Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Valahogy a menükép nem illik hozzá, mivel az már Clear Sky-os ez meg az Oblivion Lost-hoz akar hasonlítani. Nekem az nem tetszett, amikor jön a Blowout után a sugárzás és olyan mintha kancsi lennék és kettőt látok. Viszont ami roppantul tetszett az az, hogy sokkal üresebb az egész valahogy, legalábbis Cordonban nincs annyi ember, a mutánsokból viszont több van mint vártam ez is tök jó, a másik ami nagyon tetszett, amikor katonák jöttek Cordon keleti részéről a faluből a stalkerek nagy része megindult feléjük hogy megakadályozzák a továbbjutást (+ még két vaddisznó is belecsöppent a harcba <:D> ). Ami a legjobb volt, hogy ha nem volt felkapcsolva a fejlámpán és közeledett felém az enemy de nem ért el hozzám a fénye, nem kezdett el lövöldözni rám csakha látóhatáron belül voltam neki. Összességében jó lett eljen .
 
viszont jo hangulati elemek a töltések alatti uj képek.
igen a homályos helyett ez a jobb h kettöt láttam én is.ez nagyon nem volt bejövös nekem se.
a cordonos falus eksön nálam ugyanugy lezajlott a gamma elején kiegészülve egy blowout plusz hangulati elemmel.durva volt:D
 
ja és a kocákon kivül a cirmosok is bekapcsolodtak az ösznépi buliba:D
jól éreztük magunkat:D
persze a legtovább én bírtam a dorbézolást:D
 
azt elhiheted h az volt:D
de ami a legpoénabb az az h az egész ugy indult h kiértem sidtöl a faluba és a pajtik énekeltek ruszki modra miközben már kezdödött a blow.na ezen lehidalltam :D
 
exebin! A kocsikról annyit, hogy menj az options/controls-ba és ott meg tudod adni, hogy mivel indítsd a kocsit. "Turn engine on"

A blowout utáni effekt ki lett cserélve, töltsétek le a patch widra oldaláról, sok javítást tartalmaz!
 
na aki nem tudná:

S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (by OLP Team)

Csapat tagok: Kanyhalos (Project Leader), Siro (Team Manager, skinner and GSC Moderator), Darius6 (Sound Engineer), Widra (Publishing Support Member), Outcast (FPSBanana Site Admin and Studio Owner)
Mûszaki támogató szakértõ: NatVac (Technical Expert)

Általános információk:

Típus......................: mod a Stalker 1.0004-hez
Op.rendszer.............: Windows XP

A mod megjelenésérõl:

S.T.A.L.K.E.R. OBLIVION LOST 1.0004 by Kanyhalos

Mi is ez?

Ez a mod szeretné minél közelebb hozni a játékot a régi, vágatlan Oblivion Lost-hoz, és a próbálja a lehetõ legjobb játékélményt nyújtani. A 3 legnagyobb mod jellemzõt tartalmazza: teljes Freeplay, szabadon engedett A-Life és valósághû fegyver sebzések és sérülések.

HELL fokozaton ajánlott játszani!
A mod egyelõre csak 1.0004 patch-el mûködik.

Jellemzõk:

- Új Oblivion Lost-os fõmenü és hátterek
- Fekete-fehér menük és gombok
- Összes kimaradt szörny és autó
- Két fõellenség karakter (Burer és Koshei)
- Új szörny a játékban a Psy Dog (attack effectorral rendelkezik)
- Level changerek melyekkel vissza lehet menni az NPP-bõl Pripyat-ba (Total Freeplay)
- Artifact activation
- Random Blowout
- Lehet kereskedni az NPC-kel is, de nagyon keveset adnak mindenért
- Kibalanszírozott látótávolság, nappal messzebbrõl vesznek észre, mint éjszaka a sötétben
- Felerõsített és kibalanszírozott fegyverek
- A célkereszt már csak egy fehér pont
- Kisebb HUD és nincs NPC counter
- 24 órás idõjárás az összes pályán és az éjszakák sötétebbek
- Csatlakozás a Duty-hoz
- Atmoszférikus ég textúrák
- Új textúrák a stalkereknek, régi textúrák a fegyvereknek a bétából
- Hálózsák (lehet aludni bárhol, bármikor)
- Új skin-ek a mutánsoknak és az autóknak
- A legtöbb hang kicserélve (fegyverek, természet, stb.)
- Módosított, szabadon engedett vad A-Life
- Az összes párbeszéd hangja ki lett cserélve oroszra
- Csak a szövegek maradtak angolok

Felhasznált modok és készítõi:

- Freeplay Mod by dez0wave (dezodor)
- Sanex's A-Life Mod (Sanex)
- Reality Enhancement (Tolga933)
- AMK Sleeping Bag (AMK Team)

