Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Nekem mindig változott de ha neked így nem jó akkor írd át az időzítést :D valamelyik ltx fájlban de én nem tudom hogy melyik az
 
Valakinek véletlenül nincs egy teljes receptlistája h. melyik anomálát mibe kell dobni?
Vagy h. honnan tudom megszerezni? Próbáltam a magyarosítás fáljaiból kivenni, de nem jött össze...
 
Valahogy azt meg lehet oldani hogy ha társat fogadok akkor amit adok neki az ingyen legyen? Mert például felfogadok egy bőrdzsekiset, adnák naki jó páncél,t de nincs pénze rá. adnák neki jó fegyver shotgun helyett, de arra sincs pénze. Igy meg kap egy golyót és kifeküdt. Vagy valahol átlehet írni az NPC-k pénzét? Vagy valahogy megoldani ezt?
 
Peterka: bemész a gamedata/configs/creatures/m_stalker.ltx(nem biztos hogy ez a neve mert én egy másik modban néztem meg de az a lényeg hogy stalker legyen a neve az előtag mindegy sztem) és ott megkeresed hogy OFFLINE ALIFE ha nem talász ilyet a betűtípus miatt akkor keresss rá a money-ra és átírod nem tudom hogy újjátékot kell e kezdeni de szerintem nem
 
köszi vic, átirtam, de nincs hatással az npc-k pénzére. Ha új játékot kezdek akkor sem.
 
Akkor írd a fegyverek árát amit nekik akarsz adni és akkor már átveszik za a biztos ha 1vagy 2 írod át gamedata/configs/weapon
 
Köszi a segitséget ez is müködik, de a legegyszerübb dolog nem jutott eszembe :lol: :lol:
Eldobom a cuccot amit oda akarok adni, és mikor aztmondom nekik hogy várjanak itt, akkor ők összegyüjtik :oops: :oops: :D
 
Sziasztok, remélem nem nagy baj hogy uj topicot nyitok,de MOD-dal kapcsolatos gondom lenne!
Konkrétan annyi, hogy telepités után ( most kezdtem még csak 1-2 napja a S.T.A.L.K.E.R-t ) nincs gamedata mappám... sima alapkönyvtár + bin mappa és ennyi :S mi lehet a baj? köszönöm!
 
Nincs semmi baj alap játéknál nekem se volt meg szerintem nincs is a mod úgy is gamedatában van benne ha felrakod. Ha még se akkor csinálsz egy gamedata mappát.
 
Én is úgy tudom hogy alapból nincs gamedata könyvtár. Nyugodtan be lehet másolni a játék telepítési könyvtárába.
 
Én ötletként felvetném, hogy amikor frakció háború van, és segitséget kér az egyik fél, ha odamegyünk és segitünk valamiféle jutalmat adjanak nekünk, mert így nincs igazán értelme, de nemtudom ez megvalósitható-e
 
sziasztok

van egy kis problémám az OL 2.2-vel. Kijátszottam már és piripyat-ban minidg kilép. Ezt írj a logs:

CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 311708 K
* [win32]: free[2765812 K], reserved[98512 K], committed[1329916 K]
* [ D3D ]: textures[623381 K]
* [x-ray]: crt heap[311708 K], process heap[5430 K], game lua[20341 K], engine lua[214 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4446 K], smem[28222 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
* MEMORY USAGE: 332918 K
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan15726], parent[wpn_abakan15726], section[wpn_abakan]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_g3625380], parent[wpn_g3625380], section[wpn_g36]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan15637], parent[wpn_abakan15637], section[wpn_abakan]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_sig55013444], parent[wpn_sig55013444], section[wpn_sig550]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr3002458], parent[wpn_lr3002458], section[wpn_lr300]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30048900], parent[wpn_lr30048900], section[wpn_lr300]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_g3648942], parent[wpn_g3648942], section[wpn_g36]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_l852445], parent[wpn_l852445], section[wpn_l85]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_g3648936], parent[wpn_g3648936], section[wpn_g36]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_ak74u11427], parent[wpn_ak74u11427], section[wpn_ak74u]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_character.xml] returns [pda_character.xml]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan17736], parent[wpn_abakan17736], section[wpn_abakan]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_g3625938], parent[wpn_g3625938], section[wpn_g36]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_g3648928], parent[wpn_g3648928], section[wpn_g36]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_mp518468], parent[wpn_mp518468], section[wpn_mp5]

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)


stack trace:

van vkinek 5lete? lol2
 
script hiba... valszeg valahol 8nál több npc van 1 kamphoz rendelve, és azt nem szereti a játék :)
...de ol 2.2 mod már le van zárva, nem hiszem hogy jönne ki patch hozzá. töltsd be ujra a mentést oszt hátha jólesz. ahogy olvastam a fórumokon, 1 mentés betöltés sokat segít.
 
Most adódott egy ööö kisebb problémám, az Ol2.2-vel.
(oblivion lost 2.2 + arsenal mod rc1 van fent) és eddig működött a játék (nem egy atomerőmű a gépem, de azért nem is minimum graf-on játszottam vele, és ment szaggatás nélkül) most miután újra lett húzva a gép már az 1.0005-ös patch-el telepítettem fel, (és az OL ehhez megfelelő verzióját is tettem fel) viszont így bármennyire lehúzom a grafikát, akkor is csak állóképek sorozatát látom... ez mitől lehet? és mit lehetne kezdeni vele? ha nincs jobb ötlet, akkor törlés és reinstall marad :(
 
Üdv Urak!

Az OL 2009 Rc-1 hez tudtok magyarítást ajánlani?

Közben megtaláltam.

Sajnos a 2.1 nem jó hozzá.
 
Az OL 2.2-é jó hozzá. De sajna a fegyvereket nem fordítja.
Kicsit lejebb megleled a linket is hozzá...
 
Köszönöm! meg-hajol

megvan minnyá próbálom, csak elöbb lezúzom a régit.
elöbb sajnos lejárt a mod idő. fal1

sajnos valami nem stimmel:
Intro start 20097
* MEMORY USAGE: 300594 K
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments : global_wnd
stack trace:

Miért az E˛meghjtón keres ha nekm a D-n van a gama mappa?
Desktop a vége...
 
Azt ő is tudja de nemkem is azt írja ki lehet hogy a dvdn akarná keresni de nem leli talánJa nem találta az xml filet ott a leírsban keresd mindig a hibát és kijavíthatod akár magad is.
 
Vissza
Top Alul