Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Hát tulajdonképpen az van a konfliktuskerülés mögött, hogy egyrészt Freedom-ék szimpatikusak, nem akarok ártani nekük, másrészt a Duty-nak nagyon hálás voltam még az elején, amikor a vanillát játszottam és végre elértem a bárba kicsit megpihenni - tisztára kicsinált idegekkel :) Szóval ez egy ilyen pszichikai izé :)
A STALKERt amúgy is egészében a hangulata miatt szeretem, nem vonz a minél nagyobb body-count, de tényleg. Mászkálni ide-oda, csodálni a helyeket, épületeket (lehetőleg ne kelljen a föld alá menni), barátokat szerezni... ilyesmi. Lassan 15 éve játszom FPSekkel, de ilyen fílingje egyiknek sem volt számomra.
 
Hasonképpen én is!
Na már most-ez meg Hannibal tanár úrnak megyen-szóval a Priboi-t letöröltem,mert Pripyaty-ban olyannyira szaggatott,hogy olyan volt,mint egy régi ,diafilmes vetítés,csakhogy közben legyaktak az ellenek.
Aztán az a vég,csak azt tudnám felejteni.....
Éppen ezért visszarakosgattuk az Obliviont,mert magyarul megy,több dolgot megértek belőle.
Ami meg a duty-vs.-freedomot illeti,no nem szabad beharapni egyik véknyába sem-már ha élhetek ily zombimorzsis kifejezéssel,vaúúúúúú-mert mindkét oldal roppant hasznos,bár,még egyik sem lett igazából baráti frakció!( A korábbi verzióknál valahogy egyszerűbb volt ez.)
Jó az artyifaktokat főzögetni,bár az meg mégjobb,hogy módosult,sokszor második elfajzást is lehet találni!
Így nem próbálkozok,inkább fosztogatok!
 
én is jáccottam ol-el jó volt csak kicsit idegesítettek a mutánshordák amiket el sem lehet kerülni, és pillanatok alatt szétszednek. ha egyedül bóklászol a környékükön. nállam igy néztek ki 1-2 kopogó szellem 4-5 vérszívó, 6-7snork, 10 vak kutya 3 pszeudó kutya meg még ami izlás szerint lehetett válogatni miböl kér extrát az ember.
 
Remélem elfér itt, mer kifejezetten OL2.2 kérdés: eddig úgy tudtam, hogy a két bosst (Burer és Koshei) nem fegyverrel, hanem artifact-activationnal kell kiütni, viszont a 2.2-es verzió leírása szerint az artifact-activation-t kivették (és tényleg nem is megy). Ha ez nincs, a két főgenyát hogy lehet leszedni?
 
Burer Bélát még leírtottam,egy szörnyű ijesztgetős közelharcban-bummm a fejbe,meghalsz haver!!-,de bizony a mérnöknek öltözött Koshei bácsival nem sikerült mit csinálnom,holott,olvastam a levélben,ami a bárban levő acélládikóban volt,hogy néhány rpg-lövedék taccsra vágja.
Ámde!
A lényeg az ugye,hogy ő egy vetített kép,egy zöldes vibrálás!És csak akkor látható,ha azt a hét kristályt széjjellövöm,mondjuk-okulván a korábbi játékélményekből- Gróza Gáborral :D
A kristályok széthullanak,a kiszabaduló égető lelkeket is lelövöldözöm,frecseg a vérük mindenfele,ááááá(!)de ekkor előjön az átvezető intró,és lehet kérdezgetni,meg eldönteni,hogy csatlakozom e a hét emberi számítógéphez,vagy továbblépek.
Így nem igazán értem,hogyan lehetne ezt a hologramszerű jelenést elpusztítani.Vagy ő is valahol egy titkos helyen létezik ,élő formájában,amit lassan másfél éve nem találok?
Avagy most írtoztató módon melléfogva,szörnyű baromságokat írogatok ide?
Tiipeket kérek szépen,ha tudtok!
 
Bocs, de már nincs kedvem spoilerezni ezt a hsz-t: :D
A probléma az, hogy nem a zöldes hologram bácsi a Koshei.
Amikor a zöldes hologram mérnök bácsival beszélsz, akkor vissza kell utasítani a c-consciousness projekthez való csatlakozást. Ezután kimehetsz az erőmű udvarára, ahol teleportokon keresztül eljutsz oda, aminek a végén eredetileg a true endinges befejezés volt. Az OL-ben a true ending (igaz befejezés) videó helyett az utolsó teleport ledob az udvarra, ahol Koshei vár rád - aki egy felturbózott irányító (controller). Őkelme lenne a "főszörny", akit a bárban talált levél is említ, a nem egészen halhatatlan irányító.
 