További köszönet a következõ moddereknek:

KnifeInFace, WhatPayne, russao, pseudoant, YoJimbO, Cambragol, BAC9-FLCL



Oblivion Lost Patch 1.011 (1.0004)

Hiba javítások:

- Reputációs problémák javítva

- A hangtompítós MP5 hibája kijavítva


Új jellemzõk:

- Módosított anomáliák (a Wirlgig láthatatlan, és a Vortex használja a Whirlgig nyugalmi állapotú effektjét. A detektor csak a Whirlgig közelében sípol, minden más anomáliát csak szemmel lehet látni)

- Javított Blowout (nincs visszaszámlálás, nincs "Alert! Blowout!" hang, és a blowout utáni effektet kicseréltük a sugárzás effektorára)

- Eltávolítottuk a Psy Emissiont minden pályáról a Red Forest kivételével

- A PDA tutorial megszûnt

Letöltés:
http://rapidshare.com/files/73186669/OL ... _.rar.html



Opcionális Freeplay Patch

Ezt a patchet azok számára hoztuk létre, akik már unják a Strelok storyt végigvinni, és egybõl a kezdéskor Freeplayt szeretnének.

Jellemzõk:

- Nyitva van a Duty Outpost Kapu a Garbage-n

- Nyitva van X18 ajtaja

- Nyitva van a dekóderes ajtó a szarkofágban

- A Barkeep-tõl lehet venni psy fülvédõt

FONTOS:

- Ezzel a patchel is szintén úgy kell Pripyatot végigvinni, hogy elsõ alkalommal a fõkapun kell bemenni a stadionba!

- A Brain Scorchert le kell kapcsolni, ha Pripyatba akarsz menni

- Csak úgy mûködik, ha a patch felrakás után új játékot indítasz


Letöltés:
http://rapidshare.com/files/73238484/OL ... h.rar.html
 
Mindenhol random, scriptelt blowout nincsen sehol, csak yantárban, de az videó, nem rendes blowout.
 
Metro":3qjn2o9n mondta:
exebin! A kocsikról annyit, hogy menj az options/controls-ba és ott meg tudod adni, hogy mivel indítsd a kocsit. "Turn engine on"

A blowout utáni effekt ki lett cserélve, töltsétek le a patch widra oldaláról, sok javítást tartalmaz!
´

ugyfest mégse lett kicserélve mivel a patch-t is feltoltam alapbol;)de nem para
 
Ha a patchet felteszed és felülírsz mindent, akkor a sugárzás effektje lesz a blowout után. Nekem mûködik.
 
van sugárzás effekt blow után.nekem az a fura h nem közvetlenüé bloew után hanem joval késöbb vagy akármikor hirtelen a játék folyamán kettöt kezd látni a hősöm.
 
és mégegy problémám akadt.lementem x18-ba.sálálá legyaktam a 2 snorkot kinyitom az elsö ajtot megyek tovább le.hopsz beleütközök hirtelen pár halhatatlan zombiba meg egy két törpbe(most nem jut eszembe a játékbeli nevük).jovan legyakom azokat is kinyitom a második ajtot
bemegyek a doksiér az uccso helységbe.rámtámad vagy 6 törp.
legyakom azokat is mermérne.

várom h jöjjön a poltergeist meg záruljon le az ajto.az ajto lezárul de a szellemünk nem jön.helyette jön egy fehér ruhás törp.
és akárhogy is lövöm ezt az anyaszomoritot csak nem akar békésebb helyre megtérni lol2
az ajto meg persze nem nyilik...
 
exebin":1s85og9j mondta:
van sugárzás effekt blow után.nekem az a fura h nem közvetlenüé bloew után hanem joval késöbb vagy akármikor hirtelen a játék folyamán kettöt kezd látni a hősöm.

korábban írták, hogy időnként ágyba kell dugni a főhőst. Arra van a hálózsák.
Azt is olvastam, hogy egyeseket csak anomáliával lehet jobblétre szenderíteni
 
Sziasztok!

A fehérruhás törp az egyik főellenség anomáliával tudod csak kinyírni, én egy fireballt és egy meat chunkot raktam le aktiválva a lépcső mellé, persze úgyhogy később te is tudj moozogni... Lecsalogatod a lépcsőről és voálá (egy kicsit szőrözni kell vele és utánna nem árt ha elbijsz a bloosuckerek miatt:lol:
 
köszi a segitséget bio:)

kalniris.nem nem azér láttam kettöt mer meg voltam fáradva.bár elöször én is erre gondoltam ezért aludtam is 3 orát.de miután felkeltem ugyanugy jelentkezett a téma
 
Vissza
Top Alul