A 2-es számú videóból pár érdekesség:
A-Life komoly fejlesztésen esikák. Ha egy területet megtisztítunk a szörnyektől, oda emberek fognak betelepedni. A harcok tőlünk függettlenül is folynak.
Küldetést szinte bárkitől kaphatunk, akivel nem vagyunk ellenségesek. Lesz lehetőség csatákba bekapcsolódni és csatákat szervezni, pl. az ellenség bázisának lerohanása.
A harcok kulcsfontosságú helyekért fog menni: egyes helyek artifactokban bővelkednek, másiknak fontos tudományos, kutatási célja van (labor?) ahol új dolgokat lehet kifejleszteni.
A kereskedelmi rendszer átgondoltabb lesz, az olyan fegyverekért pl. amit minden sarkon megtalálhatunk alig fognak valamit fizetni. Nagy hangsúlyt kapnak az egyedileg épített lőfegyverek.
Nehezebb lesz pénzhez jutni, arifactokért lehet majd szép összegeket kapni, viszont azok megszerzése is nehezebb lesz a trükkösebb és megerősített anomáliáknak köszönhetően. A védőruák nagyobb szerepet kapnak, mostmár nem lehet egy kemény terepen csupán életcsomagokkal és vodka vedelésével átszaladni

D)
A történet szerint a SoC Strelok 3. útjáról szól a Zónába, a CS az első kettőről is ad majd információt. (A 2. út során ért el Strelok és csapata a Zóna közepébe, amit a Zóna "megérzett" és a fenyegetést érezvbe egy hatalmas blowouttal válaszolt, amitől főhősünk eszméletlen állapotba került.)
Grafika: különböző textúrák találkozási pontjai mostmár alig lesznek észrevehetők, a határok átmennek egymásba. Részecske (füst) effekt nagyon látványos lesz, pl ha valaki végigszalad egy füstös folyosón, akkor egy "alagutat" fog hagyni maga után. Víz is át lett írva, ha közelebb hajolunk jobban tükröződik és kevésbé látjuk a mélységet ill. fordíva. Eső során a föld láthatóan nedves lesz, a villámok felvillanása megcsillogtatja a fémes felületeket, vizet.
A rendszerkövetelmény minimuma állítólag nem fog változni, de a kifogástalan grafikához nem fog ártani egy "kétmagos processzor, 2GB RAM és egy 8800GTX".
Megjelenés: április vége, május eleje steamen és lemezen egyszerre
Mikor készült ez a felvétel?

DD