Mit bírnál a Stalker 2-ben?

SuperKocka

New Member
Csatlakozás
2010.12.11.
Üzenetek
134
Reakció pontszám
0
Hely
Pripjaty
Ha valamit nagyon jónak tartanál a játékban,(frakciók, fegyverek, stb...)akkor ne sajnáld a billentyűzetet!

Én ötleteim:

Alkonyat frakció: Egy nagyobb, jól felszerelt tudós csapat. A Clear Sky jelzését használná, mert az alapító éppen a mocsárban járt és meglátott egy ilyet, letépte és eldöntötte, hogy az lesz a frakció jelzése. Csak Exoskeletonban járnának. Kapcsolódna hozzájuk egy küldetés is: Bolyongsz körülöttük, mert egy mutáns csapatot kell elintézned, errefelé kószálnak és akkor hátulról leütnek, majd a vezetőjük előtt találod magad és megbíznak valamivel.

Új artifact: "A Monolith Szíve"

A Monolith vezérétől lehetne megszerezni, csak nála lenne. Védne a pszi-kisugárzás ellen, növelné a kitartást és regenerálna. Le lehet passzolni a tudósoknak, akik ezzel kapcsolatban megbíznak egy melóval. Majd még vagy 8 ilyen melóval és a végén kapsz 2 másolatot az artifact-ről, meg egy kis lóvét.

Játék stílusa: MMOFPS

Saját frakciót is alapíthatnál, támadásokat szerveznél(ezt csak megbízható emberekkel lehet), ha épp nem vagy online, akkor NPC van helyetted, csak harcol azon a helyen, ahol hagytad. Vállalhatsz zsoldosmunkát csapatban, vagy egyedül. Köthetsz szövetséget más frakciókkal. Aki megalapította a frakciót, azzal beszélned kell és csak ő vehet fel. Természetesen az üzeneteket saját magad írod, nincsenek megadva. Lennének NPC frakciók is( a Freedom, a Duty, a Lonerek, a Banditok), akik alapból meglennének. Játékosok lennének a kereskedők, akik néha portyára indulnak, hogy minél jobb árui legyenek. Lehet alkudozni velük. Lennének küldetések is, de nem mindenkinek ugyanazok. Lehet küldetéseket vállalni frakció-vezetőktől, akiknek bejön egy menü, ahol beállíthatják a feladatot. Lennének természetesen besúgók is, mint rendesen a Stalkerek világában. Természetesen játékos lenne a technikus is. Persze lenne NPC kereskedő és technikus is. A játékos technikusok meg cserélhetnek információt fejlesztésekről.

Na ennyi, egyenlőre. Phú, most, hogy visszanézem, beszélni kéne egy GSC fejessel, hogy a Stalker 3-at MMOFPS-nek csinálják. :D :D :D
 
Superkocka: az ötlet nemm roszz, nekem nagyon tetszik a dolog meg ez a topic is. :D :D :D
Nekem olyan ötletem lenne, hogy egy frakción bellül rangot lehetne lépni, és ha egy frakció
vezetője vagy, akkor meg lehetne semmisíteni egy másikat és így szépen terjeszkedni.
Nekem ez is bejönne. :) :)
 
mmo biztos nem lesz :)

ha megjelenne időben, max 1 év csúszás még belefér, kilehetne adni belőle mondjuk egy benchmarkot ugyan úgy mint a cop-nál. Reméljük , hogy a gépigénye az vállalható lesz, habár addigra már biztos mindenkinek dx 11 meg 4 magos procija lesz a gépében :) . Legyen benne coop is. Rombolható környezet se jönne rosszul... habár ez felesleges. Járműveket viszont szívesen látnék. A történet meg körítés igazából nem érdekel, mer a gsc eddig is jól összerakta a játék azon részét most i összefogja. Abban is reménykedjünk , hogy nem egy kiszboksz 360 átiratot fogunk kapni.
 
arachanocs: Örülök, hogy tetszik ;) Én mindig bírtam a frakciózást, úgyhogy a te örleted is bírom. Erről jutott eszembe, hogy

van még egy ötletem, a Storyline-ra: Saját frakciót kell vezetned, ami uralni akarja a Zónát. :D :D(nem mintha azt akarná mindenki, áá, dehogy :D:D)

jim: Az biztos, hogy nem az lesz, de azért el bírnám viselni ;) Gépigény... Nem lesz kicsi, az biztos. A coop-ot szeretem. Rombolható környezet... BFBC2 jut róla eszembe. Jármű... Csak ha Über-nagy a Zóna. A storyban igazad van, az mindig jó. XBox 360 átirat... ADDIG ÉLNEK! :D
 
1.
A fegyverek testre-szabhatósága

Ellenféltől felszedett fegyverek:

Tegyük fel van egy normál AK-47-ed ,de azzal a karakter nem tud úgy rejtőzni mivel a fix tus akadályozza -> találsz egy "hullánál" egy behajtható tusos AK-t amit szét lehetne szerelni és ami alkatrészek kellenek ( itt például a tok) azt megtartod és a felesleges alkatrészeket eladhatod a kereskedőnek.

