Frissítés!
Egyik ok a sok közül, hogy nem kiegészítést kapunk a játékhoz, hanem új különálló verziót, az azért van, mert tisztává akarták tenni a sztori homályos részeit, megmagyarázni a közösségek közötti harcok mivoltát, és az erőmű körüli zóna keletkezésének okait. TE leszel Strelok (mint az origi játékban is) és 8 csoport közül választhatsz, teljesen rajtad áll, hogy melyikhez csatlakozol, ugyanis új vagy még a zónában (1évvel az origi sztori előtt játszódik) és ez kihatással lesz a későbbiekre is. A sztori akkor kezd igazán izgalmassá válni, amikor Strelok (avagy te) kezdi felfedezni a zónát... az új terepeket, és veszélyeket. A még tisztán maradt helyekért folyik a küzdelem a frakciók között... bár ez már nem újdonság.
Az AI is fel lesz turbózva picit, pl: a frakciók egymással harcolnak szinte mindig, megszereznek 1 épületet, akkor örülnek, és bekempelnek, bevédik, vagy esetleg 1 új területet, vagy valami értékes kütyüt találnak, akkor azt is bevédik, és elviszik biztonságos helyre... Lesznek különböző pontok a pályákon, ekkor a frakciók csoportokat fognak küldeni, hogy megszerezzék az értékes dolgokat a kijelölt helyekről... ha elfoglaljátok, akkor ott lehet gyüjteni artifactokat, épületek sötét pincéiben keresni régi elfeledett íratokat, egészen addig, amig valaki vissza nem foglalja, vagy elveszi... Minél több cuccot sikerül felkapni, annál gazdagabbá tesszük a kiválasztott csoportunkat... és erősebb fegyvereket tudunk venni stb stb... Ugyanakkor így nyílik szabad út újabb fegyverek és felszerelések beszerzésére is. A fő cél a területek megszerzése, és megtartása, hogy végül az általunk válaszott frackió uralja a zónát...
Miközben harcolsz a terepen a földért... ugyanakkor a sztorilinera is lesz lehetőséged... Lesznek új, komolyabb küldetések, durvább jelenetekkel, és komplikáltabb, összetettebb harcrendszerrel, hogy mégjobban bele tudjuk élni magunkat a szituációba... és persze érezzük a vállunkon a súlyt...
Akkor most 1 kis magyarázat az E3-as videóhoz, mi is az az épület, hol is lesz... stb:
Ez egy elsők közötti küldetés, amikor egy összedőlt majd földmozgás következtében félig-meddig elsüllyedt orosz szanatórium-kórház területére kell bejutni, és megtalálni a pincéjében a titkos lejárót egy földalatti komplexumba.... egyedül érkezünk a helyszinre (Strelokként) és akkor kapjuk az üzit a pda-n hogy segíteni kéne, mert 1 csoport bajba jutott... 1 sniper tartja sakkban őket fentről, lent pedig egy puskafészek tizedeli őket, közben jön az ellenfél erősítése is. Először is ki kell lőni a snipert, ami nem lesz könnyű (igaz a videóban az volt, ugyanis belőtték az örökéletet) araszolni, és kúszni kell majd az oszlopok között, hogy találjunk 1 biztonságos pozíciót, ahonnan le tudjuk kapni a sniperest.
Amint a sniper kihalt, a csoportod elindul kilőni a puskafészket, igen itt már dobálnak majd gránátot az NPC-k... Miután ez is kész, indultok lefelé a katakombákba, avagy inkább valami hullaház feelingbe.. Persze ekkor megjelenik egy helikopter, aki még próbál ritkítani a csoportunkon, ekkor már a társak segítenek neked is, és többen könyebben le tudjátok szedni a helikoptert. Majd irány a katakombák, ahol még 1 puskafészek vár rátok... és itt ér véget az E3-as demó.