Mod keresése

pvtneo: sry, lövöldözés közben nem nagyon szoktam írni mert nem tudok rá koncentrálni csak a bebindelt hülyeségeket nyomkodom fogatlan meg rájöttem hogy amit akartam volna közölni azt kb fél órával azelőtt hogy felmentem volna a nyárádira ide már leírtam a fórumba fogatlan
 
az amk1.4.1 + full realism messze a legnehezebb shoc mod szerintem. Ott konkrétan éhen haltam, nemhogy lőszer, meg felvehető cucc mennyisége.... nincs minimap, tele vannak a pályák láthatatlan anomáliákkal, az élelem sugárfertőzött lesz, ilyenek :D én nagyon bírtam. Ja meg asszem az artifaktokat külön tokban kellett tárolni mert így is úgyis sugároztak! Ami idegesített, hogy ha túl sok cuccot raktál a táskádba azt így eldobálta mögéd, ahelyett, hogy szólt volna.
 
Ez a L.U.R.K....ez nagyon könnyű, már a szeméttelepen meguntam... a hangtompítós fegyverrel való tüzelés láthatatlanná tesz. Ott állok tőle 10 méterre, és nem lő, mert hangtompítós fegyverrel lövöm. A fegyverek lövése tetszett, pl az AK-val nem lehetett 2 lövést se leadni pontosan messzire, viszont egy kis csete-paté után több cuccom lett, mint előtte.http://www.moddb.com/mods/memories <- Erről tud valaki valamit, hogy mikor lesz készen ?
 
Üdv!Valaki tud esetleg valamilyen co-op mod-ot ami működik is?Előre is köszönöm a választ!
 
Attól függ mit értesz coop mod alatt.
Olyan modot, amikor npc-t vehetsz társul magad mellé, vagy olyant, amikor két játékos tolhatja együtt végig a sztorit? Mert ez utóbbi nem létezik, nem lehet megcsinálni x-rayre.
 
vazva: Elvileg lehet, a CS-ben már a lua interpreter betud húzni custom modulokat és mivel az egész lua opensource így akármit írhatsz hozzá pl hálózati kommunikációt (gsc fórumon valaki xml parserrel demózta) meg le kell szkriptelni hogy mind a két (vagy több) gépen is szinkronban legyenek az objektumok ami nem lehetetlen de büdös nagy meló aminek szimplán nincs értelme mert csak pár embert érdekelne :) Hasonló módon volt megoldva a The Elder Scrolls 4 ben is ahhoz sem volt coop sőt multi sem de valaki ugyan így kibővítete a szkriptmotort. Amúgy valahogy SoC-al is meg lehetne oldani mert az interpreter dll-be van kiszervezve és valahogy lehetne hookolni de az már olyan hátulról szájbakokányolás ami tényleg csak elvetemült hobbimazochistáknak való :)
 
Szori :)
A lényeg az hogy olyan coop-modot elvileg lehetne csinálni amit Meteor86 szeretne anélkül hogy a komplett játékot újra kéne írni de annyi munkával járna hogy ami - csúnyán kifejezve - pár ember öröméért egyszerűen nem éri meg, ráadásul nem biztos hogy értékelhető minőségű lenne a végeredmény, az elder scrollos is többször nem ment mint igen :)
 
Vissza
Top Alul