Kiegészítők:

A kereskedőknél lehetne vásárolni különböző cuccokat mint például nagyobb/kisebb kapacitású tárak,markolatok,fegyverlámpák,álcahálók,stb....

Lehetne venni nagy alkatrészcsomagot amiben 12-20 darab vegyes,különböző típusok alkatrészei vannak ( random adná) és vegyes állapotban.

2. Fegyverek (ez az én véleményemet tükrözi )

Pisztolyok:

Makarov
TT-33
PA-63
44. Magnum
Mosin revolver
M1911
P.08 Luger
Beretta M9
Glock 18
APS Stechkin
Colt Python

Puskák: (sörétes,mesterlövész, stb...)

Mosin nagant
Különböző golyós vadászpuskák
Dragunov
Toz-34
Spas-12
Benelli M3
Mauser KAR 98
SVT-40
Gehwer-43

Ritkák:

M200 Chey-Tac
Barett M107
M21

Karabélyok,géppisztolyok,géppuskák,golyószórók:

AK-47 (és változatai)
AK-74 (és változatai)
AK-1XX (...)
MP-40
MP-44
FN-FAL
FN-F2000
HK G3
HK G36
HK MP5
PPSH-41
SUOMI M31
M3
Thompson
Mac 11
Uzi
M-14
M-16
M-4

RPK
PKM
PRD
Pecheneg
MG-3
MG-42



Egyelőre ennyi. :D
 
Én több rejtvényt szeretnék benne.
Pld:
-A dekóder keresése Prypiatban.
-A sárga és piros kártya a lelőt emberekben.
 
Ha már a környezet rombolhatóságánál tartunk, akkor az lenne még a tuti, ha a meglőtt vagy megkarmolt esetleg széttépett embereken látszanának a sebek. És a vérzést is megcsinálhatnák élethűbbre.
Domesz: az az ötlet, hogy legyen benne tompson, az tetszik. :)
Csiga: a te ötleted se rossz, jöjjenek csak a réjtvények a játékban. Ne könnyítsék meg a dolgunkat.
Superkocka: Persze, hogy legyen benne sok frakciózás. Sőt, még jöhetnek új frakciók is.
( annál többet lehet "rombolni a környezetet" ) :D
 
Én kicsit több skint szeretnék látni a játékban, tehát ne csak két vagy háromféle bandita meg duty legyen a játékban hanem akár kétszer annyi.
 
Csiga07":25s0z8mn mondta:
Én több rejtvényt szeretnék benne.
Pld:
-A dekóder keresése Prypiatban.
-A sárga és piros kártya a lelőt emberekben.

olyan komplikált fejtörök biztos nem lesznek, mer a kedves amerikaiak nem tudnak gondolkodni :lol: , a végén majd olyan cső lövöldét kapunk mint a metro 2033 :lol:

Domesz: fegyverekből tényleg lehetne több, viszont ilyen m4 és társait nem tudnék elképzelni benne, meg ha már eccer a zónába való bejutás korlátozva van akkor, nem értem , hogy tudnak annyi fajta féle fegyót beszerezni. Egyébként én azt is el tudom képzelni, hogy nem Csernobil lesz a játék szive , hanem kitaláltak valami mást.
 
Az jó, hogy az amerikaiak nem tudnak gondolkodni, de azért az ukránoknak elkéne, mert ők fejlesztik :D (Vagy le maradtam valmiről?!?)
 
igen igen, több rejtvény, több keresést,komplikált hosszú küldetéseket.
 
Egyetértek! Gondolkoznunk is kelljen ne csak lőni amcsi módra mindenre ami mozog és előtted van.
 
SuperKocka":19rg0596 mondta:
Az jó, hogy az amerikaiak nem tudnak gondolkodni, de azért az ukránoknak elkéne, mert ők fejlesztik :D (Vagy le maradtam valmiről?!?)

le, mivel a shoc azér lett olyan amilyen lett, mer a thq-nál a project vezetője ez a Dean akárki beleszólt , hogy milyen legyen a dolog, nyugati országokban egyáltalán nem divat a stalker sőt , annó mikor megjelent Angliában a 3. helyre tudott eljutni eladási statisztikában. Azért kellene úgy megcsinálni , hogy ne legyen túl nehéz se, de túl könnyű se, gondolom ti se szeretitek ha olyan feladvány van amitre az életben nem jöttök rá magatoktól, aztán neten meg egyéb helyen kell keresgélni.
 
