Infok

igen megjelent az pár orosz fórumon olyan képek láthatóak hogy ott a játék doboza és 1 mosolygó ruszki :lol: ..... természetesen a torrent oldalakra is feltettek vamit (ami 4,2gb és starfoce védi )....
na de ugye ez 1 rajongói fórum és itt NINCS WAREZ :wink:

update 1: nos úgytűnik kijött a legelső patch a játékhoz..... 1.5.03 számú

leírás erre -> http://cs.stalker-game.com/ru/?page=patches&item=1
 
A patch csak az orosz verzióhoz jött ki, gondolom mert máshol még a játék sincs kint, de én arra is gondoltam, lehet hogy más (nem orosz) verzióhoz nem is adják majd ki ezt a patchet mert még kijavitják benne ezeket, csak nem akarták megvárakoztatni az orosz népet, ezért inkább a nem 100%-os adták ki patchel. Ez csak egy gondolat nincs sok alapja , csak úgy.

-----------------------------------------------------------------------------
A hivatalos oldalon a fegyverek között ez van: http://cs.stalker-game.com/en/?page=pkm
erre kiváncsi vagyok :D
(Nekem elég nehez akar bejönni a hivatalos oldal angol verziója úgyhogy befog az jönni csak nehezen)

-----------------------------------------------------------------------------
Most olvasgatom, mit javit a patch... Háát a fél játékot... Eddig, de még csak a felénél járok :D
 
A GSC oldalával és fórumával együtt :)

GQITjWGJtf.png

Bárcsak itt járnánk már...
 
T...r..ntre nem hinném hogy magyar lesz az első ami felkerül... eljen
---------------------------------------------------------
A Collectors Ed. pedig londonból lesz. Életem első eredeti játéka :D

No Warez - pYura Pedig olyan szépen próbáltam nem reklám ként irni.. nem1
 
Nem akarok senkit lehangolni, pofás kis játék lesz, de nem egyenértékű egy teljes új játékkal. Inkább olyan mint 1 mod, vagy 1 patch.

Ami nem lesz benne:

- autókat még moddal se lehet visszatenni
- szörnyeket se lehet még moddal se visszatenni (bye bye zombi, burer, chimera, izlom, rat, cat stb)
- alvást se sajnos (bár még van erre az egyre remény)
- azt igérték nagyobb lesz a bejárható terep az erőműnél, viszont épphogy ki nem vették az egészet:
- nincs stancia1, csak stancia2 pálya (fél erőműt kivették) és nincs sarkofág meg warlab pálya se
- kivették a beigért generators pályát is (ami az erőművet bővítette volna)
- nincs pripyat és a beigért pripyat underground sincs benne
- nincs darkscape se (a mocsár pályán van 1-2 síremlék ami a régi darkscapen volt látható)
- nincs a korházas alatt a beigért titkos labor pálya se
- egy hónapja közölték le az extra felbontású bár-os képet, nos tippeljetek, a teljes bár meg rostok pályát is kivették (nahát!)
- katakombák pálya is elszivárgott (fél éve szépen mutatott a videón azokkkal a füstös ventikkel)


Ami biztos benne van:

- háborúzás (ami sajnos elvette az atmoszféráját a játéknak)
- 8 darab shoc-ból átemelt pálya: army warehouse, cordon, garbage, agroprom, agroprom underground, darkvalley, yantar, stancia_2 (npp túloldala csak)
- a shoc-ból átemelt 8 pálya pici átalakításon esett át, de ne várjon senki semmi komolyat, nem volt rá idő (néhol 1-2 betonkocka, meg 1-2 roncs, meg 1-2 gödör)
- kórházas pálya (hospital, de nem nagy)
- limansk (gyönyörű)
- mocsár (óriási, kb 40%át láthattuk csak eddig videókban)
- red forest (ez is nagyon szép erdős cucc)
- a játék nagyon lineáris lett, nincsenek oldalsó pályák, csak dél-észak irányba mozoghatunk
- sebződés élethű, jó nehéz lett a játék
- a fegyver tuningok teccősek
- idióta gyors utazás módszer (teleportálgat összevissza ha fizetsz az npc-nek)
- blowoutok nem véletlenszerűek, hanem olyanok mint a régi játékban. valami küldetés vagy egyéb után indulnak
- van pár új artifact meg anomália
 
Azt nem értem a leginkább hogy miért pont Pripjatyot hagyták ki. Egy csernobillal kapcsolatos játékban szerintem ez lenne az egyik aminek alapból benne kéne lennie. Meg lekicsinyíteni az egész stanciát... :(
Akkor Wild Territory és az X16 sem lesz benne? (bár nem is sajnálnám, valamiért azokat a mapokat utáltam a legjobban.)
Azért én még nem temetem el, attól hogy nem olyan lesz mint a SoC lehet hogy a saját nemében nagyon is jó lesz!
 
Kell majd megint 1év min. hogy normálisan működjön a játék,és ne lépjen ki hibaüzenetekkel.....
Bármilyen jó is a játék,a készitőcsapat kicsit "leszerepelt" eszerint újra lol2
Várom a játékot,10k-t is félretettem rá......De most kicsit visszaolvastam,lesz-e benne vmi újdonnság??? :D
 
dezodor":3jvz1tng mondta:
Nem akarok senkit lehangolni, pofás kis játék lesz, de nem egyenértékű egy teljes új játékkal. Inkább olyan mint 1 mod, vagy 1 patch.

