Infok

Goldman":39dvv195 mondta:
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,zero
hálával tartozol mans

Lesz benne egyáltalán állat?Mert úgy elég kihalt lesz ha csak a rigók repkednek majd.
 
A CS mapon a "Rudy Las" az a red forest? Mert mintha a Ciemna Dolina (Nem ugrik be az angol neve)
környékén lett volna SoC-ban, legalábbis ott irta ki. Mondjuk Ciemma dolina helyett berakhatták volna a Yantar és limansk közötti részt. Asszem az a Dead City lett volna. Mert igy elég érdekes lóugrással lehet majd onnan továbbjutni, gondolom az army Warehousba.
Mondjuk arra is kiváncsi vagyok, hogy Hospitalból hogy lehet eljutni az erőműhöz, annak is elejéhez.
Tudom hogy Dez0dor azt mondta hogy csak agropromon van lab, de ha benne van Ciemna dolina, akkor sztem az a lab is ott lesz, meg yantart se hinném hogy kihaygták.
------------------------------
Limansk majdnem akkora mint a mocsár,és ha az egész bajárható..
-------------------------------
Alapból azt mondták, hogy fele új, fel régi helyek. Erre lett 4 új: Mocsár,redfor,Limansk,hospital.
Me g még eemlékszem vlmi képre, vlmi bánya lehetett, Volt egy vonat, Meg vlmi malomkerék féleség.
Az benne van? Lehet nem bánya, de vlmi fedett volt.
 
StotheG":37e0c1pr mondta:
Nemtom itt volt-e képen vagy viden láttam, de a Yantar lab is bennevan, gondolom betettek még két controller szörnyt és annyi.

Nincs benne yantar lab (x16) és a darkvalley-es darklab sem (x18) Az egyetlen underground map az az Agroprom Ug.

Limansk egész jól bejárható, de sok utca le van zárva, és hm kb fele akkora mint a mocsár pálya. Inkább csak é-d irányba lehet benne mozogni, mert az oldalsó utcák levannak kerítve (csak dekorációként szolgálnak, hogy ne láss ki a semmibe)

Mivel látom még mnidig nem tiszta a dolog, leírom még1x a maplistet:

swamp, cordon, garbage, agroprom, agroprom ug, darkvalley, yantar, military wh, redforest, limansk, hospital, stancia_2

További spekuláció teljesen felesleges, mivel ez van. el kell fogadni :)
 
a shoc-hoz asszem van olyan mod amiben lehet vezetni
 
nos, akinek gyengusz gépe van, annak nagyon fel kell kötni a cipellőt.
ha pl ment a shoc olyan 40-50fps-el static-ba, akkro most kb 10-15-tel fog menni, de főleg memória kérdése. mocsár nagyon lefogja a játékot...

kordon szép lett, szélesebb, meg 1-2 hely ami még teccős is.
 
Minimum gépigény annyit jelent, hogy a játék betölt és fut a gépen. Szó sincs élvezhető játékmenetről.
 
Blackfater":2fzr2v8s mondta:
Íme a hőn áhított Clear Sky térkép a stalkerfansite-ról:
http://stalkerfansite.extra.hu/stalkerf ... rskypl.jpg
Köszi. Hát elég logikátlan teleportgatásokkal lehet eljutni egyik helyről a másikra és ha nem lehet átjutni pl. Swampból Agropromba akkor az irtó béna . Ha Yantarból kihagyták az X16-ot, akkor egyáltalán mi értelme pályának? Gondolom a Brain Scorcher is teljesen ki van hagyva, az még nem létezik. Az a tippem, hogy Yantar egyedül a tudós bázis miatt fog érdekes lenni és ennyi. Swamp meg egyébként egyáltalán nem olyan hűde nagy, hogy ki kelljen venni több más helyszínt miatta.
 
dezodor":1nvlqxpe mondta:
nos, akinek gyengusz gépe van, annak nagyon fel kell kötni a cipellőt.
ha pl ment a shoc olyan 40-50fps-el static-ba, akkro most kb 10-15-tel fog menni, de főleg memória kérdése. mocsár nagyon lefogja a játékot...
Jaj ne, én nagyon f*sok az 1 GB memóriámmal... :cry:

Ha Yantarból kihagyták az X16-ot, akkor egyáltalán mi értelme pályának? Gondolom a Brain Scorcher is teljesen ki van hagyva, az még nem létezik. Az a tippem, hogy Yantar egyedül a tudós bázis miatt fog érdekes lenni és ennyi.
Yantar-nak inkább a történet szempontjából lesz jelentősége... Emlékezz csak, hogy itt halt meg Ghost! (Nem tartom kizártnak, hogy a CS-ban nekünk kell kinyírni...) Habár ő az X16 laborban végezte be sorsát, az meg ugye kimaradt a játékból... :?
 
Vissza
Top Alul