Én szeretem a rejtvényeket, bár az tényleg igaz, hogy nem jó, ha túl van bonyolítva.
De az olyanokat, mint A Cop-ba a vérszopós, keríts gáztartályt, és meglehet venni az infot, hol is találsz egyet, az bejön, hasonlóak lehetnének majd.
Az nem tetszik, hogy, CS be bejött a pendrive vackeráj, és csak egyes helyeken tudnak egyes dolgokat fejleszteni,, nem lehet olyat, hogy egy helyen az összeeset, és akkor szaladgáljál.
A COP-ba meg tovább variálták, nem elég, hogy a két emberke nem tudja, ugyan azokat, hanem, még a tudósoknak a szerelőjét is belevonták, egyes fejlesztésekhez, ráadásul nekik is készletek kellenek, ahhoz hogy elérd a 3-as szintű fejlesztéseket. Amit ráadásul, nem is találsz meg a saját területükön.
Hát milyen szerelő az ilyen???
De ez csak nekem nem tetszik szerintem :D
Ami a fegyvereket ileti, persze lehet egy két újabb, de nem kellene annyi, mint amit már felsoroltak :D az kicsit sok szerintem :D Domesz
Az alap lövedékek megvannak, azokhoz legyen 3 fegyver, azaz lövedékenként 3-féle körülbelül, egy gyengébb egy erősebb, és a kettő közt valami átmeneti.
Az egyik módba volt olyan, hogy rengeteg fegyver volt hát követni nem tudtam, a szép az volt hogy szinte ugyan azt a lövedékeket használták.

Az új frakciók közt, a Volt Monolitosokat várom, rájuk nagyon kíváncsi vagyok
 
Szerintem is jó amit Domesz írt hogy a fegyvereket alkatrészenként lehessen cserélni tuningolni esetleg variálni ( ez alatt nem azt értem h FN2000 összeépítem egy Rpg-vel :D) pl tus, markolatok, és lennének egyedi alkatrészek is. A tárakat is külön kéne megszerezni és megtölteni. Lehet h túlzottan bonyolult de nekem nagyon bejönne így tényleg egyedi fegyverek lenének:D
 
Füstgránátot szeretnék.
Multiban már benne van,berakhatnák a egyszemélyes játékba is.
 
Füstgránát az tényleg jól jönne. Sztem a fegyverekből amik eddig benne voltak az bőven elég de jöhet még egy két darab pl mosin nagant. Én támogatom h legyenek benne nehezebb és gondolkodtatóbb küldetések is :D. De ne sok mert akkor amerikában nem veszik meg :D.

egy szanatóriumos hely az jó lenne meg egy temetős is. A szanatóriumban találnák meg a Dokit és ő ad nekünk küldetést vagy segít nekünk vagy éppen őt kell megkeresnünk. A temetőben pedig egy Stalker sírját kéne megkeresni vagy vmi kriptát ahol egy dokumentum vagy pendrive heverne.

Ezt inkább ide írtam és nem a mutánsos topicba pedig ott jött az ihlet :D.
 
Szerintem a járművekkel való közlekedést kellene továbbfejleszteni, azaz hivatalosan beletenni, és pl ha lesz pár jó haverod, akik között van szerelő is, akkor helyre tudnátok pofozni egy régi harckocsit és azt üzemebe helyezni és átvágni ilyen nagy mutánsokkal teli helyeken, ahol gyalogosan semmi esélyed se lenne. És ez is egy küldetés lehetne.
 
Egy jó kis sötét temető nem rossz ötlet, kriptával meg minden, telis tele zombikkal vérszopókkal :D vámpírok helyet :D na meg az is jó ötlet, hogy támadjanak a varjak, na egy ilyen helyen, már páráznék.
Autó szerintem felesleges, már most van szállítás is lehetőség, nem kel annyit szaladgálni.
A harckocsinak csak akkor van értelme, ha egy küldetés kifejezetten arról szólna, hogy azzal tudod bevenni az ellenséges bázist.
A füstgránát, csak egymás ellen jó, mobok ellen hatástalan, azok éjjel is éppúgy lelőnek, meg látnak, füstgránáttal se lenne máskép, hacsak nem saját magadnak akarod nehezíteni a célzást :D
 
AM
00:00:00
Пн, 1 января
День
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
Vissza
Top Alul