Az ember mindíg tanul valamit.Köszönöm a felvilágosítást.Azt nem tudtam,hogy sokadjára teszem felezt a kérdést.
:? No,de ami a lényeg,ezek szerint Koshei-az a gané-átváltozott irányítóvá?Ehhez foghatót még nem hallottam,és most már csak azért is visszamegyek még egyszer az erőműhöz.Kérdés:Azért ott fogom találni?(Ja,és akkor viszont a hologram mérnök egy virtuális valdemár?)
A leírás mintha úgy szolna,hogy ő volt az első,aki beért az erőműbe,de rettenetesen fél az anomáliáktól..ezért nem is merészkedik messzebre.
Ja,igen,nem annak kellene történnie,hogy valamelyik teleport visszahajít Pripjatyba?Vagy csak rosszul emlékszem?
 
Nem, az utolsó teleport az erőmű udvarára tesz le. Egyből hallani fogod az irányító idegesítő hangját, azt az áááááá-zást, csak meg kell keresni, nem lesz messze tőled.
 
Kinyírtam a szemetjit!Ottan keccselet,ahol mondtad,VAzvaz!
Én mondjuk egy bulldoggal adtam a pofájába,sajnálom,hogy nem járt érte külön jutalék,mondjuk úgy egymilla legalább!
Azt észrevetted,milyen idiótán lépked néha?Mint a cirkuszos ló,nem akartam hinni a szememnek!
 
Napot all!

Kérdés : Ki csoda Burer ? Valahogy nem vágom. lol2

Amúgy nekem csak a törpékkel gyûlik meg feszt a bajom. Am meg a controllerhez közel oda szaladsz vag szembõl vagy megkerülve fegyver elõ. Közelrõl-> Bummm! Bloodsuckerek meg csak sima szörnyecskék. Saiga 12-es segít! :lol:
 
Burer az aki az X18-asban be lett téve a "tűzokádó" poltergeist helyére, ugyanúgy néz ki mint egy sima törpe, csak jóval szívósabb (bár nyírtam már ki egy szem gránáttal lol2 )
 
Csak a kis divatos kabátkája más egy kissé.Az fehér színű,de az cipellői is suszter után kiáltoznak!
Tényleg,mikor meghalasztom őkegyelmét,akkor miért van az,hogy visszafele jövet még mindíg hajigál valaki valamit?Ezt a poltregeister-mesterek,vagy egy elhagyatott és unatkozó törpicsek műveli.
Számomra egyébiránt az volt megdöbbentő,hogy az X-18 as labor legvégső pontja a Vörös -erdő alá húzódik!
Gyakorlatilag átmegy a Garbage, a Bár,és a katonai raktárak alatt is!
 
Köszi az infot. Am az alapban elég enki egy RPG. De itt? Teljes Ak lõszer a AK Rapidól aztán untam a mumust aztán ráengedtem a Buldogot! :roll: Am ha észrevettétek a Zóna teljes területén vannak ilyen "aknák" vagyis inkább zsilipek. Szerintem mindenki tudja mirõl beszélek. Nah azok hova vezethetnek? Vagy még van alattuk "élet" ? Ez is a zóna nagy rejtélye. :!: Bocs elragadtattam magam. :roll:
 
Szerintem pillanatnyilag sehova sem nyilnak azok az ajtók!Lehet,hogy a tervezők azt gondolják,majd később jön valami stalker update,vagy mondjuk új pályák,ugye ilyen volt már sok játékban,esetleg új küldetéssorozatok is megjelennek majd.
Azon bizonyos ajtók azért lehetnek.Szerintem.
 
pls használjuk az off jelzést, ha már van. amúgy semmi értelmük azoknak, sima stash helyek. nem rakhattak mindenhová ládát, meg hátizsákot. jó ha variálnak a dolgokkal, így pl fatörzs, ajtó, csomagtartó, bármi.
 
zombimorzsi":1hl8xouu mondta:
Szerintem pillanatnyilag sehova sem nyilnak azok az ajtók!Lehet,hogy a tervezők azt gondolják,majd később jön valami stalker update,vagy mondjuk új pályák,ugye ilyen volt már sok játékban,esetleg új küldetéssorozatok is megjelennek majd.
Azon bizonyos ajtók azért lehetnek.Szerintem.

a shoc az már LEZÁRT project szal ne várjatok hozzá semmit , maximum patcheket ,és az ajtókat meg el lehet felejteni ha valamit akart volna a gsc velük akkor a cs-ben benne lett volna .
 
Eh,köhöm....Azt szokták mondani,hogy mindíg a remény hal meg utoljára.És tegyük hozzá,ő támad fel leghamarabb!/ Lásd : Doom,Quake-sorozatok,FS verziók,und so weiter!/
Ja,és a "tőtöttkáposzta" is sokadjára felmelegítve a legjobb!
 
Nem bírtam kinyírni Kosheit. Az utolsó teleport kidobott az udvarra, párat szédültem, aztán mire szétnéztem, hogy honnan jön az áldás, végeztek vele a Monolithos gyerekek. Hümm.
 
Nekem azért volt vele szerencsém találkozni,mert kielőtt beléptem volna az utolsó teleportba,leestem,és visszaszaladtam,majd útközben találkoztunk egymással.
Tényleg szédítő kaland volt!Próbálkozott a gané,de én voltam gyorsabb. :D
 
Vissza
Top Alul