Ami nem lesz benne:

- autókat még moddal se lehet visszatenni
- szörnyeket se lehet még moddal se visszatenni (bye bye zombi, burer, chimera, izlom, rat, cat stb)
- alvást se sajnos (bár még van erre az egyre remény)
- azt igérték nagyobb lesz a bejárható terep az erőműnél, viszont épphogy ki nem vették az egészet:
- nincs stancia1, csak stancia2 pálya (fél erőműt kivették) és nincs sarkofág meg warlab pálya se
- kivették a beigért generators pályát is (ami az erőművet bővítette volna)
- nincs pripyat és a beigért pripyat underground sincs benne
- nincs darkscape se (a mocsár pályán van 1-2 síremlék ami a régi darkscapen volt látható)
- nincs a korházas alatt a beigért titkos labor pálya se
- egy hónapja közölték le az extra felbontású bár-os képet, nos tippeljetek, a teljes bár meg rostok pályát is kivették (nahát!)
- katakombák pálya is elszivárgott (fél éve szépen mutatott a videón azokkkal a füstös ventikkel)


Ami biztos benne van:

- háborúzás (ami sajnos elvette az atmoszféráját a játéknak)
- 8 darab shoc-ból átemelt pálya: army warehouse, cordon, garbage, agroprom, agroprom underground, darkvalley, yantar, stancia_2 (npp túloldala csak)
- a shoc-ból átemelt 8 pálya pici átalakításon esett át, de ne várjon senki semmi komolyat, nem volt rá idő (néhol 1-2 betonkocka, meg 1-2 roncs, meg 1-2 gödör)
- kórházas pálya (hospital, de nem nagy)
- limansk (gyönyörű)
- mocsár (óriási, kb 40%át láthattuk csak eddig videókban)
- red forest (ez is nagyon szép erdős cucc)
- a játék nagyon lineáris lett, nincsenek oldalsó pályák, csak dél-észak irányba mozoghatunk
- sebződés élethű, jó nehéz lett a játék
- a fegyver tuningok teccősek
- idióta gyors utazás módszer (teleportálgat összevissza ha fizetsz az npc-nek)
- blowoutok nem véletlenszerűek, hanem olyanok mint a régi játékban. valami küldetés vagy egyéb után indulnak
- van pár új artifact meg anomália

akkor a gamestar miért adott rá 92%-ot ???
 
dezodor":2dxfev2s mondta:
Nem akarok senkit lehangolni, pofás kis játék lesz, de nem egyenértékű egy teljes új játékkal. Inkább olyan mint 1 mod, vagy 1 patch.
.....
Ejj, hát ez nagyon sovány. Bárt kivenni? Ezek hülyék, komolyan mondom. Wild Territory nem olyan nagy veszteség, bár azon keresztül jutottunk Yantarba most meg Yantar benne lesz, gondolom tök más úton fogunk oda eljutni és Garbage-ből meg egyből Army Warhouseba? Én egyedül Bart és Pripyatot sajnálom. Erre tényleg nincs mentség, hogy kevés volt az idő. A pályák készen voltak, egyszerűen nem kellett volna kivenni őket. Meg a visszatett szörnyeket sem. A SOC is eléggé lineáris volt, egy-két helyen lehetett csak oldal irányba elmozdulni de ott is zsákutca fogadott kivéve Yantar felé, meg ugye Garbage volt egy amolyan központi szektor ahonnan négy irányba is el lehetett menni más pályákra, de ettől még tök lineáris volt a játék és erre még jobban az lett a Clear Sky, megaszánalom. A Monolith frakció egyáltalán benne lesz? Nagyon úgy tűnik, hogy az OL modos SOC marad számomra az igazi Stalker. :cry:
 
Emlékeztek amikor írtam hogy szerintem azért erőltetik annyira a mocsaras videókat mert azzal haladtak csak? Dezodor írásából nézve asszem igazam volt.

Viszont ezzel a moddal se lehet visszarakni dologgal nem értek teljesen egyet. Bár én nem vagyok modder szerintem csak egy kis idő kell még (tool-ok stb.)

Viszont ha így állunk akkor vásárlás előtt vetek egy pillantást a játékra egyéb forrásokat használva.

OFF:
Dezodor: A Stalker SDK melyik editor-hoz hasonlít inkább? UnrealED féle tömör térből kivágós, add gombbal berakós módszeres :lol:, vagy inkább hammer editorhoz hasonló minden falat külön csinálunk meg editor? Na ezt jól megaszondtam. Ha az utóbbi akkor nekem felejtős :twisted:
 
Dezodor mindezt honnan tudod? Megvan az orosz verzió vagy orosz fórumokon nézted? Mert újságírók akik kipróbálták azt írták hogy ez az igazi S.T.A.L.K.E.R. és ebbe minden benne van ami a SoC-ban nem volt.
 
oblivion-lost forumon is van róla szó,de deo. eléggé benne van ebben az érában szal tud egyet s mást! :lol:
 
Doma":2u6uwn4u mondta:
azt írták hogy ez az igazi S.T.A.L.K.E.R. és ebbe minden benne van ami a SoC-ban nem volt.
Ebből úgy tűnik hogy nem, inkább csak kivettek és jelentősen turbóztak a grafikán, úgy tűnik minden energiájuk erre ment el. De tartalomban így egy OL szintű moddal nem ér fel, azért ez elkeserítő.
 
Vissza
Top Alul