeplay? A sztorit is átírják vagy lesz egy új befejezés?
 
Csak olykor pesszimista vagyok.
Ha beteszik a 2-es patch-be a listmap parancsot, az számomra 2 dolgot jelenthet.

1. Szeretnék, ha meg tudnál bizonyosodni arról, hogy minen benne van.
2. Megadják az esélyt, hogy ezekhez hozzá is tudj férni.

Számomra úgy tűnik, hogy a fiúk igyekeznek segíteni a mod készítőknek, hogy ők bővítsék azzá a játékot ami lehetne.
 
Neeem ,a bétákon már túl vagyunk :)
 
kivancsi vagyok hogy a smart-terrain mit takar ... (jolenne ha a lockolt helyek a mapon, bár az nagyobb munka lenne)

egy kis utánajárással rá is jöttem miaz... (leírom bár lehet evidens :D)

a lényege hogy a npc-k használják tájékozódáshoz, és így tudni fogják hol vannak, nem tévednek el, és tudják a jó helyeket, rejtőzködéshez, alváshoz, kempeléshez, stb, tudják merre kell menekülni stb stb
(ez elég gyatra fordítás, de kb ez a lényeg :D)
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul